Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bład DF652 obwód czujnika temperatury przed turbiną


Radzix3009

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli raczej nie będzie to uszkodzenie czujnika, tylko wiązki? Spróbuję jutro sprayem do połączeń elektrycznych go potraktować. A czy jest możliwe że ta temperatura faktycznie jest zbyt wysoka? Jeśli tak to przez co?

Czy uszkodzenie tego czujnika może mieć wpływ na odcinanie mocy przy obciążeniu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba sam bym się takiego sprawdzenia nie podjął. Ale patrząc po twojej wiedzy to chętnie bym przyjechał to u Ciebie zdiagnozować, mechanicy rozkładają ręce. Twierdzą ze wszystko jest ok. Nie wiem skąd jesteś i czy się w takie tematy bawisz, ale wiedza widzę jest ogromna. 

A czy jest możliwość, że przepływomierz, który typował jeden z mechaników, faktycznie żle oblicza masę powietrze, przez co ta temperatura jest zbyt wysoka i pojawiają się takie problemy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniewa mógłbyś sprawdzić u siebie ile wynosi napięcie na odpietym czujniku? U mnie jest to wartość 3,3v i spada wraz z wzrostem temperatury. Przy 500 stopniach mam 1,38v. Kolega @Radzix3009 ma wogole wartości z kosmosu:) ale nie szarpie mu auto po odpięciu czujnika. Zastanawiam się czy ten czujnik jest rzeczywiście zasilany z 5v lub czy nie zastosowano w tym przypadku szyny zasilania 3,3v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie. Ale wiem że była zmiana czujników w którymś roku. Stare były zielone a nowe pomarańczowe. Nie wiem czy nie nioslo to za sobą zmiany elementu mierzącego. Jak masz odczyt 8,29V i odłączony czujnik  masz jakie masz wskazanie temperatury? Na zgaszonym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie a mój jest zielony. Zapewnie różna się elementem pomiarowym. Byc może dla pomarańczowego czujnika. Wartość 8v jest prawidłowa. Po odpięciu czujnika masz 100 stopni czyli prawidłowo. Prawdopodobnie tylko uszkodzony czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, halas2 napisał:

@aniewa mógłbyś sprawdzić u siebie ile wynosi napięcie na odpietym czujniku? U mnie jest to wartość 3,3v i spada wraz z wzrostem temperatury.

Jutro sprawdzę jak będę miał w miarę dobry dostęp do wtyczki, scenic ma dosyć długie nadszybie i wiele rzeczy jest trudno dostępna. Zasilanie jest na 99 %   5 V.  Nawet jak osłona ma inny kolor to nie sądzę by zasilanie 5 V przenieśli komputera silnika do UPC by dać 12 V.

3,3 V chyba nie ma w tym sterowniku.

edit.

U mnie osłona przewodów jest pomarańczowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!