Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Samochód nie odpala po wymianie alternatora


Rekomendowane odpowiedzi

 Cześć,

Mam problem z megane 2, 1.5dci 2008 rok - samochód po wymianie alternatora nie odpala. Na warsztacie odpięli przewody paliwowe, żeby się do neigo dostać, w przewodach jest cała masa powietrza.
Komputer wywala masę błędów: DF015, DF038, DF025, DF047, DF097, DF130
Na desce widnieje komunikat usterka wtrysku. 
Samochód przed wjazdem na warsztat miał wszystkie parametry w normie, nie kopcił, palił na strzała miał moc, więc ciężko mi uwierzyć w popsute wtryski od stania dwa dni na warsztacie...

Gdzie szukać przyczyny? Samochód kręci, ale nie odpala, sprawdziłem bezpieczniki - są okej.
Czy mogli podczas wymiany alternatora zrobić jakąś zware? ( alternator ma dobre ładowanie ), może przez nieodpowietrzony układ coś się spaliło? Przekaźnik? Pompa paliwa pod siedzeniem?

Już nie mam pojęcia gdzie szukać, dziś wyciągam sterownik komputera i wiozę do sprawdzenia, może daje złe wartości? 
Dzięki za pomoc! 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź!

Czy jakiś konkretny bezpiecznik czy wszystkie jeszcze raz sprawdzić? Pewnie gdzieś to na grupie się pojawiło - przepraszam bardzo jak było, ale nie mogę znaleźć rozpiski bezpieczników. Jak masz może będę wdzięczny! A powiedz mi - te wielkie pęcherzyki powietrza w przewodach mogą być teg następstwem? Czy sprawdzić też pompę jakiś przekaźnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpiska bezpieczników jest w dziale PLIKI. Jak samochód odpali to po pewnym czasie pęcherzyki powinny zniknąć lub pozostać w śladowych ilościach, wstępnie podpompuj paliwo gruszką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oej czyli szukać pod maską w skrzynce - przejrzę jeszcze raz.
Czy pompa mogła dostać "po tyłku"? Jeszcze biorę pod uwagę fakt, że wymienili alternator na podłączonym akumulatorze i poszła jakaś zwara, ale nie wiem...

Dzięki za pomoc! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Wracam do Ciebie z jeszcze jednym pytaniem. Okazało się, że moduł BSM szlag trafił, idzie do niego napięcie, ale nie wychodzi. teraz pytanie.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Mechanik powiedział mi, że kodowanie + wymiana 1200 zł, jednak pytanie: Czy moduł BSM trzeba kodować? Czy wystarczy podmienić?

 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co masz na myśli pisząc o module BSM. Sterownik silnika zasilany jest modułem UPC (USM) znajdującym się pod maską i jego praktycznie się nie koduje. Ewentualnie można zmienić model alternatora. Używany kosztuje kilkadziesiąt złotych, kupić używkę od diesla i podmienić na próbę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!