Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc przy wyborze Megane IV


shaksio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam grono ekspertów, od paru miesięcy przymierzam się do kupna MIV, budżet to ok 50k, zależy mi na benzyniaku w automacie,

który z modeli waszym zdaniem jest bardziej warty uwagi ?

1. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/renault-megane-renault-megane-1-2-energy-tce-intens-automat-kamera-led-75tys-km-2018-ID6G2mE4.html?fbclid=IwAR0MQi_e4AJEIMX6iBqRTl5pLzVwru2tI7b9Y9swdTVfKlPRDM_s806SBm0 słabszy silnik, sprowadzany z Czech

2.https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/renault-megane-2019-faktura-vat-23-bezwypadkowy-kamera-led-ID6G1PLC.html?fbclid=IwAR0qEIigyThVacm83-zmrMZ6XJU2o_ixVocBqwycJN0h6KMOV-c3Nw5QiP4

 

Przy drugiej propozycji mniejszy wyświetlacz, podłokietniki inne niż w wszystkich MIV i dziwi brak w opisie podgrzewanych foteli skoro to wersja INTENS. Oba samochody teoretycznie w tej samej wersji, aczkolwiek biały wydaję się dużo lepiej doposażony. Dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, silnik 1.2 raczej odpuść sobie.

1.3 już lepiej. Skrzynię EDC też odpuść, chyba, że ma to być samochód do stania na posesji i chwalenie się sąsiadom a nie do jeżdżenia (malutkie przebiegi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoje M IV 1,33 (golas) w 2018 dałem 61 tys. Za nówkę... 

Podpisuję się pod tym co Kolega: 1,3 jest naprawdę dobry, automat sobie odpuść. Ekranikami nie ma co się emocjonować bo cały ten RLink to moim skromnym pic na wodę. Navi masz w komórce -aktualna i za darmo. A w razie toozna sobie sinosmarta zamontować. Ja mam golasa i odpuściłem sobie ekraniki. Szkoda kasy. A autko świetnie jeździ, mam 110 kkm w 5 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały ma nieoryginalny emblemat na grilu, w tych rocznikach były jeszcze 3d (mam z tego rocznika) a nie metalo-plastykę.

Po za tym biały ma faktycznie wyższe wyposażenie: multisens (fajna zabawka zwłaszcza w połączeniu w EDC), grzane stołki i Easy Parking czyli oprócz martwego pola, kamery i czujników przód tył to "sam" zaparkuje - mam, nie używam. Podobnie jak srebrny. W 19 roku dopłata do dużego panelu była bardzo wysoka, ale jeżeli nie będziesz odświeżał nawigacji to mały panel nie powinien przeszkadzać bo i tak będziesz patrzył w komórkę. A za to zyskujesz manualną regulację wentylacji.

Automatyczna skrzynia nie zależnie od marki to produkt dla ludzi z problemem z lewym kolanem i o mocnych nerwach z zasobnym portfelem.

Silnik 1.2 w tym roczniku to chyba były już poprawione. Silnik 1.3 to spokój duszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet jak na automat nie jest wysoki i od razu widać po ofertach, że to mogą być typowe "rodzynki".

Miałem Megane IV GC z 1.2 i automatem i sobie chwaliłem. Przez ponad 4 lata nic się nie działo. Moim zdaniem jeśli chcesz coś sensownego z automatem to musisz dorzucić z 10 000 zł, żeby kupić pewny egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!