Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy DTC - Megane III 1.5 dci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno zakupiłem M3 1.5 dci z 2011 roku. Zrobiłem nim ok 600km bez problemu, potem auto trafiło do garażu na małą kosmetykę. Postało jakiś czas i było tylko odpalane by pochodzić chwile na wolnych obrotach. Przy którymś odpaleniu pojawiły sie komunikaty "skontroluj układ wtrysku" i "skontroluj układ wydechowy".

Po podłączeniu pyclipa pojawiają się poniższe błędy. Po skasowaniu wracają przy kolejnym włożeniu karty, jeszcze przed odpaleniem.

Czytałem gdzieś, że może byc to związane z czujnikami przy pedałach, a faktycznie coś w tej okolicy było robione. Tylko jak to sprawdzić? Co jeszcze może być przyczyną?

Auto odpala bez problemu i nie daje żadnych objawów poza błędami i brakiem wskaźnika zmiany biegu. 

 

Screenshot_2023-12-16-05-54-45-847_org.pyrenteam.pyclip.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniewa jutro sprawdzę ale wydaję mi się, że były ok bo wymieniałem akumulator i przecierałem klemy.

 

@aniewa niestety nie są. To klem, wczoraj wyczyściłem odkręciłem ponownie i nic sie nie zmieniło. Błąd usunięty, po następnym włożeniu karty znów się pojawił.

Jakieś inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Błędy DTC - Megane III 1.5 dci

Przecież to Ci tak nie zadziała, bo masz immobizlizer, chyba że na Twojej karcie, ale w sterowniku są także zakodowane wtryski i pewnie jeszcze kilka pierdół, bo przecież one mają różne symbole w tych samych silnikach. @jmalos, mając ten silnik warto wozić ze sobą zapasowy, zakodowany sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, omega napisał(a):

mając ten silnik warto wozić ze sobą zapasowy, zakodowany sterownik.

No bez przesady.😛 :Przy takiej reklamie nikt nie kupi samochodu z tym silnikiem. Sterownik silnika to najpewniejszy element tego samochodu.  Zepsuje się może jeden na pół miliona i tylko dlatego kupować na zapas drugi, kodować go itp. to dla mnie to lekka przesada.:D Tym bardziej, że w przypadku tej usterki samochód zazwyczaj jest zdolny do jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!