rafalh666 Opublikowano 22 Listopada 2025 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2025 Witam, sytuacja wyglada tak: niecałe 2 miesiace temu kupiłem megane 3 12 rok, 1.6 z LPG. Płyn w zbiorniczku wyrownawczym znajdował się pośrodku min/max, na wysokości tego zgrzewu. Przez pierwsze 3 tygodnie (jakies +/- 800km} nie jezdiłem na LPG bo wymagało serwisu i nie zaobserwowałem ubytku płynu przez ten czas, niestety nigdy dokładnie sie nie przyglądałem, widziałem tylko płyn mniej wiecej w połowie, wiec nie mam 100% pewnosci, że wtedy nie ubywało. Wczoraj, czyli po około 2 tygodnowej jeżdzie juz na LPG [przejechane jakies 600km przez ten czas] już zauwazylem ubytek, spadło z tego zgrzewu do poziomu minimum, nawet ciut poniżej tej kreski na zbiorniczku. Wiem, że powody ubytku mogą byc rożne, ale zacząłbym od gazu. Niestety jestem laikiem w kwestiach mechaniki samochodowej, wiec moje pytanie brzmi w ktorym miejscu moge zaobserwować ewentualne wycieki? Czy jakbym teraz przez jakis czas jeżdił tylko na benzynie i winnym jest LPG, to płynu wówczas nie będzie ubywać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej-2010 Opublikowano 23 Listopada 2025 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2025 17 godzin temu, rafalh666 napisał(a): Przez pierwsze 3 tygodnie (jakies +/- 800km} nie jezdiłem na LPG bo wymagało serwisu - i nie zaobserwowałem ubytku płynu przez ten czas Należy dokładnie sprawdzić szczelność; - trójników przy reduktorze gazu, zwłaszcza tych plastikowych, - one się kurczą i płyn zaczyna wyciekać po pewnym czasie , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carsik Opublikowano 23 Listopada 2025 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2025 Korzystanie lub nie z LPG nie ma żadnego znaczenia, obieg jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...