Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z przednim zawieszeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Raczej na oko nie prawdzisz:( Ale ponoc mozna regenerowac z dobrym skutkiem. Sa oferty w necie.

Ja bym chcial najpierw skasowac luz ta sruba co wszyscy o niej pisze a nikt nie wie gdzie dokladnie sie znajduje :mrgreen: Na jakims schemacie lub instukcji nie ma jej zaznaczonej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chcial najpierw skasowac luz ta sruba co wszyscy o niej pisze a nikt nie wie gdzie dokladnie sie znajduje
Przecież juz opisywałem gdzie się znajduje. Skoro dociska zębatkę do wałka na kolumnie kierowniczej, to sprawa jest oczywista.

post-3-1254078606_thumb.jpeg

post-1-1254078606_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy lepiej regenerować oryginalna maglownice czy kupić nową? Znalazłem NOWA firmy LAUBER za 650 złotych. A i ile na oko powinien kosztować montaż/demontaż, chcę wiedzieć żeby ze mnie nie zdarli i czy trzeba potem zbieżność robic?

 

Czuje dziury na kierownicy , jak krece od lewej do prawej w miejscu to strzyka coś. Wymieniałem 2 tyg temu drążki kierownicze i łożyska McPhersona. może coś z krzyżakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje bardzo za fotki!

Jeszcze mam pytanko, dlaczego serwisy Renault niechetnie chca za jej pomoca skorygowac luz na przekladni? Ta sruba ma w procedurach Renault wlasnie taka funkcje czy moze inna? A moze poprostu chca ponaciagac ludkow na wymiane przekladni, pewnie na tym jest wieksza przebitka dla serwisu :-/

 

[ Dodano: 2009-12-04, 00:34 ]

Opis naprawy ze zlecenia: Demontaż, korekta ustawienia, montaż ramy podsilnikowej i wspornika chłodnicy.

 

Ktos ma schemat tej ramy i wspornika? Gdzie sie to dokladnie znajduje i jak sprawdzic czy to od tego nie powstaje stukanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...

Witam. Może mój problem jest podobny do innych ale chciałbym go opisać i wysłuchać waszych opinii. Mianowicie mam moją Megane od ponad pół roku. Po kupnie zauważyłem lekkie pukanie prawej strony z przodu zawieszenie. Działo się tak zawsze przy jeździe po dziurawych drogach czy kostce. Moje miasto jest bardzo dziurawe i z każdym okresem te stukanie jest coraz mocniejsze. Na wstępie podam ze byłem w serwisie po kupnie auta z tym problemem. Powiedziano mi ze to końcówki drążków. Wymieniono je na nowe zarówno lewa jaki prawą stronę. Stukało dalej. Wymiana ta nic nie pomogła. Jeździłem tak ten cały okres odkąd mam auto z tym "pukaniem". Przyzwyczaiłem się do tego lecz teraz wyrósł kolejny problem. Przy lewym kole gdy skręcam w prawo coś puka. Zdaza się to sporadycznie lecz mnie to zaniepokoiło. Pojechałem na stacje diagnostyczną do znajomego. Sprawdzili auto na całym sprzęcie, szarpaki i te inne bajery. Wszystko w normie. Po podniesieniu auta mechanik powiedział ze do wymiany są tuleje wahaczy zarówno lewy jak i prawy. Powiedział ze to jest przyczyna pukania prawej strony na dziurach i wybojach i teraz zaczyna mi się psuć również lewa strona i na razie puka tylko przy skręcie w prawo sporadycznie. Na dodatek dodam ze zaczęło coś mi skrzypiec pod autem gdy samochód stoi na luzie i skręcam kierownicą. Jak jadę i skręcam to już nic takiego nie mam miejsca. Co myślicie o tym ? Czy mechanik powiedział dobrze... bo mam pewne obiekcje co do tego. Oczywiście mam zamiar wymienić te tuleje bo są porostu do wymiany tylko nie chce się pakować w koszta jeżeli okazałoby się ze to jedna nie to. Co sądzicie o tym ? Naprawdę przyda mi się każda opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Panowie dużo piszecie o śrubie kasującej luz na maglownicy w megankach II. Bardzo Was prosze dajcie jakiś link ze zdjęć gdzie tej śruby szukać. Przeglądam forum i nigdzie nie mogę znaleść tych zdjęć. Chyba że któryś z was potrafi dobrze opisać gdzie jej szukać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich jestem nowy na tym forum

bardzo proszę o radę

chcę wymienic

2 końcówki drążka kierowniczego

2 sworznie wahacza

2 poduszki McPherson + łożyska

2 łącznik stabilizatora

Części mają być dobrej, jakości ( proszę o rade jakiej firmy )

MEGANE II 1.6 16V 2003r z listopada

jak ktoś ma manuale jak się wymienia te części będę wdzięczny

:mrgreen: :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, wymieniłem w serwisie dwa tygodnie temu drążki, końcówki i sworznie, prawa i lewa strona. Teraz gdy wjeżdżam w dziurę nie ma żadnych problemów. Ale gdy przyjdzie mi do głowy ominięcie dziury i gwałtowny manewr lekkiego skrętu słyszę stukot w przednim zawieszeniu. Sytuacja ta ma również miejsce gdy jadąc prosto bujam kierownicą szybko,na przemian w prawą i lewą stronę o kąt 30 stopni. Wtedy słyszę za każdym razem stuk, stuk, stuk. Co to może być ?? McPherson + łożyska ? Jakieś pomysły? W poniedziałek pojadę do serwisu gdzie wymieniałem w/w elementy, czego mogę się spodziewać? Przed wymianą wydaje mi się że tego stukania nie było, ale pewien być nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!