Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

W sceniolu II klamki przednie i tylne są inne, inaczej jest zrobiony i zamontowany zatrzask od wkładki zamka, lub plastikowej maskownicy zewnętrznej. Przypuszczam, że w meganie będzie tak samo.

Tu akurat widoczna klamka lewa tył, po wymontowaniu zamka:

thumb_hosting_zdjec_1348690667__21072012421.jpg thumb_hosting_zdjec_1348690716__21072012420.jpg thumb_hosting_zdjec_1348690781__21072012418.jpg thumb_hosting_zdjec_1348690875__21072012417.jpg

thumb_hosting_zdjec_1348690828__21072012419.jpg thumb_hosting_zdjec_1348690593__21072012425.jpg thumb_hosting_zdjec_1348690530__21072012426.jpg thumb_hosting_zdjec_1348690333__21072012429.jpg

Ta krzywka blokująca w tylnych drzwiach jest odciągana od góry, w przednich drzwiach jest odciągana od dołu. Z tego powodu otwory w ramie drzwi zatkane plastikowym korkiem też są w innych miejscach.

Nie zamkniesz ani nie odblokujesz tej wkładki, czy maskownicy jak klamki pozamieniasz.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc! Przyznam się, że myślałem bardziej o zakupię klamki tylko dla przełożenia części np. czujnika, ale lepiej nie ryzykować. Korzystając z okazji zapytam jeszcze czy istniej możliwość wymiany tylko wkładu wewnętrznego klamki tak żeby lakierowana część wew. pozostała stara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście.... Zewnętrzna część jest zakładana do wewnętrznej dopiero jak ta jest w drzwi zabudowana od środka. Tu nie powinno być problemów. Maskownice wkładki też powinny być identyczne we wszystkich 3 drzwiach, poza tymi od kierownika, gdzie jest zamek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc!

 

Dodano: 10 cze 2013 - 20:54

Koledzy mam jeszcze jedno pytanie. Kupiłem używaną klamkę na Allegro, szykuję się do wizyty u mechanika z moim HF, jakby problem dotyczył czujnika lub prowadnic w klamcę będzie mógł przełożyć mechanizm z nowej (używanej). Problem polega jednak na tym, że klamka jest w innym kolorze, jak już pisaliście można przełożyć same wnętrzności klamki, jak jednak oddzielić rączkę od mechanizmu? Czy trzeba po prostu jakimś zagiętym narzędziem odgiąć tę blokadę z boku?

 

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odblokowujesz krzywkę która trzyma zaślepkę lub zamek, wyciągasz ten element i masz otwór jak na fotkach. Łapiesz za zewnętrzna klamkę i podciągasz w stronę tego otwory po zaślepce i pociągasz do siebie. Jak wyjdzie na zewnątrz to już tylko delikatnie wracasz w poprzednie położenie, tak by wyciągnąć oś obrotu klamki zewnętrznej. To już sam wyczujesz jak tego dokonać.

Zasada jest prosta, jeśli jest zaślepka to klamki nie wyjmiesz, jak zaślepkę usuniesz to możesz ją zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moje przyciski ;)

takie jak te: http://elkom-serwis.com.pl/707--mikroprzycisk-hermetyczny-5828-ts1117-2p.html

 

Kupiłem 5 sztuk - 10zł ;) A ostatnio byłem u elektryka i mysle powie 50zł o dam mu zarobić ten że 100zł i wymieni tylko ten z tyłu bo to przez niego jest problem z reszta. Więc podziękowałem. Dzisiaj 3godzinki spędziłem i wszystkie przyciski (guziczki) wymienione na nowe ^^ Chodzą jak miód ^^ Pozdro

 

Czy te czujniki co zamontowales to "cos takie" jak te czy dokladnie te same? Jest jakas roznica miedyz orginalnymi z RENAŁLT a tymi na zdjeciu. Mozna bez ryzyka zamontować, bedą funkcjionować trochę dłużej niż te orginale:) Jakie lepiej zamontować. U mnie tez fiksuje Handsfree już od dłuższego czasu w drzwiach ...w lewych jak i w prawych. Raz sobie diała, a raz nie. Na szczęście tej pory działa przynajmniej zamykanie na klapie tylnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W Megane II którą mamy w domu 4 lata. Powstał problem z otwieraniem drzwi przez kartę hands free ?. Karta po stronie kierowcy działa tylko w jednym wyznaczonym miejscu, trzeba bardzo dokładnie znaleźć to miejsce i przyłożyć kartę.

Mieszkam pod Warszawą, 3 mechaników nie wiedziało co z tym zrobić, czy warto oddawać samochód do ASO z tym problemem, czy nie zedrą ze mnie skóry za taką usterkę.

 

Z samochodem nigdy nic ponad normę się nie działo, ale teraz nie wiem co robić. <piwko>

 

Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobna sytuacja Z klamek nie mogę zamknąć auta natomiast z klapy bez problemu się zamyka (narazie :-))

 

hej wam moi drodzy, to mój pierwszy raz na forum :)

mam granda 2006 rok, przyciski na klamkach dziłaja raz w pierwszym rzędzie siedzeń a raz z tyłu po obu stonach, dziaisj akurat działają na klamkach z tyłu.

czy jest jakaś zasada i jakaś przyczyna.?

a gdzie jest włącznik na klapie?

 

Dodano: 21 cze 2013 - 13:38

witam wszystkich

jestem z radomia, czy znajdę w okolicy któregoś z was drodzy spacjaliści.

potrzebuję osobe kto mi pomoze z wymiana prawego lusterka składanego oraz z spojrzeniem na moje hands free w moim sceniole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nigdy nie naprawię tej mojej klamki ;) Byłem dzisiaj u mechanika wymienić mikrostyki i wkład tylnej klamki (nie działa HF i nawet przy pociągnięciu klamka nie zwalnia centralnego zamka). Mikrostyki zrobione, ale klamka którą kupiłem na Allegro okazała się nie pasować. Sprzedawca telefonicznie zapewniał mnie, że jest to klamka od strony pasażera, niestety u mechanika okazało się, że jest zupełnie odwrotnie. W związku z powyższym mam pytanie czy da się oglądając zdjęcie klamki na Allegro rozróżnić, do których drzwi ona pasuje? Na mój anty - techniczny łeb klamka od strony pasażera (czyli do prawej) powinna mieć gniazdo kabli czujnika HF od góry, czy mam rację?

 

P.S. Wiem, że najprostszym rozwiązaniem byłoby kupienie odwrotnej do tej, która niepasuje. Problem w tym, że nie widziałem jak mechanik próbował ją założyć i wolę się upewnić czy faktycznie ta moja jest od złej strony.

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

więc i ja się wypowiem :D. czytałem i czytałem...więc i ja się do tego zabrałem :angry:. kupiłem 6 szt. hermetycznych Microswitchy w sklepie z elektronika - wysyłkowo 80 groszy sztuka :D pomógł bardzo opis i zdjęcia, które są tu zamieszczone. wydłubywanie starego - 15 min, lutowanie, zalałem gorącym klejem....jak ktoś wspomniał te hermetyczne sa ciut niższe od oryginału, rzeczywiscie - ja poradziłem sobie z tym tak - na plastikowy przycisk do środka na dno gorący klej i po sprawie :). jeszcze przed złozeniem mozna sprawdzić działanie...naciskając go słychac centralny zamek który próbuje ryglowac drzwi. wymieniłem od razu strone kierowcy i pasażera....dzisiaj zabieram się za tył....choc działa, ale wole od razu wymienić na te hermetyczne :).

jesli jest ktoś z Krakowa i ma z tym problem to moge pomóc :)

post-57287-0-61157800-1372920272_thumb.jpg

Edytowane przez DUSZEK-82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie mam problem. Jak pisałem ostatnio mechanik wymienił mi w klamkach mikroprzełączniki i przez dwa tygodnie wszystko było ok. Dzisiaj oddałem mu samochód dodatkowo na wymianę czujnika optycznego ponieważ on również padł w jednych drzwiach a ostatnio kupiłem niby nie od tej strony co potrzeba. Odebrałem auto ponieważ podobno było już gotowe a tu nic klamka, w której niby wymienił czujnik dalej nie działa otworzyłem za pomocą drzwi przednich i nagle stał sierzecz straszna przestała działać cała strona (pasażera). Nie działają czujniki ani w tylnych ani w przednich (które były ok), oprócz tego przestały działać dpiero co wymienione przyciski w obu drziach z tej strony, jakby tego było mało z tej strony auta nie da się zamka otworzyć nawet ciągnąc klamkę, jakby cała strona utraciła kontakt z centralnym zamkniem (druga strona chodzi bez zarzutu). Czy słyszeliście o czymś takim? Czy jest może jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za daną stronę, którr mógł się spalić. Pytam bo w sumie wydałem na te klamki już 500zł i nic, a nawet jest gorzej niż było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!