Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej obstawiam, że od tej wilgoci jakieś spięcie i system wyłączył daną stronę - miałem tak kilka razy. Słoneczko wyjdzie to i handsfree wróci :D Nie wiesz, że nasze renie są samonaprawialne? Zoabcz jaka pogoda - przynajmniej u mnie za oknem - wiiiiilgoootno, że hej.

Bateria raczej nie - bo z przycisku mu działa - chociaż nie zaszkodzi wymienić - kosztuje grosze. Ale jak miałem słabą baterię musiałem bliżej podchodzić klamki by załapało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i macie racje ze wraz z pogodą się naprawi :) tylko używałem tego "systemu" cały czas i zapomniałem co to otwieranie z przycisku no i teraz jest nerw na to ze ja za klamkę a tu nic :D teraz jadę na weekend do domu gdzie mam ogrzewany garaż jak wygrzanie nic nie da to będzie trzeba szukać co się stało ... gdyby ktoś miał jakieś przypuszczenia co to może być to prosiłbym o odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie jak odpiąć kostkę z lewego slupka meganki ii ? bo nie działąją mi dwa przyciski w klamkach (cała lewa strona auta), podejrzewam na instalacje. Bo prawa chodzi dobrze.

 

tam jest taki zaczep. może gdzieś na zdjęciach macie pokazane ? nie chce po prostu złamać tego.

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierasz drzwi i podważasz zatrzask jaki jest przy wtyczce. jak go podnosisz do poziomu to zwalniają się zaczepy i wtyczka wysuwa sie z gniazda.

miejsca tam niewiele ale jest to możliwe, jeśli oczywiście zdołasz zatrzask ruszyć nie łamiąc go.

ja bym tego nie ruszał bo nie tam jest przyczyna, a w klamkach. Jeśli UCH wykryje usterkę to może odciąć od sterowania całą jedną stronę auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc dzięki.

 

rozebrałem tą kostkę. ciężko miał ten zaczep ale obyło się bez połamań.

i co w środku kostki ? CZYŚCIUTKA, jak nówka.. ale nieco wlałem tam oleju . i przy zamykaniu tej kostki z powrotem(tu dopiero mialem problem ) bo te plasticzki to są takie słabe... myślałem że się przerwały ale nie. i jak wkładalem ją z powrotem, sprawdzałem na bieżąco ciagle czy w drzwiach tylnych(a mogłem i w przednich też)ten przycisk zadziała i co ? nastąpił cud, zaczął przycisk działać, więc może i w przodzie też by ruszył, ale i w tym momencie zaczął wyć alarm (chociaż nie wiem skąd :). mam go kluczykiem wyłączony) po wyłączeniu alarmu kartą, już ten przycisk w klamce nie działał.

 

a więc co diagnozujecie ?

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopie - demo1 - już gojgien napisał - wymień mikrostyki w klamkach. Jak nie pomoże - można się dalej zastanawiać. Czytaj Twoje posty to jakby z tatą coś przy aucie robił. Coś co można zrobić idąc z punktu A do B - mój tata nie zhańbił by się taką prostotą. On musi iść przez C, D i E... hehehe jak mam coś z nim robić to czasami.... Z nim zamiast wymienić mikrostyki i mieć święty spokój: wyprowadził by dziesiątki diód, żeby diagnozować jak co i kiedy się zachowuje, swoje kabelki, dorobiona wyłączniki by... na końcu dojść do tego, że wystarczy wymienić mikrostyki. Oczywiście nigdy nie przyzna, że jego działania były bezsensowne. :) Tak już tatusiek mój ma - ale Ty nie udź jego śladami. Zacznij od wymiany mikrostyków w klamkach - zgodnie ze statystyką opisanej przez Ciebie awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oświeć mnie o co w tym zdnaiu Ci chodziło :)

Miał być: "Czytając Twoje posty to jakbym z tatą coś przy aucie robił" :)

Teraz tłumaczę dalej: gojgien napisał Ci, iż naprawa polega na wymianie mikrostyków w klamkach (koszt 8-12 zł za 2 sztuki). A Ty zamiast to zrobić zmarnowałeś w mojej ocenie czas na szukanie jak odpiąć wtyczkę, potem ją odpiąłeś ryzykując połamanie plastikowych elementów, wlałeś tam jakiś olej (nie wiem po co), potem zafundowałeś sobie problem z alarmem... by dalej być w punkcie wyjścia.

W tym czasie już byś wymienił (gdybyś miał - ok. wczoraj nie miałbyś gdzie kupić) mikrostyki, a przynajmniej mógł rozebrał klamki i wydłubać stare mikrostyki (wydłubanie zajmuje najwięcej czasu). Potem mógł te dwa kabelki zewrzeć ze sobą i JUŻ byś wiedział czy to ich wina (mikrostyków) - czy auto się zamyka. Mógłbyś sobie tak do wtorku jeździć z tymi gołymi kabelkami, we wtorek kupić mikrostyki i raz dwa poskładać do kupy.

I na koniec - mimo, że nie zrobiłeś tego co pisał gojgien - piszesz: "a więc co diagnozujecie ?" - bez urazy - to taki żarcik o tą diagnozę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami trudniej to ciekawiej heheheh. :)

Jak z tym uciekającym z wariatkowa...

Miał w planie drabinę o bramę oprzeć i po niej zwiać, niestety nie zrobił tego, bo brama była otwarta, nie miał o co drabiny oprzeć.....

Tu też jest postępowanie, by zagmatwać sobie coś co już jest wielokrotnie wyjaśnione i sprawdzone. (zdiagnozowane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do ASO ja byłem w czerwcu tego roku i koszt mikrowłączników w komplecie x 2 7.49zł wymiana prosta więcej z dłubaniną ze starymi i reszta tłumaczy to tobie właśnie , poniżej zdjęcie z aktualnym numerem części w ASO

 

http://fotka.megane.com.pl/?v=1807201240.jpg

Edytowane przez MEGIGG1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym wy piszecie w ogóle ??

<><><><><><><><><><>><><><><>

co ja niby sobie zagmatwałem ?

<><><><><><><><><><>><><><><>

że kostkę z drzwi zdjąłem ? toć to błahostka

<><><><><><><><><><>><><><><>

a nie zaszkodziło zobaczyć

<><><><><><><><><><>><><><><>

czy takie zwarcie tych kabelków niczemu nie zaszkodzi ??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Nowe zdania zaczynamy z dużej litery. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy chwilowe wciśnięcie przycisku na klamce w czym szkodzi prócz zablokowania zamków jak karta jest na zewnątrz??

Takie chwilowe zwarcie odłączonych od przycisku drucików jest jego zastąpieniem w celu przekonania się, że to jego wina z tymi błędami i odłączeniem przez UCH jednej strony auta.

A o czym piszemy??

O tym, że tracisz czas i narażasz na uszkodzenie wtyczki i gniazda na słupkach, całkowicie niepotrzebnie, bo i tak musisz klamki rozebrać i przyciski wymienić. Same się nie naprawią choćbyś co 5 minut złącza na słupkach rozłączał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!