Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wtyczka jest ale żeby ją rozłączyć musisz rozebrać tapicerkę

Byłem w ASO we Wrocławiu i nie można u nas kupić samego mikrowłącznika tyko sprzedają mikrowłącznik razem z tym białym plastikiem zasilikowany z przewodami zakończone wtyczką ale musisz podłączyć antene (ale do bajka ) koszt 78zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Bytomiu kupiłem parę mikrostyków po 6,04brutto. Na razie mieli tylko jedną parę, wczoraj miałem się zgłosić po jeszcze jedną parę (mieli dla mnie zamówić), ale zapomniałem podjechać. Dodam, że w ASO zażyczyli sobie 120brutto za naprawę jednego przycisku [Pan na serwisie zaczął ściemniać, że trzeba całą tapicerkę, że praktycznie całe drzwi do rozbiórki itp... wiadomo, że nikt im nie dorówna w opowiadaniu bajek]. U mnie są do roby 4 klamki - czyli 480,00 - 12,00 [materiał] = 468,00 za robociznę - hehe niezła przebitka.

 

EDIT: Wczoraj w końcu wziąłem się za wymiane tego. Na początku było trochę problemów. Mnie osobiście zmylił opis, żeby drutem pociągnąc blaszkę. Szukałem tej blaszki i szukałem i nijak nie potrafiłem znaleźć. Już chciałem się poddać, ale w końcu pociągnąłem to coś z dołu i "uwolniłem" wkładkę zamka. Raczej nie jest to blaszka, a taka aluminiowa nakrętka, którą cignąć od dołu musimy obrócić (przekręcić). Oczywiście fotoopis zamieszczony tutaj - rewelacyjny.

Później poszło jak po maśle do momentu... wydłubywania starego mikrostyku z tej silikono-gumy. Pierwszy wydłubywałem chyba z 40 minut - nie chciałem niczego uszkodzić. Jak poznałem budowę tego plastikowego białego kółka - z drugim poszło mi szybciej, ale chyba z 20 minut też się męczyłem. Potwierdzam to co już tu napisane - że więcej czasu zajmuje wydłubanie mikrostyku niż rozebranie klamki - przelutowanie mikrostyku - poskładanie klamki.

I na koniec spotkał mnie mały zonk - a mianowicie (tutaj tak tego na zdjęciach nie bardzo widać) mikrostyk jest przytrzymywany takimi czterema małymi zaczepami, aby siedział na swoim miejscu. No i ten jeden mikrostyk nie bardzo chciał tam wejść - brakowało z milimetr. Więc chiałem sobie delikatnie pomóc wkrętakiem (zwanym też śrubokrętem) i... rozwaliłem ten nowy mikrostyk na dwie części. Bardzo delikatne są :-( Więc na razie mam tylko wymienione od strony kierowcy.

Dodam, że mikrostyk ma "kształt" prostokąta, i należy na to zwrócić uwagę przylutowując nóżki, bo inaczej nie wejdzie w swoje miejsce.

Dzisiaj jadę do ASO po kolejne mikrostyki i wymieniam pozostałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
MA za zadanie uszczelnić. Ja zamiast silikonu, użyłem lkeju na gorąco, takiego z pistoletu. Znacznie skraca to całą operację wymiany.

A co będzie jak znowu mikrostyk szlak trafi? Z tego co mi się wydaje to te styki nie są przystosowane do warunków atmosferycznych. I bardziej padają właśnie w związku z obecnością wilgoci. Dlaczego nie padają styki w klapie bagażnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ogóle zrezygnowałem z (odnosząc się do opisu) z czekania, aż silikon wstępnie wyschnie. BYć może bardziej płynny silikon by wyciekł, mój miał konsystencję kremu nivea. A jedynym celem dania tam silikonu to odseparowanie nóżek, aby wilgoć ich nie zwierała. Więc nie ma to istotnego znaczenia dla długotrwałości działania - byle by był. Pada sam mikrostyk, do którego do wnętrza dostaje się woda - w końcu "kuleczka" musi się ruszać, i pod nią dostaje się syf.

Więc uważam - że silikon lepszy od kleju - szczególnie przy następnej wymianie.

Przy okazji: wymieniłem już wszystkie cztery. Działa super. Ale nie obyło się bez "problemów". Klamki z przodu - rozebrać prosto - bo wszystko widać przez otworek, ale z tyłu? Trochę musiałem tym drutem się naszukać za co zaczepić, aby uwolnić zaślepkę zamka. A jeszcze więcej czasu mi zajęło potem spowrotem zakręcenie pierścienia blokującego zakładkę. Tak to było, że próbowałem, próbowałem i nie potrafiłem - wziąłem się do roboty za coś innego - i jak znów wróciłem do tej czynnośći to zrobiłem za pierwszym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silikon można też cienką warstwą nałożyć na rzeczoną kuleczkę. Wtedy warto poczekać, żeby ta warstwa lekko przyschła i wytrzymałą zmontowanie klamki. To lepiej zabezpiecza mikroswitch'a przed warunkami pogodowymi. Sprawdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moim Sceniciem jeżdżę od ponad roku. Wiele razy występowały problemy z zamykaniem samochodu lecz usterka samoistnie ustępowała po kilku dniach. Ostatnio padły i nie działały z lewej strony ponad dwa tygodnie. Rozebrałem klamkę w drzwiach kierowcy i przy wydłubywaniu gumy rozleciał się mikrostyk. Wobec tego oczyściłem go ze śniedzi (blaszki wewnątrz) złożyłem i działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A oto mój patent. Obcięta końcówka od rękawiczki z lateksu. Założyłem na wszystkie przyciski.

Patent jak na razie działa po stronie lewej na prawej działał przez chwilę. Niestety przyciski które kupiłem w ASO uszkodziły się (prawy przód i prawy tył) po tygodniu i nie "pstrykają". Oraz zablokowało się otwieranie drzwi. Prawdopodobnie zwierają cały czas i komp zawiesił drzwi.

 

W lewych tylnich urwał mi się kabelek a potem już się nie dało podciągnąć kabelków by przylutować do nowego mikrostyka wiec kupiłem w ASO cały przycisk z antenką 90zł. Wymiana chyba łatwiejsza. Tapicerkę odkręca się 2 ma śrubami i ściąga się w 15 min.

 

Lewa działa ok. Prawa czeka na poprawę. Jutro jeszcze raz się za to zabiorę.

post-474-1244404653_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Niestety metoda na naprawę mikrostyku, jaką podałem poprzednio nie powiodła się. Po dwóch dniach przestał działać i nie wiem czy nie powodował jakiegoś zwarcia? Zakupiłem nowy w ASO i wymieniłem. Teraz chodzi jakieś dwa tygodnie bez zastrzeżeń. Jest zdecydowanie lepiej niż wówczs gdy dziłały jeszcze te stare. Problemem jest niestety dostanie się do zamka w tylnych drzwiach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze mi nie chcą sprzedać samych mikrostyków, tylko komplet; przycisk z antenką jak

Hadson, . To dla mnie nieco za drogo :-/ .

Może ktoś wie gdzie kupić w Krakowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hadson, ja potrzebuję 4 szt wiec hmmm chyba na razie zostanie jak jest :-/ czyli otwieranie po lewej stronie, zamykanie w klapie bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze mi nie chcą sprzedać samych mikrostyków, tylko komplet; przycisk z antenką jak

Hadson, . To dla mnie nieco za drogo :-/ .

Może ktoś wie gdzie kupić w Krakowie?

 

Dziwne... w Łodzi sprzedaja je bez problemu luzem w zwykłej "dilerce" z nalepionym nr katalogowym po 8pln za komplet (czyli 2 szt)... Wymienialem wszystkie 4 na wszelki wypadek <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!