Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[email protected]

Użytkownik
  • Postów

    496
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II Grandtour
  • Silnik
    1.9 dCi 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    300

Ostatnie wizyty

1512 wyświetleń profilu
  1. Oddawał ktoś z Was filtr DPF do profesjonalnego czyszczenia? Jego się jakoś wykręca czy trzeba po prostu wyciąć z układu wydechowego? Jakich kosztów się spodziewać można. Moja MII 1,9dCi ma 375 tyś.km i to ponoć ostatni czas na czyszczenie, póki jeszcze filtr działa.
  2. To że poza zakresem Clip wykaże? Nie chcę wycinać oddawać do ew. regeneracji tak asekuracyjnie, muszę mieć pewność że on jest winny. Na ten moment wg. ,mechanika specjalizującego się w naprawach układów wydechowych nic na to nie wskazuje. Plecionkę też sprawdzał, Dostałem info zwrotne - układ wydechowy szczelny. Bądź tu mądry człowieku...:)
  3. Nic a nic nie kopci, moc jak była tak jest, pali cały czas tyle samo, generalnie oprócz tego zapachu spalin mu nie dolega. Co jakiś czas obserwuje DPF się wypala, nigdy tego nie przerywam. Jak inaczej sprawdzić że DPF jest do ew.regeneracji? Analiza spalin a może zadymienie.
  4. Raczej nie. Sprawdzę jeszcze dokładnie. To jest typowy zapach spalin z wydechu...
  5. Podczas dłuższego niż kilka chwil postoju auta z włączonym silnikiem zaczyna być czuć w kabinie zapach spalin. Podkładki pod wtryskami sprawdzone, szczelność układu wydechowego u mechanika także. Nawet rura za DPF została odcięta dla sprawdzenia jak wygląda sam filtr - jest ok. Generalnie sam zapach spalin z wydechu zrobił się ostatnio jakiś taki bardziej ostry i "kłujący w nos". Gdzie szukać przyczyn takiego stanu rzeczy? Czy można sprawdzić np. u diagnosty skład spalin bo jeszcze na żadnym przeglądzie rocznym nie był badany. Może to coś powie więcej. Jedyną ingerecją w układ wydechowy było usunięcie zębatki w zaworze EGR, czyli zostawieniu go w pozycji stale otwartej - jakieś 5 lat temu a opisane wyżej objawy pojawiły niedawno. MII 2006 1,9dCi (Euro 4).
  6. Jak w temacie. Raz mocno stuknąć w deskę rozdzielczą i wentylator zaczyna działać, niezależnie od biegu na którym jest. Chodzi cały czas bez problemów, można zmieniać biegi itp.. Do wyłączenia silnika. Potem od nowa tak samo. Czy to wentylator do wymiany, czy może jakaś inna przypadłość.
  7. Czy mógłby ktoś z kolegów podesłać instrukcje na: [email protected] Zamówilbym od razu ale jak czytam to są wersje 2 i 3 przewodowe. Tylko rozbiórka określi jaką mam? MII kombi 2006. Dzieki!
  8. Przy tym przebiegu (z opisu) maiłeś wycieki czy te uszczelniacze robi się w 1.6 standardowo przy wymianie rozrządu?
  9. Wg. info serwisu Renault tej śruby nie dokręca się celek kasacji luzu. Nie wiem dlaczego tak twierdzą, ale nie przewidują takiej usługi.
  10. Nie męcz już człowieku. Zgadzam się z Tobą że nie rozumiesz i niech tak już zostanie. Ciesz się udaną inwestycją, uśmiechnij się i jeździj bezpiecznie!
  11. Nas na forum nie musisz przekonywać że dokonałeś super transakcji, najważniejsze że Ty o tym przekonany jesteś poważnie. Nie rozstrząsaj tego na forum, nie musisz nikomu imponować, cieszymy się Twoim szczęściem kolego wilos!
  12. Pytasz to masz odpowiedź, już wiesz skąd się wzięła taka niska cena. Każdy musi sam sobie odpowiedzieć na pytanie co akceptuje, Tobie widocznie taka jakość i zakres prac odpowiada. Będąc przy samej cenie to wydaje mi się, że moja cena była bardziej atrakcyjna od Twojej wziąwszy pod uwagę, że na 2 razy dłużej wystarczy, zrobiony jest komplet na częściach oryginalnych (i każda osobno wyszczególniona jest na fakturze).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!