Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Siwy19

Użytkownik
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III PHI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    168

Ostatnie wizyty

728 wyświetleń profilu
  1. Odśwież troche temat, u mnie w megane III kombi tez mialem problem z otwieraniem klapy bagaznika z HF i po odszukaniu ze schematu które to kable prowadzą do anteny zewnętrznej zabudowanej w klapie bagażnika nad rejestracja, są to różowy oraz zielony sa oba razem splecione. Owa kable były urwane w gumowym peszlu łączącym wiazke kabli z środka kabiny do klapy bagażnika, dolutowałem po kawałku kabla poskładałem wszystko razem i teraz nie muszę się przytulać z autem żeby się bagażnik otworzył. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich forumowiczów Jest to moja pierwsza w życiu foto prezentacja i przepraszam za wszelkie błędy i nie dociągnięcia. Chciałbym przedstawić samodzielną wymianę poduszek Macphersona w Megane III phI. Powodem wymiany było głuche stukanie na nierównościach z prawej strony, jak to można sprawdzić czy na pewno to. Widać to na moim filmiku tutaj na zdjęciu zaznaczyłem miejsce zerwania Narzędzia jakie potrzebujemy: młotek komplety ściągaczy do sprężyn 380mm oraz 260mm klucze oczkowe 10,13,15,18,20,21 klucze imbusowe śrubokręt płaski i trochę chęci. Zaczynamy od podniesienia samochodu i ściągnięcia koła oraz spryskanie śrub mocowania amortyzatora z piasta oraz śrubę górną łącznika stabilizatora WD40 lub innym preparatem Teraz możemy się brać za odczepienie wężyka hamulcowego i kabla od czujnika ABS. Możemy teraz odkręcić łącznik stabilizatora poprzez podniesienie drugim lewarkiem piasty żeby łącznik można było swobodnie wyjąć oraz śruby mocujące amortyzator z piasta, po odkręceniu nakrętek trzeba wybić śruby młotkiem. i odchylić piastę na bok albo czymś podeprzeć żeby nie wisiała. Następnie podnosimy trochę podszybie tak aby był dostęp do śruby mocującej amortyzator, odkręcamy pozostałe 2 śruby kluczem 13 i wyciągamy całą kolumnę Macphersona Bierzemy ściągacze i łapiemy sprężynę z każdej strony po równo i ściągamy tak aby po odkręceniu śruby trzymającej poduszkę był widoczny gwint, żeby założyć nową i skręcić z powrotem Składamy wszystko w odwrotnej kolejności poza podszybiem, żeby wziąć się za druga stronę auta. Gdy już opuścimy auto z lewarka dobrze jest dokręcić śrubę mocującą poduszkę z amortyzatorem wtedy ciężar auta dociska jeszcze sprężynę. Tak wyglądała poduszka stara zerwana Nowe poduszki wraz z łożyskami i śrubami założyłem firmy KYB nawet numery się zgadzały z tymi starymi poduszkami Pozdrawiam Adrian
  3. Proponuje wysłać meilem ten kod błędu do producenta i otrzyma się dokładny opis jego znaczenia. pozdrawiam
  4. Witam Do posiadaczy MaxiEcu. Czy u was też po ostatniej aktualizacji zawiesza wam sie program podczas łączenia z autem albo podczas robienia ręcznej aktualizacji interfejsu?
  5. Ja mogę polecic maxiecu z elm327, osobiście posiadam mpm-com ma wiecej możliwości jak elm327, ale tu masz gwarantowaną pomoc w razie problemów z działaniem interfejsu,koszt wraz z oprogramowanie na stronie producenta to 230zł. Także ty decydujesz co kupisz.
  6. Ok spróbuję tak zrobić może akurat ten sposób będzie taki sam w m3.
  7. Witam wszystkich /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Mam takie pytanie do was, czy jest jakiś sposób żeby podczas diagnozowania elektroniki nie wyłączał się zapłon co kilka minutygodni? Bo za każdym razem muszę na nowo łączyć się z danym sterownikiem. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Z góry dziękuję i pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  8. W megane III ja nie mam kodowania kart za pomoca mpm-com a w megane II było.
  9. dzieki za cenną uwagę, będę się jutro albo we wtorek za to zabierał.
  10. Witam Ja mam taki problem z prawym przegubem, a dokładnie to z jego gumową osłoną. Zauważyłem że smar z osłony wydostaje się na zewnątrz. Guma nie jest uszkodzona i wydaję mi się że ktoś wcześniej chyba za dużo na walił smaru i za lekko docisną opaske, z tego względu smar wypycha na zewnątrz. Czy mógłbym zdjąć tą osłonę i wyczyścić wszystko do okola z resztek smaru i dać nowy,oraz spróbować docisnac lepiej tą metalową opaske albo zakupic nową ale taką zwykłą na śrubokręt np. w sklepie budowlanym? Dodam ze żadnych stuków nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!