Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szymekwt19i

Nowy użytkownik
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    F4RT
  • Przebieg (tys.km)
    260

Ostatnie wizyty

822 wyświetleń profilu
  1. Cześć czy możecie podrzucić dokładne info która kostka z tym pomarańczonym przewodem?
  2. Cześć. Jaki smar zastosować przy regeneracji maglownicy w megane II ?
  3. Temat ogarnięty. Winne końcówki konektorowe przy matach. Rozebrane kostki, podgięte wsuwki i ciepło powróciło.
  4. Temat ogarnięty z pomocą użytkownika z forum fb. Aby wymienić rozrusznik BOSCH należy odpiąć klemy z akumulatora (nie trzeba wyciągać baterii, kompa, podstawy). Następnie udać się pod auto, odkręcić i wymontować wzmocnienie katalizatora, nakrętkę od osłony termicznej pod klucz nr 10, śrubkę z łbem E-torx, sondę lambda , odkręcić lub poluzować śrubę łączącą katalizator z wydechem (ZAZNACZONE NA FOTCE NA CZERWONO), odkręcić przewody prądowe z wiązki rozrusznika (RENAULT 8200689685), wymacać i odkręcić 3 śruby trzymające rozrusznik 2 sztuki od strony skrzyni, 1 od strony silnika (klucz nr 13). Osłona termiczna przeszkadza w wyciąganiu rozrusznika, dlatego trzeba odkręcić nakrętkę na klucz nr 10, żeby była w miarę ruchoma. Znajduje się ona powyżej osłony nad przewodami prądowymi (FOTKA ZÓŁTA STRZAŁKA) Po wykonaniu tych czynności rozrusznikiem można już byle jak ruszać, ale żeby go wyciągnąć pokusiłem się o odkręcenie wiązki rozrusznika (RENAULT 8200689685). Po oddzieleniu wiązki od rozrusznika można próbować wytargać dziada na zewnątrz w stronę maglownicy. OGÓLNIE JEST BARDZO MAŁO MIEJSCA. POTRZEBA DUŻO NERWÓW I OPANOWANIA.
  5. Witam Jaka jest rzeczywista procedura wymiany rozrusznika w MEGANE II PH 2 z silnikiem 2.0T (163KM)? Ktoś przerabiał temat? Pobrałem pliki z archiwum, ale wolę dopytać tutaj kogoś co to robił. Pomocy!!!
  6. Dziękuję za odpowiedź. Czy w razie uszkodzenia tego elementu można go zastąpić zamiennikiem? Czy jest gdzieś dostępna instrukcja demontażu obicia fotela?
  7. Witam Padło mi całkowicie ogrzewanie fotela lewego w megane 2. Wina tkwi w fotelu, ponieważ prąd na przekaźnik płynie, lampka na przycisku świeci po uruchomieniu, a fotel zimny. Czy w razie uszkodzenia maty np w oparciu siedzisko także nie będzie grzać? Czy ktoś ma namiar na oryginalne maty, bądź dysponuje informacją jakie można dać zamienniki? Pacjent Megane II ph 2 skórzane fotele.
  8. Ale kupiłeś wzmocnione sprężyny? Jaki masz silnik?
  9. Cześć Zastanawiam się na wymianą sprężyn zawieszenia w mojej megane na eibach. Głównie chodzi mi o utwardzenie zawieszenia. Czy zestaw prokit występuje tylko na -30 mm? W aucie mam i gaz i haka i jak coś jeszcze wrzucę w bagażnik to dupa siada. Chciałbym trochę auto obniżyć i zrobić twardsze z tyłu.
  10. Mam pozostawioną wiazkę pod wyświetlacz carminata i zmieniam, a co do wpięcia się w głośniki to nie ma sensu. Głośnik navroad-a daje radę nawet nie trzeba otworów robić w obudowie. Korzystam tylko z nawigacji w moim przypadku AM PL i kamery cofania, do słuchania muzyki mam zmieniarkę. Ogólnie za tak niską cenę nie narzekam na te wady.
  11. Hej czy możecie wstawić fotki, bo nie da się ich powiększyć oraz jakie ledy wstawialiście? Wstawcie jak przepiąć instalację żeby przyciski świeciły po zapłonie i jakie to ma wady ????? Ze względu na to że nie otrzymałem pomocy sam ogarnąłem temat. Przyciski podłączone jak wyżej do klaksonu, a zasilanie klaksonu odciąłem od cienkiego kabla zasilającego obd i podłączyłem pod przekaźnik, który jest w skrzynce bezpieczników nad nimi. Między przewody dałem bezpiecznik 20A. Klakson i podświetlane przyciski działają po naciśnięciu przycisku "start". Niestety nie mogłem znaleźć złotego środka w postaci np. podania zasilania po otwarciu auta centralnym zamkiem. Pewnie trzeba by głębiej poszukać w instalacji. Ogólnie wszystko działa i w razie zwarcia klaksonu lub instalacji(np. kuna) auto jest zabezpieczone przed uszkodzeniem.
  12. Odświeżając kotleta....mam 2.0T 163KM a po Vin sprzęgło z dwumasem mam z wersji 225KM. Samochód z rynku szwajcarskiego, koła na 4 śruby. Samochód się dobrze zbiera i teraz mam zagwostkę, czy to rzeczywiście 163KM, czy RS-owy śpioch w tradycyjnej budzie.
  13. Aż pójdę do samochodu cyknąć fotkę jak zastąpiłem carminata Navroad S6 Ogólnie próbowałem zabaw z podmianą bebechów, bo chciałem żeby mechanizm został. Niestety zanim się to otworzy, zamknie to czas mija. Po za tym na Clipie świeci się błąd nawigacji. Postanowiłem urzeźbić ramkę i z 3-ch paneli wyszedł mi jeden taki jak poniżej. Do tego Navroad z możliwością podłączenia kamery cofania i wszystko zamknęło się póki co w 300 zł!!! Opalarka, kleje typu płynny plastik papiery ścierne trochę włókna szklanego. Czas na wykonanie to 3 dni. Pozostał mi jeszcze czarny flok żeby nie było dużych refleksów i ogólnie by się to ładnie prezentowało. Radio mam pozostawione fabryczne, by na wyświetlaczu zegarów wszystko działało. Pogrzebałem w sofcie by zmienić logo, wywalić dźwięk powitalny i wgrałem AutoMapę i śmigam. Aktualizację wykonuję poprzez kabel USB, którego końcówka jest w okolicach gniazda OBD. Drugi kabel ten zasilający jest puszczony pod zapalniczką i podłączony niezależną ładowarką. Dodatkowo gdyby się coś zrąbało, albo żeby wyłączyć navi dorzuciłem w widocznym miejscu (po lewej) switch wł./wył. Najlepszym sposobem na dobrą nawigację jest nie podłączanie jej do instalacji auta! W moim przypadku kiedy będę chciał to wrócę do oryginału, ale wątpię żeby to kiedykolwiek nastało ze względu na brak aktualizacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!