Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co Was ostatnio wkurzyło?


knq

Rekomendowane odpowiedzi

Zachłanność i niezrozumienie baranów.

Dziś gość przyniósł mi do podpisania umowę na dzierżawę wcześniej opisywanego przeze mnie stawu. Zainwestowałem, włożyłem własnej pracy co nie miara, były same chaszcze, drzewa samosiejki rosły w środku, zaszlamiony. Umowa ustna była, żebym po prostu dbał i robił co chciał. Na jesieni zażądał 500 zł, spoko zgodziłem się, a dziś przyniósł mi umowę, jak wszystko przeczytałem, to rocznie musiałbym mu zapłacić 2,700 zł - pomieniał się na rozumy. Ma jeszcze przemyśleć, jak nie, to na wiosnę jak tylko lody zejdą to odławiam i cześć "psom ogrodnika" - ponad 10 lat leżało odłogiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mnie denerwuje do nieprzytomności zbyt długa przerwa miedzy 'najszybszym przerywanym' cyklem wycieraczek; deszcz sobie popaduje, ustawiam mądre pokrętło na 'najszybszy przerywany' i... dupa zbita, zamiast 'co drugi', to leci co parę sekund a ja gówno widzę.. to tak abstachując od Polskiej rzeczywistości, która wkur...ia mnie absolutnie!

Edytowane przez Craigh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Towarzystwo wzajemnej adoracji moderatorów (patrz wątek stop wysokim cenom paliwa w temacie Zloty i spotkania). Usuwanie niewygodnych postów, ostrzeżenia itp. Ciekawe jak długo powisi ten post?

Długo :o

 

Dodano: 15 mar 2012 - 15:40

Gdybym nie zapytał jak długo to już dawno by wyleciał :lol:

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś? Dzisiaj nic, ale wczoraj pewien sprzedawca z netu u którego oglądałem felgi trochę koloryzował....Szkoda mojego czasu. Paliwa nie bo po przeczytaniu dyskusji o paliwach chce mi się jeździć i jeździć bez końca.

Drogi Sławek17

Mnie tam już nic nie denerwuje w kwestii cen. Niech kosztuje 50 zł za litr. Wtedy napewno bedzie mniej korków, nikt nikomu nie będzie przeszkadzał, skończy się bałagan pod marketami(już jest więcej luzu oczywiście zależy gdzie i co) i będzie święty spokój.Z rozbawieniem przyjmuję argumentację niektórych osób, ale zostawmy to. Żyjmy chwilą :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wkurzenie łączone.

Najpierw postanowiłem odwiedzić myjnię automatyczną na orlenie. Wszystko cacy (poza koniecznością wcelowania co do centymetra w pole, bo inaczej myjka nie odpali), ale wkurzenie przyszło na końcu.

Otwieram drzwi myjni (czeka się na zewnątrz), wchodzę do środka, a tam normalnie w świecie jedzie stęchlizną, w aucie z nawiewu wali też koszmarnie, nie wiem skąd tam biorą wodę :lol:.

 

Potem ucieszony (umyte ok, jak na podstawowy program), mimo smrodu (wywietrzeje) jadę dalej (auto mokre, bo suszarka niewiele dała), a tu przeleciała ciężarówa z piachem zostawiając za sobą tony pyłu, nie trzeba mówić jaki efekt.

Nosz cholera jasna :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj jechałem do Wrocławia i przez 60 km jazdy A4 w dwie strony moje nerwy ucierpiały bardziej przez miłosiernych kierowców TIRów, sieroty jadące lewym pasem 100 km/h oraz tych wyjeżdżających przed sam samochód, niż przez 150 km jazdy zwykłą jednopasmową drogą krajową.

 

A w Niemczech na autostradach jest tak pięknie... Tyle zakazów dla tych baranów jadących TIRami, że od razu jazda staje przyjemniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, wczoraj jeden z nich miał pretensję, że za szybko przez rondo jechałem i musiał się zatrzymać aby mnie przepuścić, biedak nie zauważył, że się musiałem zatrzymać żeby przepuścić auto jadące po rondzie :-)

Na CB poszedł tekst "z 50 przez to rondo przeleciałeś" :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@0cool:

 

A nie jest tak, że Polak, Rumun, Ukrainiec prowadzący TIRa to w 90% zakompleksiony człowiek, który dzięki temu, że jedzie pojazdem ważącym 20 ton, a nie tonę uważa się za pana i władcę drogi? Tylko odpowiedz sobie na to pytanie szczerze.

 

Jeżeli jesteś kierowcą TIRa to przepraszam, nie chciałem Cię obrazić, bo nie mówię, że każdy jest pozbawiony jakichkolwiek zasad kultury, ale to nie zmienia faktu, że w Polsce blokowanie lewego pasa przez "wyprzedzające się" TIRy jest normą. Znajoma ma ojca jeżdżącego TIRami i jest cała dumna z tego, że tatuś umawia się na CB z innymi kierowcami i blokują tych "cwaniaków" w osobówkach. Dlaczego ludzie tak bardzo narzekają na TIRy? Nie dość, że tych autostrad mamy jak na lekarstwo, to i tak nie można przez nie płynnie jechać, bo rozpędzisz się do 140km/h, a tu jeden z drugim stwierdzą, że za szybko jedzie i trzeba cię wyhamować. Oczywiście tego typu chamstwo na drodze nie jest tylko uskuteczniane przez TIRy, ale właśnie głównie przez nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!