Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co Was ostatnio wkurzyło?


knq

Rekomendowane odpowiedzi

SMS ma tę zaletę, że zerkniesz i wywalisz (w dowolnie wybranym momencie), a stacjonarkę trzeba odebrać i chwilę posłuchać.

Sobota i dupki znowu dzwonią, znowu punktualnie jak w zegarku. Czy do cholery jedynym sposobem na pozbycie się tego kretyńskiego spamu jest zmiana nr telefonu co miesiąc :)

 

Poza tym mam już serdecznie dość tego durnego euro. Żeby wrócić wieczorem do domu musiałem trasy nadłożyć, bo najprostsze szlaki oczywiście pozamykane. Miejscami, żeby było ciekawiej, ulice są zablokowane ale wcześniej nie ma ŻADNEGO znaku czy tablicy. Jak by cholera wszyscy siedzieli w domu i gapili się w telewizor :)

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do cholery jedynym sposobem na pozbycie się tego kretyńskiego spamu jest zmiana nr telefonu co miesiąc

Jest i inna opcja....

Kilka lat temu pozbyłem się stacjonarnego definitywnie, za cenę opłaty abonamentowej i przegadanych minut, miałem abonament na 4 komórki (dla całej rodziny) opłacony, 1 za 25zl i 3 po 10 miesięcznie + dopłata do jednego numeru 3,02 zł "wybrane kraje" W tych cenach były jakieś minuty do przegadania, równowartości abonamentu. Niewiele ale czasami starczało, ewentualnie była dopłata, czasami tylko 3-5 zł na miesiąc do numeru. W tej opcji można było sobie spam u operatora zablokować.

Obecnie 3 z tych 4 numerów mam przeniesione do innego operatora, 2 z abonamentu na kartę, a jeden, ten przeze mnie używany, mam w abonamencie za 14,50 miesięcznie, gdzie jest 120 minut do przegadania, zamiennie na SMS. (jeszcze się nie przytrafiło by mi tego w miesiącu zabrakło, a dzwonie kiedy potrzebuję) Blokady spamu nadal aktywne i SPOKÓJ Z GŁUPKOWATYMI TELEFONAMI.

Poza tym, komóry zawsze przy sobie, nie jak stacjonarka przypięta do gniazdka w ścianie.

Radze przemyśleć takie rozwiązanie....

Jeśli telefon stacjonarny utrzymujesz z powodu osoby starszej, przyzwyczajonej do drutówy, to poszukaj takiego modelu:

http://xarchiwum.pl/stacjonarny-telefon-gsm-jablotron-gdp-02-i1355576373.html

Działa jak stacjonarny jednak jest komórą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie natomiast wkurza ciągłe narzekanie ludzi na naszą reprezentację. Wszyscy wielcy eksperci się znajdują nagle, co oni to o piłce nie wiedzą. Żenujące są takie wypowiedzi i czyta się je conajmniej z niesmakiem. Ja jestem kibicem i moim zadaniem jest kibicowanie naszej drużynie jakakolwiek by nie była, na dobre i na złe. Polacy na EURO pokazali nam średni mecz z Grecją (mimo wspaniałego początku), świetny mecz z Rosją oraz średni mecz z Czechami (mimo wspaniałego początku). Drużyna jest jaka jest, ale to młody zespół i długo ze sobą nie grają wspólnie, dlatego ciągle uczą się wspólnej gry. Niestety od zera nie da się czegoś bardzo szybko stworzyć ("Rome wasn't built in a day"), dlatego to wymaga czasu. Jako kibicowi, po wczorajszym meczu jest mi smutno, cały wieczór dochodziłem do siebie, ale trudno. To jest footbal, to jest piękno tej gry. Nam się nie udało, udało się komus innemu. Dlatego wielkie podziękowania :) dla naszej drużyny za te trzy mecze. We wrześniu elminacje do MŚ, do tego czasu trzeba przeanalizować wszystkie minusy, problemy, dysfukncje i spróbować je wyelminować, czego chłopakom życzę.

Zapomniałbym, wkurza mnie również brak poszanowania innych ludzi poprzez pisanie ich nazwisk małymi literami (vide "smuda") - żałosne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wydzieliłem, dyskusja jaka wywiązała się w wątku na temat EURO2012 decydowanie rozwija się poza założenia w/w wątku.

Wydzielony wątek - Wkurzeni na EURO2012

 

Dodano: 17 cze 2012 - 21:30

Na komórce nie ma najmniejszego problemu. Dzwonimy don BOK i prosimy o zablokowanie tzw. SMS reklamowych i zablokowanie połączeń z "ukrytych" numerów. Polecam, sam to zrobiłem na jesieni zeszłego roku. Nastała błoga cisza, a praktycznie co godzinę maiłem jakieś dziwne SMS od rożnych panienek z propozycjami. Nawet żona zaczęła się tym interesować :).

Dodatkowo nie dzwonią do mnie z pracy, bo chłopaki w miesiąc po włączeniu usługi postanowili włączyć ukrywanie numerów :)

To, że ktoś do Ciebie nie może się dodzwonić to już jego problem, nie Twój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że na stacjonarce (obecnie w orange) też nie powinno być to problemem.

Jeśli tylko przełkną stary abonament (ze starego cennika) to wystarczy dokupić identyfikację numeru (3,7 zł) i następnie za free aktywować blokadę.

 

To, że ktoś do Ciebie nie może się dodzwonić to już jego problem, nie Twój.

Biorą pod uwagę kto z takich numerów do mnie dzwoni, to jakoś nie będę się ich problemami przejmował :)

 

Dodano: 18 cze 2012 - 18:08

Dobra, zadzwoniłem, pogadałem i w przeciągu 2-3 dni usługa ma być uruchomiona. Dam znać czy to faktycznie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wkurzyła, nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz, firma Renault.

Zakupiłem na części skrzynkę bezpieczników z Lagi 2. Kupowałem głównie dla przekaźników (bo gdzie dostanę komplet org. przekaźników za 30zł :)), ale przy okazji liczyłem na wykorzystanie innych części do rozbudowy mojej skrzynki.

 

Niestety, błyskotliwi konstruktorzy chyba w każdym modelu stosują INNE KONEKTORY. Jedyne jakie można było zastosować to od bezpieczników MAXI i po przeróbkach do obwodu załączanego małego przekaźnika. Jak ja tęsknię za czasami gdzie była unifikacja części, teraz modele tej samej firmy nawet takie duperele mają inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 sprawy w dniu dzisiejszym.

1. Kretyni ze źle ustawionymi china xenonami. Mignałem 1, to on po prostu zapalił długie do kompletu.

2. Rowerzysta totalnie BEZ oświetlenia, jedyne co miał to odblaski w pedałach. Wieczór, ciemno jeszcze bardziej bo trasa w lesie, a tu jedzie taki cichociemny. Normalnie powinien się chyba człowiek zatrzymać i kluczem do kół przetłumaczyć baranowi jaki jet głupi.

 

Normalnie dzisiaj był dzień totalnego braku myślenia.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle informacje o zmianach w prawie.

Własnie przeczytałem w internecie, że MSW razem z resortem infrastruktury daje od sierpnia jeszcze więcej uprawnień staży miejskiej czyli wystawianie mandatów, karanie za drobne bzdury. No tak, byle dokopać człowiekowi.

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fredi- jest na to sposób, w Rybniku ma być to pilotażowo przeprowadzone. Ciekawe z jakim skutkiem?? info ze strony regionalnego radia....

http://www.radio90.pl/czy-straz-miejska-w-rybniku-zostanie-zlikwidowana.html#comments-list

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!