Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Mam okazje zakupić licznik do wersji phI z kompem ale niestety anglik. Pytanie, czy komputer pokładowy przestawi się automatycznie na spalanie w litrach? No i czy licznik dystansu tez przestawi sie na km? Widziałem że wyżej ktos zamontował sobie licznik angielski ale nie mam pewnosci czy komputer bedzie na tyle mądry że wykryje angielskie zegary i cos tam przestawi na "nasz język". No i czy podczas jazdy w nocy czerwone cyferki km/h na liczniku też są podswietlane do poziomu widocznosci?

Edytowane przez marek24p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej licznik nie jest taki inteligentny ,i się sam nie przestawi ,angole można tanio kupić bo rzadko kto chce się z tym bawić .Jeśli chcesz mam oryginalne białe do sprzedania ,info w dziale sprzedam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry wszystkim

Wykopałem tan temat u wujka google ;]

Od jakiegoś czasu korci mnie , żeby w swojej megance założyć licznik z komputerem.

Generalnie temat mam ogarnięty.

Pytanie moje brzmi : Czy w tych konkretnych zegarach licznik ogólny pamięta ostatni dystans czy pobiera sobie dane z samochodu ?

Ewentualnie czy da się ustawić w nich żądaną wartość ? I czy wartości podawane są w milach czy w km ?

Mój samochód to 1,6 8V - czy zegary od 2,0 będą w jakikolwiek sposób przekłamywać wskazania ?

No i pytanie estetyczno-stylistyczne.

Założyć zegary z phI czy ph II ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien pamiętać dystans.

Wartości są podane w milach ale można zmienić na km (opis na forum jest jak i co)

Nie powinny przekłamywać wskazań.

To czy zmienisz czy nie zależy od twojego gustu itp, a skoro jest takowy temat to warto spróbować odmłodzić auto.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :)

Zależy mi na tym aby w nowych zegarach był faktyczny przebieg samochodu biorcy a nie dawcy.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

 

 

Przepraszam za zbędny cytat :notacrook:

Edytowane przez djskorpion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartości są podane w milach ale można zmienić na km (opis na forum jest jak i co)

 

Opis jest ale do megane II, ciekawe co z megane I?

A w ogóle to czy zegary ze scenica ph I pasują w 100% do negane phI?

Edytowane przez marek24p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kupiłem zegarki z PhI z kompem , manetkę mam ;]

Proszę o łopatologiczny opis skąd i dokąd jaki kabelek pociągnąć , gdyby nie udało się na zasadzie plug&play.

/\/\/\/\/\/\/\

/\\/\/\/\/\/\

Przepraszam , że jako kolejny user pytam o to samo , ale po [przeczytaniu 23 stron już się pogubiłem.

/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\

Będę szczerze zobowiązany za pomoc ;]

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Napewno zamieszczę fotki przedstawiające efekt zaplanowanych zmian ;]

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-34641-0-45265200-1349804590_thumb.jpga9851b8d9eb30e44.jpg

/\/\/\/\/\/\

Ten kabelek z silnika ma iść do ECU czy do zegarów ?

Jeśli do ECU to pod który pin w ECU ?

 

Dodano: 26 wrz 2012 - 18:26

I udało się - wszystko na zasadzie p&p ;]

/\/\/\/\/\/\

Z rzeczy które planowałem nie wyszło tylko kompletne czerwone podświetlenie - po kilku wymienionych diodach w liczniku podświetlenie przestało działać. Po za tym wyświetlacz od radia pozostał w kolorze seryjnym (muszę upolować odpowiednie diody)

/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\

Foto robione telefonem ;]

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9

Proszę korzystać z Dodaj zdjęcie. -Prezes

 

 

A tak to wygląda po reanimacji przepalonych ścieżek ;]

 

post-34641-0-45265200-1349804590_thumb.jpg

post-34641-0-13348200-1348676759_thumb.jpg

post-34641-0-79007800-1348676769_thumb.jpg

Edytowane przez djskorpion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, chciałbym zaznaczyć iż przeczytałem cały temat lecz wciąż mam pytania. Mój samochod to Renault Megane 1.4 v16 RN z 1999r. Posiadam zegary ph ii, kupiłem licznik z komputerem o taki . Czy będę musiał bawić się z ABS'em, chociaż nie według mnie nie powinienem bo posiadam licznik drugiej generacji. Rozumiem że przebieg jest uzależniony od licznika - czy wystarczy pojechać do pierwszego lepszego warsztatu i oni ot tak podłączą swoje komputery i zmienią całkowity przebieg ?

Dodam także, że nie mam kostek do zakupionego licznika lecz wydaję mi się że jeżeli oba są ph ii to zostaje tylko kwestia podłączenia przewodu ECU (o ile nie jest już podłączony)

 

Ogólnie nie rozumiem jednej rzeczy, mam licznik ph ii lecz światła samochodu są z wersji przed liftingiem.. ?

Edytowane przez jasiekxl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, zamontowałem nowy licznik - kabel miałem już podciągnięty więc zabawy dużo nie było. Na przyszłość wszystkim radze kupować torxy ciut droższe niż 3zł ponieważ mają z obu stron ząbki.

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z funkcji jakie posiada komputer(dla niewiedzących - średnia prędkość, spalanie chwilowe, spalanie na 100km, ilość zużytego paliwa, ilość km/ilość benzyny w baku, przebieg od ostatniego restartu komputera) .

Teraz tylko zwiększyć ogólny przebieg do oryginalnego i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!