Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

podgrzewanie foteli - doposażenie


Rekomendowane odpowiedzi

Być może zadam laickie pytanie, ale w którym miejscu Megane CC z 2007 roku powinna mieć podstawy pod przekaźniki? Mam fabryczne maty w fotelach, mam całą wiązkę, mam już panel sterowania do tego, no ale nie działa, bo jak przypuszczam nie mam przekaźników i nie mogę tego zlokalizować. Po podłączeniu przycisków grzania jest na nich podświetlenie, ale po naciśnięciu guzika nie zapala się na nim kontrolka - jak rozumiem zapala się w momencie jak na przekaźniku jest załączony plus.

 

Reasumując to moje pytania:

1.) Gdzie szukać podstaw pod oryginalne przekaźniki? Bardzo byłbym wdzięczny za zdjęcie.

2.) Ma ktoś numery oryginalnych przekaźników?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawy pod przekaźniki są pod fotelami (u mnie koloru niebiesiego). Po wciśnięciu przycisku powinien pokazać się komunikat na liczniku, że podgrzewane fotele zostały aktywowane. Komunikat jest niezależny od przekaźników.

 

post-27111-0-53852900-1395669838_thumb.jpg post-27111-0-43658900-1395669856_thumb.jpg post-27111-0-72456500-1395669870_thumb.jpg

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

Wczoraj przy sprzątaniu Megane CC 2006 zauważyłem, że mam instalację pod podgrzewane fotele. Za ręcznym znajdują się dwie dodatkowe kostki (brązowa i niebieska)

Natomiast pod fotelami (tu akurat przykład z fotela kierowcy coś takiego:

 

cięcie

 

Guzików do podgrzewania foteli nie mam. Jest jakaś szansa, że fotele mają wbudowane maty do podgrzewania ale fabrycznie nie było to wszytko podpięte? Jest jakaś możliwość sprawdzenia tego?

 

Pozdrawiam,

lapka2.gif

Regulamin dodawania zdjęć

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam tam włączników od czujników cofania. Z tego co zauważyłem, jakieś pudełeczko od czujników jest w bagażniku (czarne do którego podłączone są czujniki)

Może nie jest to oryginalny system?:) W fabrycznych systemach jest włącznik i wyłącznik czujników parkowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij w dział sprzedam do mego ogłoszenia z czujnikami sprzedam tam masz pokazany ten przycisk, centralke, buzzer i możesz porównać ze swoją. Oryginalnie niebieska kostka szła do tego przycisku w tunelu środkowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Połączono z już istniejącym tematem.

Witam,

Chciałbym dorobić sobie podgrzewanie foteli w CC, lubię jak mnie coś grzeje, nawet w lato podczas chłodnych wieczorów gdy dach jest spuszczony się przyda. O zimie nie wspominając.

Znalazłem takie maty:

http://allegro.pl/mata-grzewcza-grzejna-pod-tapicerke-12v-komplet-i4519302436.html

tapicer wszyje mi je z 100. Teraz tylko pytanie o podłączenie. Nie chce się przebijać do silnika z kablami, chciałbym wpiąć się do zapalniczki. Pytanie czy 'udźwignie' ona takie obciążenie.

Na razie myślę tylko o fotelu kierowcy, i tak 90% jeżdżę samemu. Czy są jakieś przeciwwskazania do takiego podłączenia?

 

Z góry dzięki za porady.

 

Kolego, skoro pisałeś już w tym temacie, to po co zakładać nowy o tym samym (doposażeniu auta w podgrzewane fotele). Tematy połączono. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze wzoru A=W/V wynika "na okrągło", że 36W/12V=3A.

sprawdź, jaki masz bezpiecznik do zapalniki: 5A czy 10A

wtedy będziesz wiedział, czy jeszcze coś będziesz mógł w tym czasie podłączyć do gniazda.

 

IMHO 36W to chyba słaba ta grzałka i będzie długo nagrzewać się nim coś mocniejszego poczujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając maty z Allegro większość ma góra 48 W. Nawet takie zakładane na fotel pod zapalniczkę.

Trzeba by znaleźć kogoś kto używa takiej maty zakładanej na fotel aby się wypowiedział.

 

Połączono.

Witam,

Posiada ktoś matę grzewczą zakładaną na fotel i podłączaną pod zapalniczkę? Macie jakieś uwagi opinie o czymś takim?

Taka tymczasowa alternatywa do fabrycznie podgrzewanych siedzeń.

Chciałbym wiedzieć jaką macie moc/model i czy uważacie że warto coś takiego kupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!