Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie tak napierdziela ze lampy wymienialem bo całe zakopciło teraz muszę silikonem oszczelnic po bokach ^^ .. pisałem do sm ma dzisiaj napisać dokładny koszt hybrydowej turbiny .

 

Dodano: 03 Aug 2011 - 21:23

u mnie tak napierdziela ze lampy wymienialem bo całe zakopciło teraz muszę silikonem oszczelnic po bokach ^^ .. pisałem do sm ma dzisiaj napisać dokładny koszt hybrydowej turbiny .

 

Za turbawke hybryde + montaz + renao + 4 dni na zrobienie wsztkiego . ~4000 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

TAk się tylko dołączę do tematu, mam wersję 74 kW i mieszane odczucia z jazdy ale auto jest malzonki wiec:) Dobra teraz do meritum po wielu poszukiwaniach znalazlem wykres z hamowni dla silnika 74 kW z jakiejś firmy zajmującej się tuningiem. Nie uważacie iż wykres powinien być bardziej płaski.

post-15849-0-84586300-1323333356_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szybkie pytanie, więc licze na szybką odpowiedź :)

Mam MII phI 120km z 1.9dCi

Chce walnąć chipa.

Auto pełna seria (sprzęgło seria, wszystko).

Ile wyciągnę z takiego czegoś, czy bez wymiany sprzęgła opłaca się robić chipa? :)

Dziękować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Dąbrowskiego 469 w Poznaniu masz firmę która zajmuje się podnoszeniem mocy, blisko Ciebie.

W linku masz przyrosty mocy http://tuneforce.pl/tabele%20renault.html

Z Twojego silnika 120KM i 270N ma wyjść według danych 150Km i 320N.

Co do trwałości to nich się wypowiedzą ci co maja chipa.

Na zawadach masz jeszcze GEkocars ale oni nie przepadają za autami z rombem, u mnie kręcili nosem ze niby meganki maja słabe sprzęgła, że się psuja czy ogóle warto... cena 1300zł w moim przypadku.

Edytowane przez sebcio76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad czym tu się zastanawiać, rób czipsa i tyle. Dobrze zrobiony nie wpłynie na zużycie sprzęgła. Prędzej można je dojechać przez nieumiejętne obchodzenie się samym sprzęgłem i biegami.

 

Idź do wspomnianego www.tuneforce.pl, znają się na rzeczy i ceny poniżej 1000 pln powołując się na forum.

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Meg 1,9 120 kucy, salon, r prod 2005 zachipowaną do 148 kucy i 330Nm w 2006r przez mojego poprzednika. Auto ma teraz 150 tys przebiegu. Kupione ponad rok temu z pełną dokumentacją i wpisami w książkę przez miejscowego dealera. Żadnych skutków ubocznych typu naprawa dwumasy, sprzęgła czy skrzyni chyba , że gość zataił. Odejście w trasie ma zajefajne, na światłach raz spróbowałem z Subaru we Wrocku. Widok miny gościa bez ceny, ja w cztery osoby + wczasowy bagaż on singiel na sto metrów cała długość w plecy. Ale staram się powstrzymać swoją nogę w codziennej eksploatacji wiedząc, że dłużej będę jeździł. Chip OK, ale głowa kierowcy też musi być chłodna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Szczerze mówiąc nie czytałem całego tematu, ale może ktoś podrzucic na jakie bezpieczne przyrosty można liczyc w 1,9 dci 105km?

 

 

Dla porónania mogę Wam powidzieć, że BMW e46 3,0d seria 204km/410nm po programie 260km/520nm. Po wymianie wtrysków, IC, wzmocnieniu sprzęgła można wycisnąć 290km/610nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam, mam megane cc 1.9 dci po kapitalnym remoncie silnika+ nowe turbo. Kolega ma złącze ODBII i twierdzi że może mi wgrać nowe mapy zwiekszajace moc i moment. Robił to w kilku samochodach i całkiem nieźle to powychodziło. Nie chce słuchac wypowiedzi zeby to robic u tunera. Pytanie: Czy pamięć w 1.9 dci 120KM f9a jest pamięcią wielokrotnego użytku czy może zniszczyć mi komputer? Jakie mapy wgrać? Ile to doda KM i NM i w jakim zakresie mniejwięcej? Sprzęgło jest w dobrym stanie, dwumas tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest pamiecią wielokrotnego użytku, możesz tam wgrać ile razy i co tylko chcesz.

Mówisz, że robił to niejednokrotnie, poproś żeby pomógł Ci wybrać co chcesz mieć w silniku.

Trzeba wgrać mapę odpowiednią dla tego silnika, a da tyle mocy i momentu na ile będzie skorygowany ten program.

Ze 120 koni można zrobić 190, trochę więcej może- Twoja wola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!