Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

TuneFORCE no i pyknęło mi 220 tys a chipa miałęm chybaod 150 tys i nic sie nie wysrało wszysto trzyma nawet turbo ;)

a co do twojego "jesteś ignorantem który wierzy allegrotujunerom a któremu d..y się nie chce ruszyć i poczytać na tema seryjnych ,,gratów'' w samochodach marki Renault..." to wiedziałem to wcześniej anizeli ty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A jak ma się sprawa w 1.5 dci 85KM?

105 KM na 240 Nm rób śmiało, jedyne co wtedy brakuje to szósty bieg :P ,sprawdzone.

Jeździłem taką modyfikacją i dlatego zmieniłem na oryginalne sześć biegów.

Edytowane przez scar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile taki chiptuning kosztuje? 1500? i czy możecie polecić jakąś firmę w na śląsku w okolicach Katowic która mi tego nie spier***i?

 

Poszperałem troche, podobno dynosoft jest najlepsze w mojej okolicy i ma zniżki dla forum. Ale post jest z 2009 roku więc muszę najpierw zapytać czy nadal obowiązują :P

Edytowane przez qweluke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj i moja Megana dostała więcej mocy :unsure:

Wirus polegał na zmianie parametrów w poszczególnych mapach,

Poniżej kilka szczegółów:

- Turbina fabrycznie dmuchała maksymalnie 2,25 BAR teraz dmucha 2,3 BAR maksymalnie

- Zmiana w maksymalnych niutonometrach na I biegu max 280NM, na II max 320NM, na III,IV,V i VI max 360NM

- Wyrównanie delikatnej "turbodziury" w przedziale 2300-2500 obr/min

- Zwiększenie "pedału gazu" o 8% w zakresach powyżej 2000 obr/min

- i kilka innych różności, których nie opiszę, ponieważ ich nie ogarniam :!:

 

Efektem tych działań jest moc ok. 150KM i ok 350NM

- dużo lepsza elastyczność już od 1200 obr/min

- to co dzieje się na IV i V biegu jest baaardzo przyjemne... auto w przedziale 70-140 przyśpiesza genialnie

- już widać, że zachowując ten sam styl jazdy spalanie spadnie... jednak jak na razie cieszę się większą mocą :unsure:

 

Całość przerosła moje oczekiwania, jestem bardzo zadowolony, jedyne czego żałuję, to fakt, że nie zwirusowałem Megi w dniu zakupu ;)

Edytowane przez piecyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i gdzie Piecyk robiłeś Virusa ? ile wyciągła Ci Megi na serii?? Ja Virusowałem Megi w JBTuning jak pisał Wydma i mi wyszło 340 nm i 145km a na serii 268nm i 107 km

Edytowane przez kkrrystian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Piecyk gdzie robiłeś? I czy przez podniesienie mocy nie wysra mi sie wcześniej dwumasa?

 

wg mnie wysra się i będzie się wysrywało każde kolejne szybko z tego względu, że ta sama dwumasa jest też w wersji 120 konnej i tam przenosi 280Nm, więc po sofcie miałbyś powiedzmy te 370-380nm, 100 Nm wiecej i jak dla mnie dwumasa klęknie bardzo szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy możne ktoś już chipował jednostkę 1.9 dci 130 km w dieslu jak ten silnik znosi tą ZMIANĘ :P ??????????????????? :P :P :P :( :) :) :) :) ;) :) :shock:

 

[ Dodano: 2011-02-03, 18:58 ]

czekam na opinie i odwiedzi pozdro............. :shock:

i jak majstrował ktoś z tym silniczkiem ?? jakie efekty?

Proszę zwracać uwagę na enter. Poprawiłem - damiar

 

Dodano: 29 wrz 2013 - 17:48

i jak nikt nie dłubał w tym silniku?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też po JB jak pisałem w innym temacie. Spalanie już sprawdzone - spadło o jakieś 15%. Dużo więcej niż się spodziewałem. Jedno co mnie drażni to, że smierdzi zniczami. U każdego tak jest czy może ja dodałem za dużo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!