Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie, zastanawiam się nad chipem do swojej furmanki 1.9 130KM. I mam pytanko kogo polecacie w rejonie Warszawy i okolicach za rozsądne pieniądze i dobrą opinią.

Edytowane przez damian2011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie ich nie reklamuję ale Masters co roku ma nizsze ceny tylko w grudniu. 1.9 robia bodaj za tysiaka.

Korzystalem z tej opcji w 2015. Jest post na ich forum, przedzwon i zapytaj

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam zrobiłem czipa w swojej megance  2 130hp seria wyszła 123 hp i 277 Nm po wyszło 153 hp i 355 Nm z tym ,że w trakcie powrotu do domu okazało się iż sprzęgło się ślizga na 4,5 i 6 biegu gdy wcisnę pedał w podłogę. I chciałbym je wymienić i mam do was pytanie jakie polecacie sprzęgło które sprosta zadaniu czy oryginalne takie jak to

  http://allegro.pl/scenic-megane-ii-1-9dci-sprzeglo-302058570r-org-i6791885615.html   

podoła czy możne coś innego. I jak się zapatrujecie nad ewentualnym obicie kevlarem

 

Edytowane przez damian2011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...

Moja Megi 4 1.5dci też zaliczyła chipa. Seria wyszła niższe niż deklaruje Renault. Duzo ekologii na pokladzie z Euro 6 robi swoje. Dało radę wycisnąć więcej ale mocno wzrosło  ciśnienie na DPF co wróży problemy z szybszym zapychaniem .  Wybrałem więc wersję optymalną,  bez istotnych zmian dla silnika.. Po chipie wyraźnie szybciej wstaje turbina i płynnie śmiga na obrotach. 

Screenshot_20190511-162057_Drive.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Dnia 16.02.2018 o 22:10, damian2011 napisał:

Witam zrobiłem czipa w swojej megance  2 130hp seria wyszła 123 hp i 277 Nm po wyszło 153 hp i 355 Nm z tym ,że w trakcie powrotu do domu okazało się iż sprzęgło się ślizga na 4,5 i 6 biegu gdy wcisnę pedał w podłogę. I chciałbym je wymienić i mam do was pytanie jakie polecacie sprzęgło które sprosta zadaniu czy oryginalne takie jak to

  http://allegro.pl/scenic-megane-ii-1-9dci-sprzeglo-302058570r-org-i6791885615.html   

podoła czy możne coś innego. I jak się zapatrujecie nad ewentualnym obicie kevlarem

 

Kolego sprzęgło najlepiej w Wawie u Radzikowskiego. Poczytaj sobie o tym kevlarze bo sam miałem chęć to zrobić. Napewno jest trwalsze ale ciężko tym ruszyć bez szarpania do normalnej jazdy za bardzo się nie nadaje. Ja w końcu zakupiłem nowe zwykłe ale po 60tys też już zaczyna ślizgać na 6tym biegu ale jeżdżę głównie po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Przymierzam się do  zachipowania mojej Megane. Aktualnie 110 kkm przebiegu. Mam pytanie do tych którzy po tej "operacji" przejechali 60-100 kkm : jak się auta sprawują , co ewentualnie uległo awarii, jakieś inne uwagi ? Czy ktoś ostatnio robił w JB Tuning w Kętach - czy opinie nadal pozytywne? Mam trochę daleko / ok 300 km/ ale jak robią nadal dobrze to  no problem. Acha  i jeszcze jedno. Czy konieczne jest zaślepianie EGR?Wdzięczny będę za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja,

tak jak kiedyś pisałem. Megane 3 coupe, 1.9 dCi. Przejechane 50-60k po modyfikacji. Chip w Mastersie ze 130KM na 160KM. Zbierała się bardzo fajnie, niestety po 20 tysiącach padło sprzęgło. Wymiana razem z dwumasą na Lucasa (podobno nie ma w czym wybierać, tak twierdził mechanik) nigdy już nie pracowało tak przyjemnie jak oryginalne. EGR nie zaślepiany, z filtrem Dpf 0 problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki . Ktoś jeszcze? Robię obecnie po ok 30 kkm rocznie, głównie dojazdy do pracy /2x 40 km/ drogi wojewódzkie prędkości do130 km/h- w większości ok 100 km/h, 5-7 razy w roku trasy po 1kkm  autostrady i wtedy prędkości 170-180 km/h. Chodzi mi głównie od lepszą dynamikę podczas wyprzedzania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!