Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klima nie działa, sprężarka się nie załącza


Rekomendowane odpowiedzi

witam ja mam ten sam problem i ten sam bład DF1070 czujnik cisnienia gazu wszystko sprawdzone na bank po wykasowaniu błędu klima się uruchamia bez problemu i tak albo 2 lub3 dni albo nawet po godzinie się wyłączy i znowu jest błą DF1070 co to może być już niewiem co robić

Edytowane przez bigtomi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzic ciśnienie w układzie i co podaje czujnik jakie parametry

Może okazać się iż coś z ciśnieniem się dzieje i wtedy czujnik szwankuje

Zalecana diagnoza

CLIP

manometry od klimatyzacji

miernik

 

w razie W mogę pomóc z autem ale z Nakła masz kawałek do mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

clipem sprawdzane wszystko -nabijana klima na nowo ciśnienie ok skasuje błąd i jest dobrze tylko ten błąd DF 1070 zapisuje się nie w klimie tylko w systemie komputera a tak na marginesie to jesteś z Morzewa bo ja tam byłem i powiedzieli mi że przebicie na cewkach mam - zrobiłem wyczyściłem cewki bo były mokre w sumie jedna i nadal to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Możecie polecić jakiś warsztat we Wrocławiu okolice Psiego Pola?

Po podłączeniu do kompa u magika z Rakowej 6a nie stwierdzono żabnych błędów. Ciśnienie w układzie też jest ok, tylko kompresor nie startuje? Powiedział, że trzeba by szukać i zostawić auto. Mechanik niby spoko ale jakoś nie wzbudził mojego zaufania. Myślałem o www.klima-kar.wroclaw.pl ale po przeczytaniu opini chyba zbastuję. Nie muszę pisać, że w przypadku nie załączania się sprężarki przyczyna może być błachostką lub tragedią stąd zależy mi na profiesjinaliście, który zna się na rzeczy. I zależy mu na naprawieniu auta, a nie na wyciągnięcu jak największej ilości pieniędzy od klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ASO w Długołęce miam nie najlepsze zdanie (z własnego doświadczenia). Tak jak pisałem z podpięcia do kompa nic nie wynikło, żadnych błędów. Szkoda mi kasy na ponowne podłączneie do kompa potrzebuję fachowca, a nie kogoś kto wymienia całe podzespoły na chybił trafił. A niestety takie doświadczenia mam z ASO.

Chyba, że magik z rakowej nie potrafi kożystać z odłączenia do kompa. Bo teraz pytanie czy jeżeli uszkodzeniu uległ by jakikolwiek mechaniczny elemen nie wyrzucało by to jakiegoś błędu? np. brak sygnału z czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, diagnozę można zrobić w ASO. A wymiano to wiadomo, że nie. Ale wtedy jesteś na innej pozycji w zwykłym warsztacie. Podjeżdżasz i mówisz co mają zrobić.

Z doświadczenia wiem, ze wtedy jest mniej problemów i naciągania. Ewentualnie, szukaj kogoś z clipem.

Za klimę nie tylko odpowiada sterownik klimy, ale także sterownik silnika. Często "zwykli" mechanicy diagnozują sterownik klimy, któremu zazwyczaj nic nie dolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Opowiem o swoim przypadku. Klimatyzacja nie włączała się. Wczoraj przy okazji wymiany oleju mechanik podpiął kompa (nie clip), żeby ustawić przebieg do następnej wymiany. Poprosiłem jeszcze o przeglądnięcie i skasowanie błędów. Poprosiłem (dzięki postowi krzemyka - dzięki!)o sprawdzenie info o klimatyzacji (w sterowniku silnika) i tam były błędy dotyczące ciśnienia w układzie i jakiś jeszcze. Po skasowaniu błędów klima działa :) Prawdopodobnie kiedyś były jakieś problemy z klimą i niemiecki właściciel tego nie ogarnął.

Edytowane przez Maks79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W moim przypadku winny był czujnik ciśnienia (presostat).

Po wymianie klima zadziałał od razu.

Kupiłem na allegro (kadicar)za 40 zł.

http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-klimatyzacji-renault-megane-opel-i4141737201.html

 

Pozdrawiam.

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zimie mam problem z klimą automatyczną, zachowuje się dziwnie tzn. zazwyczaj klimatyzacja się nie włącza, ale czasem (co kilka dni) działa normalnie. Pierwsze co zrobiłem to pojechałem do nabicia. W układzie było 150 g czynnika. W tej chwili jest prawidłowo 550 g. Kolejne podejście to Clip ale nie wykazał żadnych błędów w układzie klimatyzacji. Gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!