Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z centralnym zamkiem w upalne dni.


ishar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

No i mnie dopadło.... Problem z elektryką.... Ale do rzeczy. Od jakiegoś czasu, kiedy na zewnątrz jest gorąco a w szczególności, gdy samochód stoi na słońcu zamki nie chcą się otworzyć. W ekstremalnym przypadku stałem 20 minut "klikając" w pilota aż centralny zadziałał. Bateria w pilocie działa bo gdy na zewnątrz temperatura jest w miarę przyzwoita centralny z pilota działa. Dodam, że to samo dzieje się gdy samochód chcę otworzyć z przycisku w środku. Zamknięcie działa, ale otworzyć się nie chce. Po "kliknięciu" światła migają tak jak przy otwieraniu, ale zamek pozostaje zaryglowany. Czy ktoś ma jakiś pomysł o co może chodzić. Wdzięczny będę za każdą sugestię bo zaczyna mnie to irytować. Wprawdzie zima idzie, ale nie wiem czy na niskie temperatury też nie zacznie reagować alergią. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka jak zauważyłem z swojej megance centralny a dokładnie siłowniki są sterowane ciśnieniem a nie kablami i może w tym tkwi problem jak jest wyższa temperatura to coś dzieje się z podajnikiem tegoż ciśnienia, lub problem może tkwić w samej centralce centralnego albo centralce alarmu... takie mi się sugestie nasuwają :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są sterowane ciśnieniem

:) niby czym? Są sterowane elektrycznie jak w każdym samochodzie.

ishar, Masz problem ze stykami, prawdopodobnie na UHC, albo "klei" się przekaźnik od CZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem ze stykami, prawdopodobnie na UHC, albo "klei" się przekaźnik od CZ

 

P_r_z_e_m_o , dzieki za sugestie. W sumie tego nie sprawdziłem. Czy przekaźniki UCH są w przedziale silnika czy w kabinie? No i gdzie jest przekaźnik od centralnego?

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy u mnie po otworzeniu pilotem drzwi przednie od pasażera muszę otwierać ręcznie od środka nie zawsze ale w większości. I jeszcze pytanko czy mogę tak zrobić żeby po ruszeniu drzwi same się ryglowały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołanczam sie do tematu. mam taki problem iz jak zamykam centralnym to zamyka mi sie bagażnik i drzwi od kierowcy. drzwi od pasazera musze zamykac kluczykiem i potem otwierac je od srodka. mozecie mi pomoc? na co zwrocic uwage?

 

Regulamin forum i zasady pisowni :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!