Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem szybko zrobić,więc najpierw próbowałem go założyć a dopiero jak nie pasował to zacząłem się zastanawiać co jest nie tak. Filtr jest trochę pognieciony i zabrudzony, więc o zwrocie nie ma mowy, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Co za łby z tych konstruktorów. W megane 1 wymiana filtra kabinowego to dwie minuty. Tutaj.... no właśnie. Jak to wymienić bez ściągania schowka? Wiadomo, odkręcić dwie śruby. Problem w tym, że nawet nie ma jak się ułożyć by móc swobodnie je odkręcić. Jak wy odkręcacie te śrubki?

zaraz mnie coś strzeli. Rozumiem, że w środku itp, ale samo odkręcenie jest mega przerypane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już w MII z tego co pamiętam trzeba było demontować schowek. Konstruktorzy robią wszystko co mogą żeby utrudnić życie użytkownikom samochodów. Wszystko po to żeby się nie chciało bawić i pojechać dać zarobić ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno jest za pierwszym razem.

Jak już wiesz jak się ułożyć na plecach  (fotel na max w tył, plecy na progu) to 3 min roboty. Mi np. (jak w ASO wymieniali to już śrubek nie przykręcili - trzyma się na zatrzask, ale to zobaczyłem dopiero gdy sam się za to wziąłem).

Edytowane przez deku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no i ja jestem już po. Chyba z godzinę mi to zajęło bo też odkurzałem w środku, głupio by było założyć filtr nie czyszcząc nic. Szkoda, że to nie pod szybą jak w megane 1. Sądząc po "czystości" filtra uważam, że powinny być dwa. Rzadziej ten w środku by się zmieniało. Nie wiem gdzie ma wejście powietrze ale zastanawiam się skąd zaciąga ten syf. Jeszcze nigdy filtra nie zmieniałem który byłby tak zasyfiony. No i oczywiście pogięty a po włożeniu trochę się wyprostował. To kto to wymyślił to powinno się go chyba powiesić. Ok, miejsce trudno dostępne ale mogli coś zrobić by tego nie zgnieść trochę. Przecież takie aso i serwis muszą schowek i tak rozbierać. Dla nich to pewnie żadna przyjemność.

 

A gdyby założyć jakiś filtr przy wejściu powietrza do kabiny? (wlot jest pewnie gdzieś pod maską). Aha i wydaje mi się, że łatwiej by filtr wchodził gdyby nie ostatni kawałek plastiku przy tunelu (mniej byłby zgięty filtr). Mój z kolei mimo pionowych żeberek jakoś wlazł.

 

 

20180203_142532.jpg

20180203_144940.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, dreq02 napisał:

A gdyby założyć jakiś filtr przy wejściu powietrza do kabiny? (wlot jest pewnie gdzieś pod maską). Aha i wydaje mi się, że łatwiej by filtr wchodził gdyby nie ostatni kawałek plastiku przy tunelu (mniej byłby zgięty filtr). Mój z kolei mimo pionowych żeberek jakoś wlazł.

 

Zawsze możesz wymieniać filtr częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Renault chwali się, że mają antyalergiczny filtr kabinowy. Nie piszą jednak do jakiego/jakich modeli. Wie ktoś może czy takowy jest dostępny do naszych trójek albo w jakich modelach można takowy zastosować?

https://www.renault.pl/strefa-klienta/przeglad-i-obsluga-serwisowa/klimatyzacja-i-widocznosc.html

Leaflet_Renault_Cabine_filter_A5_A4_PL_prev.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wszystkich z jakimi się spotkałem najmasywniejszy i najsolidniej wykonany jest ten oryginalny, czyli ten: https://allegro.pl/oryginal-filtr-kabinowy-renault-megane-iii-k1300a-i7307972232.html  jest on firmy VALEO i idzie na pierwszy montaż.

Kiedyś kupiłem innej firmy, bodajże Filtrona i normalnie żenada, o połowę lekki i w dodatku taki plastikowy się wydawał, nie polecam.

Tylko ten co wysłałem linka, żadnych innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!