Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Zainstalowałem właśnie dzienne światła. To znaczy zainstalowałem mechanicznie w kratce koło halogenów i wszystko jest OK.

Teraz niestety przyszedł czas na podłączenie kabelków czyli: 1 masa, 2 + po zapłonie, 3 + po załaczeniu świateł pozycyjnych/mijania (streowanie dziennymi).

Po przejżeniu watku widzę, ze chyba najlepiej podpiąć się pod tablicę z bezpiecznikami i złaczami która jest pod maską koło akumulatora.

Tylko, że mam Megane II Ph II z 2008 r. i po odkręceniu osłony nie za bardzo jest dostęp do kabelków. DOczytałem, że trzeba wyjać aku itd. żeby się tam dostać co nie za bardzo mi się uśmiecha.

I stad moje pytanie gdzie jeszcze ewentualnie mogę się wpiąć (chodzi głównie o + po zapłonie i + po załaczeniu świateł) tak aby był tam łatwy dostęp i nie trzeba było zbyt dużo demontować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem ale kable mam wyprowadzone przy aku i jesli chodzi o światła po tej stronie to ciężko się gdziekolwiek dostać. W ostateczności pociągnę kabelek na druga stronę tam jest trochę luzu ale szaleństwa nie ma :mrgreen: Do lampy wchodzą dwie wtyczki. jedna to chyba od silniczka ustawiania świateł a druga podaje zasilanie na zarówki? (chociaż trochę cienkie ma kabelki). Gdzie znajdę opis wyprowadzeń tych wtyczek?

 

Jeśli chodzi o zapalniczkę to czy w tym celu muszę demontować środkową konsolę żeby podprowadzić jakimś cudem (jeszcze nie wiem jak) kabelek?

 

Dodano: 11 lip 2012 - 23:02

Dziś dalej walczyłem z podłączeniem świateł. Ze sterowaniem (podłaczenie pod pozycyjne) poszło bez problemu. Wpiąłem sie w niebieski kabelek w szarej wtyczce, która leży pod maskownicą skrzynki z bezpiecznikami.

 

Jeśli chodzi o + po zapłonie to postanowiłem wpiąć się w fioletowy kabelek idący do alternatora. Nie było to łatwe bo mam LPG i trochę jest ciasno. Po podpięciu światła świeciły ale jakoś marnie. Po podłaczeniu bezpośrednio do aku jest dużo lepiej. Coś nie tak z tym napięciem na fioletowym kabelku z alternatora jest. Gdy zmierzyłem po podłaczeniu świateł to było coś koło 3,7V ??? Rozłaczyłem i na razie światełka nie działają.

W takim razie będę musiał się podpiąć pod zapaliczkę, a przy okazji zamontuję może dodatkowe gniazdo w tylnej konsoli.

 

W zwiazku z tym 2 pytania:

1. Którędy najlepiej przeciągnąć kabelek z komory silnika do zapalniczki?

2. Jak rozebrać środkową konsolę w której jest zapalniczka (wolałbym czegoś nie połamać).

Edytowane przez idzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Mam meganke II phI 2003

Kupiłem zwykłe światła dzienne link do strony:

http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-led-dzienne-automat-nowosc-i2498452728.html

Chciałbym się zabrać za montaż.

Interesuje mnie gdzie znaleźć plus po stacyjce najlepiej w komorze silnika. Szukam na forum ale jakoś nie widzę konkretnej odpowiedzi.

Edytowane przez TTTOMASSS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś zasugeruje mi "lampy" do jazdy dziennej, dobre i spełniające wymagania kodeksu drogowego, aby nie było problemy przy użytkowaniu, przeglądzie

ja zamontowałem takie. Zresztą już wrzucałem to na forum dlatego tu masz linka.

http://megane.com.pl/topic/40199-ledy-osram-philips-postojowe/page__p__306290__fromsearch__1#entry306290

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę myślisz, że w tej cenie 27,99 zł masz światła do jazdy w dzień?

ktoś się w końcu musi zabrać za te chińskie elektroniczne kaganki facepalm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CCC - Cena Czyni Cuda, tak samo opowieści sprzedających z allegro.

W marketach takie lampy są sprzedawane jako lampy pozycyjne.

post-14233-0-17055900-1343511573_thumb.jpg

Chyba Tesco, ale może być też inny Real :)

 

Swoją drogą powinni się też zabrać za tych co mają lampy źle podłączone i nie gasną im po zapaleniu mijania.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) już na pudełku widać, że "R87*" jest z gwiazdką, przy czym ta * nie jest nigdzie wyjaśniona.

2) pomijam, że zapis "E4 0087" jest chyba najczęstszym zapisem na lampach (których więc lamp ten zapis w końcu dotyczy???)

 

Swoją drogą powinni się też zabrać za tych co mają lampy źle podłączone i nie gasną im po zapaleniu mijania

jeśli lampy są homologowane również jako pozycyjne, to nie zgasną. inna inszość - po co komu wtedy podwójne oświetlenie facepalm.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!