Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi homologacjami to ogólnie jest ciekawy temat, bo patrząc racjonalnie producenci starszych modeli aut raczej nie projektowali instalacji oświetlenia auta pod kątem działania świateł mijania całymi dniami. patrząc okiem kowalskiego na ten moment światła mijania udają w dzień światła drogowe. Wcześniejsze przepisy były logiczne, przy ograniczonej widoczności i od zmierzchu do świtu mijania.

 

PS: Tych homologowanych modułów już jest w bród. Przykładowa treść dokumentu https://sklephadron.pl/index.php?controller=attachment&id_attachment=142.

Edytowane przez skorczi
link do certyfikatu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam! Zakupiłem światła dzienne Led z firmy Waś model W89,mają moduł wbudowany w lampę każda osobny. Przymierzam się do podłączenia w tym tygodniu i z ciekawości popatrzyłem na skrzynkę bezpieczników i tu pojawiło się moje zdziwienie gdyż mam Grand Scenic II PHI a tu jest skrzynka z dużą białą kostką na górze i małą  od świateł postojowych. Ja przejrzałem cały wątek odnośnie świateł led i nie doczytałem albo mi umkło czy jest możliwość podpięcia +po zapłonie bez wyjmowania aku i skrzynki, nie dotykając kabelka z alternatora oraz nie przebijania się do kabiny!? 

Bo myślę o zakupie takiego modułu jak mają Philipsy że - i + z aku a ostatni kabelek do postojówek, tylko jak to będzie z żywotnoscią i jakością takiego modułu? 

IMG_20180108_142508.jpg

Edytowane przez leniuchy
Dodano zdjęcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Więc zamontowane.. montaż( to już trzecie auto ) więc bajecznie prosty. Jednak trzeba .....( w clio i meganie) zdejmowałem zderzak .Oczywiście Philips.

 

Główny + i - z akumulatora ,a ten do włączania i wyłączania ledów do postojówki.

Edytowane przez mamiroma4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 8.04.2017 o 12:34, zajchow napisał:

Było w temacie o dziennych do megane II, jak masz dzienne na trzy kabelki to wszystkie niezbędne kable znajdziesz w skrzynce UPC obok akumulatora. Samo podłączenie wygląda tak:

 

+ po zapłonie - złącze PPH2 11pin

+ postojówek - złącze PPA 2pin

- złącze PPH1 3pin, lub bezpośrednio z akumulatora.

 

jest też druga prostsza opcja bez cięcia kabli, także powinna działać:

kupujesz dwie sztuki czegoś takiego:

http://allegro.pl/bypass-bajpas-mini-dodatkowy-bezpiecznik-minival-i5683565532.html

 

wpinasz bypass w miejsca bezpieczników zaznaczonych na zdjęciu i masz od razu wyprowadzone:

plus po zapłonie z bezpiecznika skrzyni automatycznej (oznaczony na czerwono)

plus postojówek z bezpiecznika prawej postojówki (oznaczony na zielono)

minus bierzesz tak jak poprzednio z akumulatora lub ze złącza PPH1 3pin

post-42882-0-69093900-1491648165_thumb.png

 

Czy w megane cc ll ph ll jest tak samo? 

Bo mam zamiar założyć te lampy https://allegro.pl/philips-swiatla-dzienne-drl-daylight-9-daytime-led-i6491942548.html#thumb/4

 

 

Post wyżej pisze + postojówki PPA 5 pin a niżej 2 pin. 

A nie chcę coś przypalić.

Może wyjdę na głupka ale piny liczy się tak jak na foto są zaznaczone???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Wyjaśni mi ktoś jak w domowych warunkach przełączyć automatyczne światła żeby w dzień świeciły pozycyjne/postojowki, a nocą normalne mijania?

 

I testował ktoś patent z ledowymi zamiast postojówek? Jak to się sprawdza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Watek o światłach do jazdy dziennej, więc ja rozumiem, że chcesz postojówki używać jako dzienne?
Niezgodne z przepisami i pod względem bezpieczeństwa słabe - postojówki nie dają takiego strumienia światła (jak typowe dzienne), żeby było z daleka widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nie są widoczne. Tak samo jak te paski LEDowe z internetów, które ludziom zostają chyba po remoncie mieszkania i sobie je do zderzaka przyczepiają. @Hogar Twoje auto nie jest przystosowane do świateł dziennych fabrycznie więc jedyne rozsądne wyjście to zakup dobrego, certyfikowanego zestawu i jego dołożenie gdzieś obok przeciwmgielnych albo w ich miejsce, z tym że jak będziesz szukał to bierz takie, które wyłączą się lub przyciemnią w pozycyjne przy uruchomieniu świateł mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no rozumiem, liczyłem ze właśnie zrobienie z postojówek dziennych da fajny efekt, bo na te paski patrzeć nie potrafię a z przeciwmgielnych nie chce rezygnować, bo mam je zrobione jako doświetlenie zakrętów. Nic została zmiana lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!