Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TomTom w Megane III


Madu

Rekomendowane odpowiedzi

Brakuje karty z mapą, a to też jest koszt. Wg mnie to jest z min 2011 roku bo to już tomtom live.

 

Kol. cinas_ sprzedaje komplety nawigacji, pewne źródło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dziwna przypadłość dopadła moją nawigację dokładnie monitor jak by stracił kolory wszystko stało się mało wyraźne, a kolory całkowicie wyblakły. Co może być tym spowodowane. Jutro mam zamiar przeciścić styki jeśli nic nie pomoże to pewnie będzie trzeba cały monitor wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ zbiku1111

Instalacji elektrycznej ( wiązki ) do nawigacji jest tylko instalacja antenowa

np.

thumb_hosting_zdjec_1457864938__img_20160312_155711.jpg

 

no i map :)

 

@ dawid_tbg za wyświetlanie odpowiada monitor i wszystko jest zabudowane wewnątrz jak chcesz to mogę zerknąć do nawigacji co wysiadło

Edytowane przez cinas_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hej

 

Mam problem z podłączeniem radia / c-boxa. Autko to nie Megane ale podobne - clio 3 RS 2010

Seryjnie było płaskie radio + wyjście AUX na 2 RCA.

 

Kupiłem moduł C-box z innego clio RS + przewody + wyjście AUX/USB.

Podłączyłem i nic...

Następnie doczytałem że trzeba aktywować c-boxa CLIPem

 

W międzyczasie kupiłem radio BT + ekran navi + moduł navi.

Na początek chciałem wymienić samo radio bo w moim ori ktoś wyłamał boczne ząbki i przy ostrym hamowaniu na torze po prostu wyjeżdża mi z konsoli :P

Niestety zamiana radia powoduje tyle że pokazuje się na wyświetlaczu tylko godzina + temperatura.

 

Pojechałem więc wczoraj na CLIP i teraz sprawa wygląda tak że CLIP nie widzi radia. Ani tego z BT ani tego co miałem oryginalnie.

Oryginalne po podłączeniu gra, to z BT nie.

 

Gdzie szukać przyczyny? Chciałbym na razie choć AUX/USB uruchomić, a z czasem założyć ekran i navi

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się tak jak chcesz

Wyświetlacz co masz nie wyświetli nic z radia BT do radia bez bt nie podłączysz cbox

Skoro masz komplet to montować komplet i musi działać, jak masz zbieraninę elementów to można wszystko zgrać aby działało

 

Może być problem z obsługą clipa dlatego nie widać radia, czy przy pierwszym podłączeniu clipa było radio włączone ?

 

Jak nie masz instalacji do nawigacji to mogę dorobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie podłączę c-boxa pod radio bez BT skoro takie zestawy w CLIO wyjeżdżały z fabryki?

Z tego co sobie przypomniałem - czy wyświetlacz może być problemem? Przy c-boxie chyba jest Aff a3 ja mam aff a2+ czy jakoś tak

 

Jedynie czego mi do zestawu brakuje to: anteny pod GPS i wiązki czy to do navi ekranu (3 rca) czy przejściówki z modułu navi na duży ekran.

Zastanawiam się czy nie łatwiej kupić cały komplet navi do clio (wiązki, radio, ekran, moduł , pilot) i skompletować to z moim zestawem (niestety ja mam radia w stanie igła a na alledrogo są same z wytartymi, zniszczonymi panelami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie znajomy takie Clio RS oglądał i gdzieś miałem zdjęcia zestawu - teraz znaleźć nie mogę.

Tak czy inaczej radio z BT ale ono i tak nie działa - CLIP nie widzi go do diagnozy.

Czyli musiałbym mieć wyświetlacz AFF A3 albo wiązkę pod wyświetlacz navi tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Jestem tutaj nowy i to mój pierwszy wpis. Mam pytanko do kolegi Cinas, planuję dołożyć do swojej Megane III navi.

Zakupiłem już kilka potrzebnych elementów i przydałoby się to jakoś poskładać w całość. Jednak wolałbym to oddać w ręce fachowca. Czy możemy się jakoś skontaktować aby ustalić szczegóły?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam Megane III z 2013, radio z BT i USB na froncie, nawigacja z kartą SD i lakierowanym frontem - jak przedstawione we wcześniejszym poscie w wątku

 

post-86572-0-36865400-1452520333_thumb.jpg

 

Chciałbym wymienic ten zestaw na radio+nawigację (dotykową) z modelu megane z ostatniego liftu 2014/2015.

 

Czy ktoś ćwiczył coś takiego ?? Co będzie potrzebne / jakie modyfikacje?

 

Z różnic jakie zauważyłem:

 

1) Joystick ma inne opisy na klawiszach ale układ wygląda tak samo

88c4byug765e02109.jpg

2) W nawigacja mojej są 4 x złącza okrągłe, w dotykowej jest 1 x okrągłe i 3 x kwadratowe.

dxsvsb60a10bc7afd.jpg

3) Radio z USB wyprowadzonym pod radiem obok wnęki na kubek - u mnie zaślepka.

28e656esvsv35a9f1.jpg

 

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź w tej kwestii.

 

Pozdrawiam

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!