Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam ja wymieniłem przy mojej Reni (już nie mojej),na gazowe ale z tyłu. No i się zaczęło stukanie ,a sprzedawca uprzedzał ...tylko nie gazowe do classica...Ale ja madry bo na topie były ,jak się cieszyłem że w końcu to badziewie pęklo.Mogłem wrócić do olejowych.Łał jaki komfort był. Teraz mam kombi też Renie megi a tu z tyłu tylko gaz gaz ale chociaż dobre bo sacsa (chyba tak się pisze).także dla komfortu jazdy ja polecam olejki,lecz nie do kombi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldec, amortyzatory gazowe wbrew powszechnie panującej opini wcale nie są twardsze. To mit. W obecnej generacji aut montuje się już tylko olejowo-gazowe. Ja też mam classica tylko gazowo-olejowe i o żadnym stukaniu mowy być nie może. To że przedtem miałeś komfort wynikało tylko i wyłącznie z tego iż twoje amorki straciły już swoje właściwości i auto mogło trochę zmięknąć i bardziej bujać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam. Dzisiaj pękł mi amortyzator z tyłu KYB 551804 po przejechanych 15000 km w ciągu 2,5 roku. I akurat disiaj w Norauto mieli dwa ostatnie takie same w promocyjnej cenia po 80 zł/szt. <ok> . Nie zastanawiałem się ani chwili, kupiłem założyłem i mam nadzieję, że przejeżdżę co najmniej kolejne 15tyś km, ale może w krótszym czasie, do 2 lat to jeszcze w ramach gwarancji dostanę nowe :-P . Prawdę mówiąc gdyby nie cena nie zdecydowałbym się na nie ponownie. 15 tyś km to chyba jak na amortyzatory renomowanej firmy to za mało. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, pękł u samej góry na mocowaniu. Fakt faktem jeździł po tragicznych drogach, ale facet w serwisie powiedział mi ,że to nie wina amortyzatora tylko tego kto go montował bo jedną ze śrub (górną) dokręcił na maksa i podobno to było przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Trochę odświeżę, ale potrzebuje pomocy w wyborze amortyzatorów. Nie chce przepłacić ani kupić czegoś co będzie tylko wyrobem amortyzatoropodobnym. Na allegro po wpisaniu "renault megane gazowy" (poniżej link)

http://moto.allegro.pl/listing.php/search?...;from_showcat=1

 

czy te za 60zł nadają się do użytku? Trochę szkoda mi pakować kasy w tą renie (wsadziłem w nią już grubo ponad 4tys w przeciągu 3lat posiadania ;/)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam musze wymienić amortyzatory Tylnie, przeczytalem ten post i polecacie Amortyzatroy firmy KAyba, czy moge one byc takie jak na tej aukcji ? http://moto.allegro.pl/amortyzatory-renaul...1270195196.html

Renault Megane I Phase II 1999 po liftingu 1.4 Hathback

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Pada mi pomalu amor z tylu zaczyna pukac. Na przodzie zalozone mam od pol roku kayaby i na tyl tez bym chcial. Mam pytanie sa na allegro 2 wersje i mam pytanko czy ten NUMER KYB - 551804 by pasowaly do coupe czy musze te specjalne 551819 ?? Ktos mi mowil ze moga miec inna sile tlumienia i jak to by wygladalo w jezdzie ??:mrgreen:

 

 

kolego a "alt" Ci padł? przy pisaniu postów używa się PL liter- regulamin!-popraw post.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Do odkręcenia górnej śruby tylnych amorków potrzebny jest klucz wystarczy oczkowy 21 (12 kątny) lub nasadka, tym samym kluczem odkręca się dolną śrubę(6-kątną). A co do amortyzatorów nie kupujcie Magnum ponieważ wykonanie ich jest wadliwe szczególnie jeśli chodzi o spoiny szczepne ( hefty) w każdym hefcie pozostają kratery co jest jednoznaczne z wadą takiej spoiny tj nic innego jak pęknięcia i taki amorek urywa się po niedługim czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

co byście wybrali na tył do classica (2001):

kyb 551804, monroe 43095, czy monroe E5065 . Może ktoś jeździł na takich i ma porównanie. Może jakaś inna podpowiedź praktyka. Dodam , że nie chodzi mi o to żeby było bardziej miękko czy bardziej twardo tylko normalnie i i żeby były trwałe bo na oryginałach przejeździłem 11 lat i ponad 200.000 km. A na marginesie - dużo tu przeczytałem o przewadze olejowych w classicu ale nigdzie takich nie widzę w sprzedaży więc, o jakich piszecie i gdzie to ewentualnie kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odgrzeje kotleta :)

Co to może być, podczas jazdy po nierównościach słyszę jakieś stuki w tylnym zawieszeniu. Dodam że mam wrażenie, że tylne zawieszenie jest za bardzo sztywne, słabo tłumi wszelkie nierówności.

Czy to mogą być tylne amorki??? Przy kupnie niby sprawność ich była na poziomie 70% w górę, wcześniej też to słyszałem ale mniej, teraz zaczyna mnie to denerwować.

Na próbę wyjąłem wszelką zawartość bagażnika, nic nie pomogło, kładłem się pod samochód i nie bardzo widzę, żeby to mogło być coś innego, bo tam oprócz belki i amorów nic nie ma, Tłumik też to nie jest a wg mnie dźwięki wydobywają się z okolicy kół.

Amorki to Sasch z tego co widzę, niby ładne te niebieskie naklejki na nich, czyli chyba nie starocie ale czy to one?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to przez amorki, mam to samo. U mnie tylne amorki przestały tłumić stosunkowo nagle. Tzn. ogólnie ich tłumienie było już niskie, ale później z dnia na dzień było już czuć, że amorki umierają. Też mi puka z tyłu, jest to ewidentnie związane z amortyzatorami, poza tym czuć, że auto jest niepewne na nierównościach i do czasu wymiany trzeba jeździć ostrożnie i ograniczać wyjazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to amorki to muszę na gwałt zakupić jakieś, bo autem codziennie 120 km robię :)

tylko jakie? KYB niby najlepsze ale czasami trafią się trefne więc może coś tańszego. Chodzą po głowie mi SRL lub Recordy. Te ostatnie miałem we wcześniejszej megii przez kilka miesięcy przed sprzedażą więc nie wiem które lepsze :)

Edytowane przez pcz_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!