Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszczelka głowicy lub uczelka pokrywy zaworów.


Rekomendowane odpowiedzi

Zanika olej i jest widzialne pocenie (wyciek to jeszcze nie jest) na bloku silnika od łączenia z głowicą. W jednym z tematów na forum koledzy pisali mi o próbie olejowej i taka została wykonana i wyszło że pierścienie są ok, więc skupiłem się na uszczelce ale wczoraj zasugerował mi ktoś że mogą być winne uszczelniacze na zaworach wylotowych i dlatego widać to pocenie między rurami kolektora wydechowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć. Nigdy nie zwracałem uwagi na spaliny ale wydaje mi się że w rurze wydechowej osad jest trochę tłusty.

Chyba zrobie uszczelkę pod głowicą i będę pewny że jest ok i głowicę dam do planowania to przejdzie generalny remoncik i będzie brykał chociaż przy takim przebiegu boje się znowu o panewki ale już nie kręcę. Tak zabieram się do tej naprawy pół roku i takie różne myśli mnie nachodzą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdże bardzo spokojnie. Sporadycznie się zdarza żeby obroty silnika przekraczały 2500. Moja jazda to 80 km/h a obroty ok 2 tys/min. Szybciej i na wyższych obrotach bardzo rzadko jeżdże. Więc raczej go nie męczę. Ale kupiłem to auto z przebiegiem 220 tys km a jak jeździli poprzedni właściciele to nie wiem. Mi jeździ się moją Renią dobrze i chcę jeździć nią jak najdłużej dlatego dbam o moją Megi :lol:

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to model silnika 702 90km jeśli w połowie silnika pojawił się olej to czeka pana to samo co mnie jak na razie proszę sobie sprawdzać stan oleju czy dużo go ubywa pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

 

Nadszedł ten dzień w którym zabrałem się za uszczelkę pod głowicą. Dziś musze ją wyciągnąć żeby w poniedziałek oddać ją do planowania. Mam mały proglem. Jak rozłączyć przewód idący od wtrysków do małej puszki na kolumnie amortyzatora od strony kierowcy.?? Niby jest tak kontka przy tej puszce ale przewód się rozchodzi więc wypięcie kostki nic nie da. Proszę o pomoc

 

dsc03634t.jpg

 

Chodzi o ten przewód który idzie między kolektorem dolotowym a tym wspornikiem między kolektorem a silnikiem.

Edytowane przez pawelb5913
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poległem. Nie udało się wyciągnąć głowicy dziś. Jedna sprawa to te kabelki o których wspominałem. Może to sprawka gazowników, może oni puścili tamtędy te przewody (chociaż wątpie), nie wiem, albo poprostu tak już mam. Druga sprawa to uchwyt który trzyma przewody w tej plastikowej rurce od spodu kolektora dolotowego. Można ten uchwyt jakoś rozpiąć czy trzeba go odkręcać.?? Jest z tym problem bo przedłużki mi nie starczają a nie mam jakiś dodatkowych z poza kompletu (mam taki zestaw 94 części).

 

Zastanawiam się czy te przewody które uniemożliwiają mi wyjęcie głowicy z kolektorem dolotowym, poprostu rozciąć a później ich skręcić i zaizolować.??

 

Zostały mi tylko te dwie rzeczy i wyciągam głowice z kolektorem.

Edytowane przez pawelb5913
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to uchwyt który trzyma przewody w tej plastikowej rurce od spodu kolektora dolotowego

Chodzi o uchwyt trzymający przewody paliwowe ? Jeżeli tak, to wszystkie przedłużki, jakie posiada ten zestaw (mam i używałem do tego identycznego zestawu) powinny wystarczyć. Śrubokręt i przedłużacz elastyczny + końcówka długa, również może się przydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto ten uchwyt:

 

dsc03643gt.jpg

 

 

dsc036441.jpg

 

 

Znajduje się on od spodu kolektora dolotowego, po śrudku.

 

Widać że ktoś już to odkręcał bo było na dwie śrubki a ktoś dał tylko jedną, pewnie nerwy go ogarniały....

 

Dodano: 29 kwi 2012 - 09:19

Z tym uchwytem już sobie poradiłem.

 

Przecięcie tych przewodów o których wspominałem i póżniej ich skręcenie i zaizolowanie nie powinno zaszkodzić. Prawda.??

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to sprawka gazowników. Przetne te przewody a później skręce druciki i zaizoluje. No bo co zrobić. A takie rozcięcie i połączenie ich przecież nie zaszkodzi chyba, prawda.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!