Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana rozrządu 1.6 16V 113KM benzyna


zimnica4666

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Witam

Będę wymieniał rozrząd i na allegro znalazłem coś takiego

http://http://allegro.pl/rozrzad-kolo-faz-pompa-wody-megane-ii-1-6-16v-org-i5146064360.html

i

http://http://allegro.pl/rozrzad-kolo-faz-pompa-wody-megane-ii-1-6-16v-org-i4807864697.html

 

Czy ktoś się orientuje która pompa jest lepsza czy pompa wody Magneti Marelli czy Dolz?

Edytowane przez Przemo_73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dodano: 21 maj 2015 - 17:52

Witam.

 

W dniu dzisiejszym wymieniałem koło KZFR wraz z kompletnym rozrządem, miałem przyrządy na wszystkie blokady.

Prześledziłem wszystkie wasze uwagi na ten temat.

Potrzebuję konkretnej odpowiedzi w tym kierunku.

Problem polega na wadliwej pracy silnika po zamontowaniu nowego koła, stare w działa bez zarzutu, niestety poza porannym rechotaniem na rozruchu.

Jeśli ma ktoś link do manuala z chęcią mi to pomoże w dalszej pracy nad moim megane.

 

Po pierwsze czy poza blokadami trzeba coś z kołem robić zanim pasek się założy, czy wystarczy zluzować je na wałku i ustawić w postaci spoczynku jak ja właśnie to zrobiłem.

za każda pomoc dziękuję i liczę na konkretną pomoc.

Pozdrawiam.

Widzę, że zainteresowania moim problemem nie ma.

Szkoda.

Na ten moment udalo mi się dogadać z dostawcą i wymienić koło na drugie.

Zastanawiają mnie jeszcze pewne kwestie, odnośnie elektrozaworu sterującego tym kołem i pompy oleju umieszczonej pod deklem zaworowym.

no i czujnik położenia wałka rozrządu, który juz został wymieniony i efekt jest dalej bez zmian.

 

Dodano: 29 maj 2015 - 09:36

Wymienione koło w 100 % jest sprawne, silink działa i nic nie rechocze.

Tamto poprzednie wyszło z fabryki z wadą.

Prawda jest taka, że nawet jak się nie zmieni tego koła przy pierwszych objawach jakie ja miałem, nie zmienia to osiągów.

Problem polega na wyrabianiu się blokady tego kola.

Jednym słowem można jeździć nawet z uszkodzonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mój model to MII ph2 ale z tego co wyczytałem silniki bardzo podobne więc szkoda zakładać nowy temat.

 

Przymierzam się z kolegą do wymiany kpl. org. rozrządu + pompa SKF + KZFR

Z tego co wyczytałem do takiej operacji potrzebuję T A K Ą blokadę rozrządu ?

W serwisówce jest jeszcze coś wspomniane o jakimś specjalnym kluczu do rolki napinającej, poradzimy sobie bez niego ?

Do wymiany mam także pasek alternatora(osprzętu). Wymieniać z napinaczem przy 124kkm (+165PLN)?

Czy przy tym przebiegu warto coś jeszcze wymienić jak rozrząd będzie zdjęty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z taką blokadą to już na bogato :)

Klucz do rolki to chyba czworokąt, ale ręki sobie uciąć nie dam.

Jak już masz zdjęty pasek, to sprawdź, czy nie masz wycieków wokół klawiatury zaworów, wtedy można to uszczelnić.

Warto wymienić uszczelniacze na wałkach rozrządu i ewentualnie na wale korbowym (tylko nie porysuj powierzchni).

To by było chyba na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. 2 lata temu, około 40 tys km wstecz wymieniłem kompletny rozrząd razem z KZFR w aso renault. Co sie okazało wymienione koło już padło. Do wymiany kolejne rozrządu zostalo mi 3 lata lub 50 tys km. Pytanie mam takie, czy można wymienić same KZFR razem z nowym paskiem ? Czy lepiej jeździć takim terkoczącym do kolejnej wymiany rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @wronka94 jak byś się pofatygował i przeczytał chociaż tę stronę tematu <zolta>

 

Dodano: 29 maj 2015 - 09:36

Wymienione koło w 100 % jest sprawne, silink działa i nic nie rechocze.

Tamto poprzednie wyszło z fabryki z wadą.

Prawda jest taka, że nawet jak się nie zmieni tego koła przy pierwszych objawach jakie ja miałem, nie zmienia to osiągów.

Problem polega na wyrabianiu się blokady tego kola.

Jednym słowem można jeździć nawet z uszkodzonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!