Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czarna Skrzynka - rejestrator drogi


sanfran

Rekomendowane odpowiedzi

makgajwer zrobiłeś mi smaka na tę kamerkę flexiti, parametry niezłe na papierze, ale jak obejrzałem filiki na YT to nawet starsza kamerka Prestigio 520 wypada lepiej niż FX205.

Prestigio:

 

Flexiti:

 

Przy flexiti widać mazy tuż nad maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szału nie ma :(

No niestety.. Od 3 minuty pierwszego filmiku jak w Seksmisji.... "CIEMNOŚĆ WIDZĘ, WIDZĘ CIEMNOŚĆ"

Nieporównywalnie gorzej jak na moim bylejakim fonie z programem AutoGuard PRO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oczekujcie od sprzętu za 2-3 stówki jakości jak z kamery HD. W nocy żaden sprzęt za takie pieniądze nie wyciagnie szczegółów a diody doświetlające czy też inne cuda na kiju na podczerwień to tylko marketingowa ściema. Nie warto na taki gadźet pzreznaczać 700 czy też więcej a i takie cudeńka są na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prestigio RoadRunner 520 kosztuje ok 320zł, a różnica w jakości jest duża, więc moim zdaniem warto dołożyć 50zł i mieć dużo lepszy sprzęt. 7 stów to dla mnie też za dużo, jak za bajer, który wisi ciągle przy szybie (nie zdejmuję na noc, ani nigdy). Kradzież takiego bajeru to kilka sekund przy wykorzystaniu kamienia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@meganecoupe02: btw w tym Prestigio RoadRunner 520 można wyłączyć ekran aby cały czas nie świecił? Poza tym jesli chodzi o te modele Prestigo to sporo osób narzeka na kiepski uchwyt, którego swoją drogą nie ma nigdzie w opisie. Czyżby coś jednak było na rzeczy?

Edytowane przez makgajwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

makgajwer nie odbierz moich sprzeciwów jako jakiś atak czy coś w tym stylu - wolę podyskutować :) Nic mi nie wiadomo na temat uchwytów w prestigio, ale widzę, że dołączone do kompletu są, np. tu:

2:15

 

Natomiast nawet jeżeli uchwyt jest słaby, to jakoś bym go przerobił po swojemu. Obecny uchwyt od tandetnej kamery też mnie drażnił na początku, bo się odklejał, ale jak dobrze odtłuściłem szybę i mocno docisnałem to trzyma już pół roku i nawet ciężko go odkręcić. Co do wyłączenia ekranu podczas jazdy - nie wiem, nic mi na ten temat nie wiadomo. Z tego co czytałem to są jakieś aktualizacje softu, może można to poprawić. Tak czy siak, jak dla mnie to duża wada, bo w aucie i tak jest dużo światełek świeci w stronę kierwcy, co męczy wzrok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@meganecoupe koko spoko nie jestem z tych co się tak łatwo obrażają Na paru stronach/forach gdzie czytałem recki ludzie po prostu narzekają na bardzo badziewiaste i delikatne uchwyty. Nie chodzi o odklejanie się ale o łamanie.

Te od flexiti są przynajmniej solidne. Lubię jak na stronie przynajmniej producenta mam dokładne foty produktu a w tym przypadku brak wlasnie fotki z uchwytów.

Ekran cały czas świecący to dla mnie największa wada i nawet super parametry nie przekonają mnie do zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączona z istniejącym tematem.

 

Powoli przymierzam się do zakupu czarnej skrzynki, chciałbym przeznaczyć na ten cel do 400zł. Macie może jakiś sprawdzony sprzęt w tej cenie, na który warto zwrócić uwagę? Jak będzie z czytelnością numerów rejestracyjnych w tej granicy cenowej?

 

Kolego Masakrator1992 piszemy w istniejących tematach. Aston76

 

Kolego Aston76, to przypadkiem, szukałem pod hasłem wideorejestrator ;)

Edytowane przez masakrator1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum laguny dowiedziałem się, że w Prestigio 520 można ustawić czas wyłączania się LCD, lub LCD może się też w ogóle nie włączać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Kupiłem niedawno Mio MiVue 528 (wersja bez GPS). Wybrałem bez GPS, bo nie pokazuje prędkości i nie potrzebny mi bajer przejechanej trasy. Na filmikach widzę, którędy jechałem. O specyfikacji się nie wypowiadam, bo pełno tego w sieci. Kabelek poprowadziłem - na razie na szybko - pod osłoną przeciwsłoneczną pasażera (osłona trzyma kabel), potem w słupku i pod schowkiem. Z tym, że pod schowkiem idzie na razie luzem - w miarę wolnego czasu przymocuję go od dołu do schowka. Kamera uruchamia się zaraz po otwarciu kartą centralnego zamka. Jeszcze nie rozgryzłem do końca trybu parkingowego, ale wiem z nagrań, że działa po zamknięciu auta przez parę minut. Wiem z doświadczenia, że po zamknięciu auta napięcie jest jeszcze przez kilka minut m. in. w gnieździe zapalniczki, potem się chyba wyłącza. Jak zatem ten wideorejestrator będzie nagrywał po tych paru minutach??? (jak w gnieździe nie będzie prądu - bateria jest kiepska - wystarcza na parenaście minut - pogodziłem się z tym).

Dodam, że kamerka jest mała, ale dobra i nie widać jej za bardzo z zewnątrz. I o to chodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zatem ten wideorejestrator będzie nagrywał po tych paru minutach??? (jak w gnieździe nie będzie prądu - bateria jest kiepska - wystarcza na parenaście minut - pogodziłem się z tym).

Podłącz do prądu tak jakbyś ładował telefon ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!