Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czarna Skrzynka - rejestrator drogi


sanfran

Rekomendowane odpowiedzi

Większość tych kamer ma za zadanie kręcić filmy podczas jazdy/przy uruchomionym silniku. Jak wyłączysz silnik i zamkniesz auto to po chwili zasilanie w gnieździe zapalniczki znika i wtedy kamera się wyłącza. Jeżeli kamera ma funkcję czujnika ruchu, to jak się coś przed nią ruszy, to włączy się nagrywanie z baterii/akumulatorka.

 

Ja jakiś czas temu zmieniłem kamerkę na G1W bo stary media tech nagrywał bardzo słabo, a do tego upały chyba mu zaszkodziły i jakość jeszcze się pogorszyła. Żeby jej nie wyrzucać przykręciłem ją do tylnej klapy i teraz nagrywa co się dzieje za mną.

 

G1W spisuje się bez porównania lepiej, jakość nagrań jest bardzo wysoka - polecam przejrzeć filmy na YT. Trzeba uważać na podróbki - ponoć działają o wiele gorzej. Na początku nie mogłem zrozumieć jej zasady działania - co chwilę wyłączało się nagrywanie. Wyłączyłem czujnik wstrząsowy i czujnik ruchu i problemy zniknęły - kamera w każdej dziurze zapisywała i zabezpieczała nagranie przed nadpisaniem - taka wskazówka jakby ktoś miał ten sam problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyłem czujnik wstrząsowy i czujnik ruchu i problemy zniknęły - kamera w każdej dziurze zapisywała i zabezpieczała nagranie przed nadpisaniem - taka wskazówka jakby ktoś miał ten sam problem.

też mam ten sprzęt - rewelacja w tej cenie. ale ten czujnik ruchu u mnie coś nie działa albo cos źle robię. bo jest domyślnie włączony, a kamera nie startuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien, czułość można zmniejszyć, ale to nie pomagało.

 

mrarek - ja tej funkcji nie potrzebowałem, dlatego wyłączyłem. Być może zmiana oprogramowania pomoże (do tej kamery są ze 2-3 wersje dostępne w sieci). W poprzedniej kamerze media techa też był czujnik ruchu, ale też nie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czułości nie można zmniejszyć??

Można zmniejszyć są 3 poziomy czułości, ale wyłączyłem całkiem. Co ma się nagrać to się nagra, a i jest przycisk "zdarzenie" i zapisuje ostatnie 3 albo 5 minut po wciśnięciu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam, że się tak wtrącę.

czy są takie rejestratory które są bardziej "dyskretne"? nie chodzi mi o ukrywanie, ale żeby później razem z nawigacją i uchwytem na telefon nie zrobiła się z przedniej szyby choinka? Kamerki są pewnie małe, ale plus uchwyt robi się już dużo. Jak to wygląda u was? bo zdjęcia zawsze są z kamery a nie w stronę kamery.

 

moim zdaniem powinni robić coś w stylu - bebechy urządzenia w schowku lub gdzieś niewidoczne, a na kablu wyprowadzony tylko obiektyw z matrycą, który wtedy może być w formie małego "walca" który można gdzieś pod lusterkiem elegancko przyczepić. Może coś takiego jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ufo23, u Chińczyków trafiłem na lusterko z wbudowaną kamerą i możliwością jej regulacji. Niestety zazwyczaj wiąże się to ze słabą jakością nagrań (wstawiają najgorsze bebechy do byle jakiego lusterka i sprzedają jako bajer).

Kamera, którą teraz mam, jest dość mała, uchwyt też dużo miejsca nie zajmuje. Jak się ją przyklei po prawej stronie, to lusterko praktycznie całkowicie ją zasłania.

Co więcej, w komplecie chyba jest też uchwyt do zamocowania na przegubie lusterka, także przyklejanie do szyby odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie zmienia soft i skąd pobrać?

gdzieś czytałem, że najnowsze oprogramowanie jest z j.polskim. ale podobno było dużo błędów i producent wycofał się z tego softu. nie wiem ile w tym porawdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Połączono z istniejącym tematem.

 

Ja jak zwykle chciałem przyoszczędzić i kupiłem g&*%$@ną kamerkę z 50zł. Aż boję się myśleć co to za szit jest za 25zł na Alle.

Mój brat ma Prestigio. Kupił ją za ok.200zł w MM. Widziałem je już na Alle za ok 135zł.

Kamera mi odpowiada, bo:

* ma szeroki kąt

* naprawdę niezła jakość nagrywania

* składany ekran (myślałem że to niepotrzebne, ale spróbujcie jechać w nocy z kamerką która w oczy świeci Wam cały czas wyświetlaczem:)

 

Widziałem też takie wmontowane w lusterko. Czy miał ktoś z Was taki wynalazek?

Nie chciałbym po raz kolejny wyrzucać pieniędzy. Nie chcę też wydawać więcej n iż 150-200zł.

Jakich rejestratorów Wy używacie?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ze swojej strony polecam rejestratory Mio. Mam MiVue 358 i Prestigio Roadrunner 520. Pomijając, że 520ka jest aktualnie oddana do reklamacji bo przestała działać, to jakość wykonania i nagrywanego obrazu jest nieporównywalna (a cenowo były bardzo podobne gdy kupowałem). W przypadku jakości przy dobrym oświetleniu różnice bardzo wielkie nie są, ale gdy światła jest mało to roadrunner wypada dramatycznie słabo względem Mio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na razie niestety wisi kabel od szyby do tunelu środkowego. Fabryczny kabel jest zdecydowanie za krótki, żeby poprowadzić go pod podsufitką do słupka i dalej w dół kabiny. Dodam, że kamerę podpiąłem do tylnego gniazda w tunelu środkowym, bo z niego i tak nikt nie korzysta.

 

Jak kupisz to od razu przedłuż kabel, żeby nie mieć problemu ze "zwisem" ;) Ja podłączyłem na szybko i teraz nie chce mi się wszystkiego demontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!