Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

i [Megane I phII] OPONY LETNIE


szakaloo

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Firmowe auto ma 241000 m (listopad 2003 rocznik), a ma jeszcze dwie firmowe, zakupione z autem opony (co prawda nadają się tylko na tył, ale bieżnik jest). Tak poważnie to zależy to od wielu czynników:

1. Klasy zakupionych opon,

2. Geometrii twojego auta (w moim starym aucie po jednym sezonie opony wyglądały jak po przejechaniu 50 tyś - zrobiłem 16000km)

3. stylu jazdy.

Żadne opony nie są wieczne. Albo się zedrą, albo zestarzeją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weźcie pod uwagę że niektórzy używaja równiez opon zimowych. Nie jeżdżę tym samochodem od początku, być może ktoś lato przejechal na zimówkach, bo zostaly juz dawno wyrzucone. dwie letnie są teraz na tyle, ale przyznam to już grzech, nie ze względu na bieżnik, ale o gumę, która jest już spękana.

Jeśli chodzi o tekst Prezesa: każde auto ma swoją dokumentacje z której wynika co się w samochodzie i kiedy zmienia. Nie przeoczylem wymiany opon. :!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś lato przejechal na zimówkach

ja jak kupiłem clio w maju parę lat temu, niestety tylko na zimówkach stojące, to z zimówek jak było ciepło druty wyszły po 1500km, więc robertto ale nie wierze, że masz fabryczne gumy skoro zimówki dawno temu się skończyły i tylko na letnich śmigasz, po prostu ktoś mógł kupić identyczne oponki jak miał wcześniej albo po kolei w pewnych odstępach czasu 4 oponki przebić i potem dokupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje oponki od nowosci przejechały 101000 dokładnie i wygladały juz ze tak powiem średnio :-) ale jak mozna przejechac 241000km to nie wiem, mysle ze na wieksza odległosc jak 3 km do sklepu bym sie bał wybrac hehe :D

 

a własnie apropo wkładania gorszych oponek na tył mam dobrego kumpla ktory pracuje w serwisie renault wysłali go na szkolenie i mowili tam podobno ze lepsze opony powinno sie wkładac na tył poniewaz przód zawsze wyprowadzisz w razie czego ale tył niebardzo.

 

hmmm... ciekawe bo jak sie gdzies zakopie w błocie to tez lipa :D :P

 

wiec morał wychodzi z tego taki ze pasuje miec cał komplet w dobrym stanie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że o to chodzi. Taki chwyt marketingowy. Każdy wymienia opony na przód. A tu raptem mówią że lepsze mają być z tyłu. A rozum mówi aby lepsze dać na przód bo się zakopie. Wówczas na skutek ambitendencji myślenia dochodzimy do wniosku aby kupić komplet! :-) I o to chodzi fabryką, aby sprzedawać więcej... i więcej. A auto bez poduszki i mniej niż 4 gwiazdki w testach NCAP to jeżdżąca śmierć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!