Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1,5 dci 80KM kopci, syczy przy przyspieszaniu


KamilK

Rekomendowane odpowiedzi

pierścieni nie zamierzam wymieniać (wole poszukać drugiego 'słupka')

wymieniam dziś uszczelniacze

olej przy wymianie turbo wlałem Orlen diesel 10W40 i okazało się że kopci jak parowóz i pali go dużo, więc zmieniłem na ELF 10W40 i teraz kopci tylko po dłuższym (3-4h)postoju przez 200-300m i przestaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz czy pomogła wymiana uszczelniaczy i czy zdjęta była głowica(z tego co widziałem to konieczne jest)to uszczelke pod głowice powinna byc nowa.Ogólnie można tez zobaczyc cylindry ich zuzycie.

Po zmianie oleju piszesz mniej kopci a czy też mniej bieże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis mechanik przelozyl termin wymiany na poniedzialek bo nie skonczyl auta ktore teraz robi komus

oleju bierze mniej, jak pisalem kilka postów wyżej

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tylko ile mniej pisałes obecnie 100ml na 300km a wczesniej ile brał ,mi bierze ok litra na 200km .Rozmawiałem z mechanikiem od diesli mowił że silnik uszczelniaczami może brac troszke pół litry na 10000 maksymalnie raczej obstawiał na pierscienie.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z mechanikiem od diesli mowił że silnik uszczelniaczami może brac troszke pół litry na 10000 maksymalnie

Może brać do 0.5l na 1000 km.

KAMILK- coś ty mu wcześniej wlał?-ORLENA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mój bierze piątke na tysiac i zero wycieków dodam że auto chodzzi dobrze tylko dymi i olej bierze.

Wkrótce rozbiore silnik i zobacze co jest grane , jescze nie spotkałem takiego samchodu coby tyle żarł oleju .

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mój wcześniej na oleju ORLEN DIESEL 10W40 kopcił jak lokomotywa i wziął na 1000km ponad 2 litry

teraz kopci tylko po odpaleniu po dłuższym postoju, a w czasie jazdy zero kopcenia

 

odnośnie oleju ORLEN, w drugiej meganie z 1,5 dci na olejach orlen zrobiłem już ponad 20tys i zero wycieków czy ubywania oleju, widocznie silnik w lepszej kondycji pomimo przebiegu 220tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz setke na 300km jak pisałes, litra by wychodziła na trzy tysiące jest różnica.Sam nie wiem czy zmieniac olej czy cos pomoże czy rozebrac silnik i sprawdzic co w trawie piszczy.

 

Dodano: 22 maj 2012 - 19:04

Może ktos podpowiedziec spory problem jak zwykle z tym silnikiem przy sciaganiu głowicy urwała sie polowa lba śruby jednej i jesze jednej obrobił sie uniemożliwiając odkręcenie.Dodam że od razu zauważyłem ze śruby odkrecają się zbyt ciezko gdyz pare tygodni wczesniej rozbierałem silnik mazdy 626 2,0 diesel i tam odkręciły sie bez problemu i dużo lżej.Kluczy uzywałem markowych yato te żsruby to jakas lipa to karygodne i niedopuszczalne tego nie powinni dopuscic do produkcji a konstruktora silnika kazac teraz mu to odkrecic kombinerkami.Ma ktos sposób jak to odkrecic jedną może sie uda bo jest srodkowa i troche dostępu jest można spróbowac migomatem zlapac druga jest skrajna i dostęp do złapania migomatem o wiele mniejszy.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam próbowalem rozwiercic jedna ciężka sprawa może ktos poleci jakich najlepiej wierteł uzyc bo szpilki te są strasznie twarde i nie wiele nawierciłem i cięzko wrecz niemozliwe wiercic centralnie w srodku szpilki wiertarką ręczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!