Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

check injection 1,5dCi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem niedawno renault megane 2003 rok 166 600 1.5dci 80km

Ogolnie z autka jestem zadowolony ale niestety dlugo sie nie nacieszylem. Po wymianie oleju i filtrów powietrza, pyłkowego zrobilem jakies 5 km i zapalil mi sie Service oraz Check Injection. Nie mialem czasu wrocic na serwis wiec mowie podjade rano. A rano niespodzianka auto nie odpala. odpalił gdzies za 7-8 razem. Dodam ze na mocy i dynamice nie traci jak juz odpali to pozniej rowniez odpala. Pojechalem na serwis skasowali mi blad i jezdze dalej i znowu po 2 dniach ten sam komunikat. Dzis rano znowu kreci kreci i nic. dodatkowo troche dymu z rury poszlo. Pompeczka ponaciskanelm i znowu kreci i kreci. W sumie odpalil po 9 razie.

 

Pytanie co to moze byc?

Poniewaz czytam tutaj i tak do konca nie wiem do czego to przypiac.

 

Przy okazji ogledzin wymienione zostaly:

 

- filtr paliwa

- rozrzad

-pompa wody

-pasek wielorowkowy + rolka

-jeden wtrysk byl wczesniej regenerowany

 

Dzięki Pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś filtr paliwa?

Jeśli tak, to sprawdź szczelność węży wchodzących do filtra, i czy są dobrze podłączone.

A jeśli nie wymieniałeś to radzę wymienić i zobaczyć jak będzie odpalał.

Paliwo dobre tankujesz..?

 

Cujnik położenia wału do sprawdzenia.

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serwisie okazalo sie ze wyskakuje blad z wtryskiem na cylindrze. Po rozebraniu okazalo sie, ze jeden wtrysk przecieka. co mozecie powiedziec ? jaki powod?

i co dalej za tym idzie... nastepne konsekwencje...

Dzięki Pozdrawiam

 

Dodano:

 

[wycięto] mam kontrolke check injection i service. auto odpala dopiero po 10 razie albo i nawet lepiej. po podlaczeniu pod komputer blad wtrysku na 2 cylindrze.. ogolnie tez jest wyciez z jednego.. (byl regenerowany) - jezdzone ok 100km... co tutaj mozna zrobic... bo juz nie daje rady na auto i mechanikow... ktorzy probuja ale nie daja rowniez rady...

 

Dodano: 13 lis 2011 - 23:30

dodam, ze puszcza przy tym chmure dymu

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wygląda na to, że regeneracja się nie udała. Reklamować.

Proponuję go dobrze sprawdzić, czy wogóle nadaje się jeszcze do regeneracji.

Jeśli nie , kupić używkę. Oczywiście po zakupie bez ponownego zaprogramowania sondą się nie obejdzie.

To raczej, napewno jest przyczyną twoich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na to, ze wtrysk jest okey... bardziej wina lezy po stronie filtrwa paliwa i ukladu.. jest duzo powietrza... moze to stad check injection... co sądzisz?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem meganke 1,5 dci i też było dużo pęcherzyków powietrza w przewodach, a mimo to wszystko z nią było ok.

Odpalała normalnie i nie było błędów na kompie. Sprawdź filtr paliwa, pompę, przewody itd.

Ja stawiam na uszkodzony wtryskiwacz.

Podpinałeś ją pod CLIPA?

I jaki dokładnie błąd wyświetla?

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie okazuje sie.. ze cos piszczy w silniku oczywiscie przyszlo zimno.. to pasek wielorowkowy... iii uwaga.. okazuje sie ze rozrzad do wymiany... wiec mega zajebiscie. . kupilem samochod.. gdzie na dzien dobry mam z nim wiecej problemow niz pozytku.. licze na to, ze w koncu moje zle sny sie skoncza...

Filtr paliwa juz wymieniony...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[wycięto] czy przed odpaleniem pompowałeś gruszką paliwo [wycięto]. Grucha jest bezpośrednio przed filtrem paliwa. Idź i pompuj i spróboj odpalić i daj znać.

 

Jestem pewien że to klasycznie wina zaworka zwrotnego, przez który cofa się paliwo w przewodach.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wyświetla się "Check Injection" i świeci SERVICE to silnik jest w trybie awaryjnym i będą problemy z zapalaniem. Pojedź na kompa skasować błąd a problem z zapalaniem zniknie (co nie znaczy, że nie wróci jeżeli nie usuniesz przyczyny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z kolei trochę inny problem z "check Injection". Mianowicie przy obrotach 2000 na piątym biegu zapala mi się SERVICE i ten komunikat. Na żadnym innym biegu przy 2ch tys. obrotów mi nie wyskakuje.. Praktycznie oprócz tego jednego razu to nie mam problemów. Jak myślicie.. Jest to tylko błąd komputera czy faktycznie coś się dzieję z którąś z tych rzeczy które zostały opisane w jednym temacie z związku z tym komunikatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!