Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

check injection 1,5dCi


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

EGR się zaślepia, a nie odłącza. silnik staje się żywszy, mniej pali i nic się nie świeci na wyświetlaczu

A KOLEGA MA ZAŚLEPIONY EGR????

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.10

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam to samo, przy około 130 k/h wyskakuje mi błąd "inspuiting controleren" + service i spadek mocy. Poniżej tej prędkości jest wszystko dobrze i nic sie nie dzieje, sprawdziłem świece i wszystkie sa dobre. Mechanik mówił ze wyklucza fltr paliwa, przepustnice zabrudzona itp. Może to erg? Jak sądzicie? Dodam ,że turbo było regenerowane miesiąc temu. 1.9 dCi

Edytowane przez Assassin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

U mnie problemem okazała się pompa wysokiego ciśnienia. Okazało się, że dostaje "lewe" powietrze. Dodatkowo wszystkie wtryski z powodu szlamu i opiłków do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 kkm to IMHO zbyt krótki okres :!:

zważywszy, że w naszych silnikach wymienia się cały filtr (> 80 PLN), a nie wkład (~20 PLN), to spokojnie filtr można zmieniać co ok. 40-60 kkm.

fakt, że czystość i klarowność polskiego ON jest fatalna, ale 12 kkm to w sumie czysty filtr wymieniasz :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem w 1.9 dCi. u mnie przy wysokich predkosciach tak sie dzieje, dokladnie przy 170 lub przy gwaltownym przyspieszaniu przy nizszych predkosciach. U mnie problem znika dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika. Tez sie zastanawiam od czego zaczac szukanie problemu???

 

Miałem tak samo , pomogła mu trasa około 200 km przejechana baaaaardzo dynamisznie , wszelkie problemy ustapiły wóz stał się żywszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagę Mrarku, jednakże wolę częściej jak w ogóle. Oryginalny filtr ze znaczkiem Renault zdobyłem ostatnio za 90 zł więc i tak nie tak dużo. Zważyszy, że olej kosztuje około 200 zł/ bańkę (leję Castrol EDGE Diesel), a wymianę robię pod blokiem samodzielnie to 300zł/1 wymianę to nie jest kwota zabijająca. Ostatnio bardzo mało śmigam więc wychodzi średnio 1 raz na rok :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

"Check Injection" - Sprawdź wtrysk, ale niekoniecznie, komunikat informuje ogólnie że jest coś nie tak w układzie zasilania, u mnie była to padnięta świeca żarowa wymieniłem i komunikat wraz z SERVICE zniknął, proponowałbym zacząć od tego. Wspomnę jeszcze że auto odpalało bez problemu, ale słyszałem że niektórzy mieli problem z odpalaniem. Odnośnie wymiany filtra paliwa, jeżeli po wymianie odpaliłeś auto i trochę pochodził to układ się na pewno odpowietrzył. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!