Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

odpowiedz do gigena


wielki4

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, ze to było do mnie, choć nawet nicka nie potrafisz poprawnie odczytać, czy też napisać.

Odpowiem tu, może załapiesz o co chodzi, choć to nie ten dział, a o PW pewnie nie słyszałeś to i tak nie dotrze.

Jak raz regulamin przeczytasz i będziesz stosował nie będzie potrzeby Cię tam odsyłać.

Jego znajomość i przestrzeganie zasad przecież potwierdziłeś i zadeklarowałeś, inaczej nie mógłbyś pisać.

Chodzi o to, że jest równe traktowanie wszystkich, po to są te zasady. Nie jesteś nikim wyjątkowym, by na Twoje wyczyny oko przymykać. Nie podobają się zasady tego forum- nie korzystaj. Możesz wystąpić z wnioskiem do Admina o usuniecie konta.

Userom którzy użytkują to forum raczej jednego niesubordynata brakowało nie będzie, co już zostało dowiedzione.

Powtarzam raz jeszcze, albo nadrób zaległości albo "daj se siana" i pisz do Admina.

W drugim poście też masz uwagę wstawioną jakbyś nie zauważył do tej pory......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się to forum podoba. To, że czasem mod zwróci uwagę... od tego jest. Jak ktoś nie potrafi zrozumieć i stosować kilku na prawdę prostych zasad, to niech wraca do szkoły, gdzie uczą czytania ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już trochę "przebiegu" mam. Dla ułatwienia powiem, że "prawko" mam od 15 lat. A co to zmienia ?

Forum podoba mi się pod względem porządku. Nie ma nieokrzesanego gówniarstwa, nie ma niepotrzebnego wodolejstwa mającego na celu nabijanie postów, szybko można znaleźć interesujące nas rzeczy, no i są mod-owie, którzy często korygują forum na właściwy tor.

Ostatnio szukałem czegoś na forum golfa (grzebałem w aucie brata). I tam jest jeden wielki chaos. Interesującą mnie kwestię, (nie)znalazłem po godzinie przewalania różnych działów. Wszystko, co tam napisali się nie zgadzało. Tam golf 2 jest w tym samym dziale, co golf 4 i w postach raz masz jedno auto, raz ww tym samym wątku drugie auto. Dublowanie postów to normalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety reszta zdaje się tego nie zauważać i woleli dla lepszego samopoczucia wyłączyć opcję minusowania postów dla zwykłych userów

Zastanawiające jest zostawienie możliwości dawania plusów, jakieś to takie nierówne podejście.

 

Korzystając więc z zostawionej możliwości przydzielenia plusa, daję go koledze Pawlowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy z administracji zaczęli to zauważać i w końcu zamiast zamkniętego tematu z nakazem szukania, pojawiają się też linki z podobnym tematem.

Podawanie linków z podpowiedziami nie jest tylko domena czy obowiązkiem Administracji, to może każdy user zrobić jeśli widzi nowy powtarzający się temat, a wie że już taki istnieje, bo przykładowo sam w nim pisał.

Obowiązkiem Administracji jest za to dbałość o porządek i pilnowanie przestrzegania zasad.

Taki etat.....

Widocznych wpisów jest tyle ile zauważamy naruszeń regulaminu, To nie my dla własnej przyjemności uwagami kolorujemy Wasze posty. To posty naruszające Regulamin do wstawienia takich uwag nas zmuszają.

Inna sprawa, że taka uwaga to tylko reprymenda bez bardziej dotkliwych skutków, przynajmniej na początku działalności usera.

Patrz pierwsze 2 posty w tym temacie i post którego to dotyczy:

http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=48939

Jeśli to nie przyniesie efektu, albo user jest "oporny" na uwagi to dopiero są ostrzeżenia punktowe, (też bez utrudnień) do całkowitej blokady w drastycznych przypadkach, których poza kilkoma przypadkami nie stosujemy. Po drodze jest jeszcze kilka pośrednich środków zaradczych jak automatyczne poddanie twórczości pod moderację przed publikacją, ITP.

Sprawa oczywiście dotyczy tych, którzy zasady przyjęte przez wszystkich mają w "głębokim poważaniu".

Pozostali nie muszą się tego obawiać, nie ma podstaw by się mod doczepił.

Zastanawiające jest zostawienie możliwości dawania plusów, jakieś to takie nierówne podejście.

A nad czym się tutaj zastanawiać???

Jest to doprowadzeniem do stanu jak na innych forach.

Oceniasz wartość merytoryczną postów, które Tobie pomogły w jakimś problemie.

(są fora gdzie TYLKO założyciel tematu może takie posty w temacie plusem nagradzać, pomimo, że niżej, albo na kolejnych stronach, widnieje wpis ,że też komuś to pomogło. Przy starszych tematach czasami jego założyciel już na forum nie zagląda i sprawa plusików jest martwa. Tu oceniać in plus może każdy komu info się przydało)

Przez większą ilość plusów widać, że informacje w poście są wartościowe i warto się z nimi zapoznać.

Tak zwane "dodaj wirtualne piwo" jak na większości for.

Tam też masz przycisk "odbierz piwo", "potłucz butelkę z piwem"????

Ja takiej opcji nie zauważyłem.

Moderatorzy za to zawsze mają możliwość zmniejszyć tą liczbę piwek, plusików, na wiosek usera poszkodowanego, nieprzyzwoitym postem rozrabiaki. Tak teraz jest i tu.

Dostępność minusów dla wszystkich, często była wykorzystywana jako odwet, za posty nieprzychylne, czy też posty z odmiennym zdaniem wobec wcześniejszej wypowiedzi. (jak choćby w tym temacie, gdzie kilku userów "wsiadło" na założyciela tematu. Jedno jego wejście i każdy z nich miałby minus na koncie)

Bardziej się to z wendetą kojarzyło jak z oceną wartości merytorycznej. Dlatego zostało znormalizowane jak w innych forach.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję to po prostu usunąć i wtedy nie będzie problemów.

Minusowanie postów na wniosek usera, to jakiś debilizm, od tego jest rozbudowany system ostrzeżeń w skrypcie IP Board.

Nigdy się nie zastanawialiście dlaczego to forum jest tak nisko we wszystkich rankingach tego typu stron ?

Zarejestrujcie się na jedno z takich, które wygrywają te rankingi od lat, naprawdę wygrywają bez oszustw.

Jako przykład mogę to spokojnie podać opluwane forum Golfa, czy Passata, gdzie atmosfera naprawdę jest dobra.

Zresztą wśród użytkowników innych marek forum Megane nie ma zbyt dobrej opinii i często się z tym spotykałem.

Często ludzie wolą zadawać pytanie, czy dawać porady na forum Renault, bo wiedzą, że nikt ich tam za niewiedzę nie skrytykuje.

Najlepszym dowodem będzie też to, że o problemach z Meganką I można bez problemu porozmawiać na forum Renault 19 i otrzymać konkretną odpowiedź.

Gdzie znajduje się forum 19, albo forum Laguny w rankingach chyba nie muszę wspominać.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy się nie zastanawialiście dlaczego to forum jest tak nisko we wszystkich rankingach tego typu stron ?

Nie zawsze ilość ma pierwszeństwo przed jakością. (każdy ma prawo to subiektywnie oceniać, jednak jako forum PRYWATNE Administratora, tylko On jest tu wyrocznią i wskazuje kierunek w którym forum podąża.)

Sprawa jest znana i już kilka razy dyskutowana publicznie. Patrz dział: Działanie forum, gdzie ten temat też zapewne w całości trafi. Tu jest chwilowo, by założyciel tematu "po własnych śladach" mógł do niego trafić i zapoznać się z odpowiedziami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!