Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli we Fluence faktycznie jest ten silnik Nissana, to jest błąd w danych technicznych zawartych w broszurze.

W K4M średnica cylindra x skok tłoka ma 79,5 x 80,5, a w Nissanowskim HR16DE jest 78,0 x 83,6.

HR16DE ma rozrząd na łańcuchu i bonus w postaci luzu zaworów regulowanego szklankami, ale po rozpięciu rozrządu.

Najlepsze jest to, że Euro 5 i Euro 6 dla benzyniaków są identyczne, nic się w tym zakresie nie zmieniło.

Tłumaczenie wymiany silnika zmianą normy Euro, jest kompletnie bezsensowne.

Jeżeli faktycznie podstawowym silnikiem będzie HR16DE, to spokojnie będzie go można sobie odpuścić.

Lepiej będzie dołożyć do 1,2 TCe, będzie szybszy, cichszy i oszczędniejszy, a LPG nie założy ani do jednego, ani do drugiego.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-System MULTI-SENSE w wersji posdtawowej(niedostęp. dla silnika SCe 115 oraz Energy TCe 115; oświetlenie ambientowe wnętrza dostp. przy zamówieniu opcji automatyczny hamulec postojowy)

 

Mały błąd w opisie o ile wydany przez Renault Polska ? Wiadomo że ma być 1.2 TCe o mocy 100 KM oraz 130 KM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem listę wyposażenia, którą wrzuciła " airbites" i jestem mocno zawiedziony. Sensownie wyposażone Megane zaczyna się od ZEN+ więc cena też pewnie będzie mocno na "plus" :) Obecnie Megane Life miała czujnik deszczu/świateł i klimatronic a teraz tego nie uświadczymy nawet w wersji Life+ :( Póki co auto chyba jedynie dla bogaczy bo obstawiam, że ta wersja ZEN+ będzie wyższa jak 80 tyś. zł. No, ale wiadomo nowość więc muszą się nachapać na tych co lubią nowości i kupią je za każdą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie wygląda na to, że Life to Generation z modelu III, nawet zegary ma analogowe, tak wygląda z prezentacji modelów na francuskiej stronie Renault.

W takim razie jedyna sensowna wersja to Zen, co oznacza, że będzie trzeba jednak trochę więcej zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co wygląda na to, że będzie TCE 130 tylko z automatem?

Lipa kompletna, a jeszcze nie ma żadnego silnika ok. 150KM? Wersja GT też tylko z automatem?

 

Jak ZEN+ TCE 130 będzie kosztował 80tys. to poniosą klęskę, tyle kosztuje Leon 1.4 TSI 150KM. Z podobnym wyposażeniem. Tylko Leon po 3 latach 10-15tys. więcej będzie wart. O tym, że silnik to pewnie przepaść już mówić nie trzeba.

Edytowane przez giancardi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ZEN+ TCE 130 będzie kosztował 80tys. to poniosą klęskę, tyle kosztuje Leon 1.4 TSI 150KM. Z podobnym wyposażeniem. Tylko Leon po 3 latach 10-15tys. więcej będzie wart. O tym, że silnik to pewnie przepaść już mówić nie trzeba.

 

Takiej wielkiej klęski to nie będzie, bo Focus mk3 z podobnym wyposażeniem i podobnym silnikiem kosztuje około 90 tys zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!