Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem okazję być wczoraj w salonie Renault i stały dwie Meganki IV.

Jedna jakaś lepsza z cyfrowymi zegarami, tym większym wyświetlaczem kolorowym w radiu (ale nie tym największym) i ta mi się ogólnie spodobała, raczej autko na plus jeżeli chodzi o wykończenie i dodatki.

Obok stała tańsza wersja (najtańsza?), która miała zwykłe radio (wyświetlacz mnie odraził bo moim zdaniem pikseloza w porównaniu z tym z klasycznego radia w Megane III). Dodatkowo zegary cyfrowe + klasyczny obrotomierz moim zdaniem są obleśnie wykonane, wyglądają tandetnie. W Megane III wyglądało to o niebo lepiej. Zauważyłem również, że w tej droższej wersji schowek był wyłożony materiałem, a w tej najtańszej sam plastik.

Ogólnie gdybym porównał najtańsze Megane IV do najtańszej Megane III (nie biorę pod uwagę Generation) to Megane III wygrywa :) Jedyne co na plus w tym starciu to fotele przednie w Megane IV takie fajne masywne i dobrze trzymają na bokach nawet w najtańszej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem dzisiaj kilka ofert różnych producentów żeby porównać sobie Megane IV. Z "normalnych" benzynówek, które nie są zamulone to został chyba tylko Civic 1.8 i Auris 1.6. Po zobaczeniu oferty Forda (Focus ST)... z tym 1.6 w Megane GT to Renault mogło sobie darować. Jeżeli do Megane RS nie dają dobrej 2 litrówki z turbo i bezpośrednim wtryskiem, tylko 1.6 biturbo to firma dla mnie jest przegrana i żadna stylizacja ani "bajery" mydlące oczy nie pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego: całe szczęście, że jest jeszcze konkurencja. Jeśli Renault zamierza iść w złym kierunku to sorry mimo przywiązania do marki jak większość użytkowników tutaj dla mnie mogą iść do piachu. Ja kupuję konkretny model auta aby mieć przyjemność z jazdy. Jeśli miałbym pomykać "kosiarką" to kupiłbym domek za miastem i za parę tysi pierwszą z brzegu kosiarkę w OBI za mniejsze pieniądze a nie Renault.

you made my night:) masz 100% racji. Mnie też załamuje, co się dzieje. I coraz śmielej patrzę w stronę konkurencji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Do salonu jechałem R19 E6J. Odbyłem jazdę próbną MIV wersją TCe 130 Bose. Pomimo pedału gazu w podłodze nie odczuwałem satysfakcji z jazdy. Po przejechaniu pierwszego kilometra drogą ekspresową nawet nie miałem ochoty testować audio by Bose. MIV generalnie mi się spodobało. Wykonanie i wygoda w porównaniu z MIII wyraźnie na plus (... i R19 też;). Najbardziej podoba mi się wersja ze zwykłym radio i umiarkowaną ilością guziczków. Z przyjemnością do domu wracałem R19.

 

Pozdrawiam,

GrGa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej warto. Pod względami technicznymi zbyt widocznych różnic w stosunku do konkurencji nie widzę. Co do silników, to Euro 6 robi swoje. Za kupnem MIV znacząco do mnie przemawia niepowtarzalny wygląd zewnętrzny, eleganckie i klasyczne wnętrze w wersji life i zen, zakres standardowego i opcjonalnego wyposażenia wersji zen (u konkurencji mój zestaw wyposażenia niezbędnego jest dostępny w wersjach o ok. 5-10K PLN droższych) bezpieczeństwo, tendencja wzrostowa w trwałości stosowanych przez Renault rozwiązań (w stosunku do "najlepszych" konkurentów) oraz niepowtarzalna na rynku błękit koloru cosmos:) O tym czy warto dać takie a nie inne pieniądze za to auto pisał nie będę bo to kwestia negocjacji i potrzeby dopłacania za dodatkowe wyposażenie potrzebne wyłącznie na etapie kupna auta. Jedyne czego czasem by mi brakowało w tym aucie, to dodatkowych 10-15 cm na długości bagażnika ale na to już mam sposób...czekam do jesieni na kombi 130TCe zen, p. clima, p. look16, cosmos blue.

 

Pozdrawiam,

GrGa

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Salon sprzedaży mobile.de ma już megankę w ofercie :-)

Vehicle offer: Renault Megane for 10500 EUR

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223469843

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiary pojawią się lada moment. Remont dla handlarza to będzie z 5000zł, sprzeda za 65-70 tys po zrobieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wchodził Golf VII, to w jednym komisie stał prawie rok rozwalony (pojawił się tam jakoś zaraz po wprowadzeniu do sprzedaży), a później w tym samym pojawił się taki sam Golf, ale bezwypadkowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rabatów to nie ma co na nie liczyć przez najbliższe 2 lata. Tak powiedzieli w kilku salonach. Jedynie jakiś groszowy upust na firmę mi proponowali. Jeżeli ktoś chce zaoszczędzić to pozostaje zarezerwować wersje demonstracyjna. Auto do produkcji dostarczają na czerwiec.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co dla kogo grosz.

Ja skonfigurowałem swoją cennikowo za 106 tys z hakiem.

Po negocjacjach zeszliśmy do 99 tys. a jestem nowym klientem, żadnej floty, wcześniejszego renault też brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!