Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zapach ropy w kabinie !


misiek126

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. mam mały problem na początku nie zwracałem uwagi na zapach, ale po czasie zaczęło mnie to irytwać przy większych prędkościach nic tylko jeżdżąc po mieście to było czuć zapach ropy. czytając tutejsze wpisy dotarłem w okolice wtrysku i u mnie sprawa wygląda tak ze wtryski są czyściutkie i suche tylko zauważyłem ze się sączy ropa z pod tej łapki co dociska wtrysk do głowicy. na pierwszym i drugim wtrysku od strony akumulatora.byłem już u paru mechaników i wszyscy ręce rozkładają i nie wiedza co jest i nie chcą się za to brać a jak już to dopiero tak za 2tyg wszyscy maja pełne ręce roboty w Gliwicach. ale znalazłem jednego stwierdził ze wtryski mogły być już regenerowane i mógł się wtrysk rozkręcić i puszcza a druga opcja to ze puszcza uszczelka pod wtryskiem i trochę mnie postraszyli ze przy odrobinie szczęścia to może być tylko wymiana ten podkładki na dole a w najgorszym scenariuszu to frezowanie gniazda pod wtryskiem bo może być wypalone. każdy mi mówi żebym sobie to sam zrobił no ja tam dwóch lewych rak nie mam wszystko dookoła auta sobie zarazie sam robię ale na grzebaniu w silniku to się za bardzo nie biorę bo to wyższa szkołą jazdy. co sadzicie o tych diagnozach i czy gdzieś w Gliwicach jest warsztat co to robi ?????dodam ze autko pali na dotyk i pracuje jak szwajcarski zegarek

 

 

jeszcze co zauważyłem to to że jak jest zimny to nic się nie sączy tylko jak silnik się nagrzeje to dopiero wtedy się sączy, dziś bylem znów u innego mechanika i mnie postraszył ze jakiś oring we wtrysku jest do wymiany i to się wiąże z regeneracja wtrysku. powoli mi ręce opadają co mechanik to inna diagnoza. jakby lekarze tak leczyli jak mechanicy stawiają diagnozę to polowa ludzi już jest w ziemi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbierz wszystkich fachowców u których byłeś do jednego worka i wywieź ze Śląska ;) . To bardzo drobna sprawa. Wystarczy wykręcić wtrysk (kolejno, abyś ich nie pomylił) Popatrz jak wyglądają, czy są suche, oceń stan podkładek. Jeżeli będzie ślad wycieku na wtrysku, to skręć go porządnie w imadle (dziwna sprawa, bo sam się raczej nie rozkręci ;) ) Wcześniej zakup podkładki pod wtryski i musi być O.K. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, nie wiem co ma wspólnego ERG do tego wszystkiego, silniczek pracuje naprawdę jak szwajcarski zegarek. trochę będzie ciężko sprawdzić tak na oko czy sam wtrysk cieknie po wyjęciu bo jak sie sączy to gniazdo wtrysku jest całe mokre od ropy, podkładki już na wszelki zicher kupiłem w ASO w Zabrzu 10zl- 1 szt, jutro podjadę do gościa co zajmuje się wtryskami i pompami. Dzwoniłem wczoraj do niego i tak z rozmowy telefonicznej wnioskuje ze gość się zna na tym co robi i powiedział że powinno się dać to zrobić na miejscu

 

Dodano: 19 lis 2012 - 17:10

byłem dziś u mechaniola wymienił mi podkładki pod wtryskami i powiem tyle dupaaaa, dalej się sączy i pozostaje dać je na maszynę, a tak do wiadomości kolegi wyżej jeżeli spróbuje się skręcić wtrysk w imadle to trzeba go na nowo programować i bym sobie narobił większego bigosu niż mam, teraz się zastanawiam co jest dalej nie tak i jakie koszty mnie czekają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik wyjmował wtryski wymieniając podkładki i nie zauważył, który z nich przecieka?

Możesz kolejno wypiąć przewody wyjmując wtryski i skręcić w imadle i nic nie trzeba programować, jeżeli trafią do głowicy w kolejności takiej, jak były wymontowane.

Edytowane przez atrakcyjny_kazimierz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam oddałem autko do firmy która zajmuje się wtryskami, pompami i dziś odebrałem, sprawa wygląda tak ze te dwa wtryski były kiedyś robione i według mechanika nie zostały skręcone z odpowiednia siła jak on to stwierdził musiały być robione na kolanie. dał te dwa wtryski na myjkę i potem do maszyny by je sprawdzić i wyszło ze jeden i drugi ma zaworek do wymiany , i powiedział ze przy takiej robocie należy zobaczyć te dwa następne i się okazało to samo ale to jeszcze pikuś co mu wyszło bo mikroskopem, pełno opiłków we wtryskach,i powiedział tak ze je zrobi ale nie daje żadnej gwarancji na nie i na swoja robotę. i sprawa wygląda tak ze jeżeli chce mieć 12miesieczna gwarancje bez limitu km na te wtryski to musi mi jeszcze pompę wtryskowa zrobić po ona sieje opiłki i pocieszył mnie ze robotę i czyszczenie układu paliwowego wraz z wymiana filtra paliwa i płukaniu baku to jest koszt 4700zl, wiec panowie teorie z wymianą podkładek pod wtryskami można wsadzić miedzy książki. Jakby to były podkładki to by było słychać jak kompresja spierdziela. Więc tak to wygląda myślałem ze to będzie pierdoła a ty się ładne koszty narobiły. a dodam jeszcze jedno ze wszyscy co regenerują wtrysk w okolicach 500zl za cały kompletny wtrysk to powiem tyle ze wciskają wam chińskie zaworki i końcówki, ja na własne oczy widziałem ile kosztują te części. Wszystkim tym co będą wtryski robić(regenerować) dajcie do takiego fachowca co zobaczy pod mikroskopem co powiększa 250x i zobaczy czy nie ma opiłków bo szkoda wydawać kasy na wtryski bo po paru tyś km i tak je szlag trafi tak jak to było w moim przypadku. u mnie wtryski były regenerowane przez poprzedniego właściciela i chodziłyby do dziś gdyby wtedy pompa była zrobiona.

 

Dodano: 23 lis 2012 - 18:22

zdjęcia z mikroskopu widocznych opiłków

post-28470-0-42879200-1353691214_thumb.jpg

post-28470-0-76047400-1353691221_thumb.jpg

post-28470-0-02733400-1353691251_thumb.jpg

Edytowane przez misiek126
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2005rok i na osprzęcie delphi jaki olej???

 

Dodano: 23 lis 2012 - 18:38

tylko ze do mnie zaworek oryginał to koszt ok 500zł szt bo już miałem wsadzone takie co są przystosowane do norma spalin euro4,5 chodzi o te kolorowe naklejki na szybę co są w Niemczech, nie znam się dokładnie na tym, gdybym miał te drugie to tak jak kolega napisał koszt kolo 300zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz będziesz lał olej 2T ;)

mrarek czy Ty czsem nie masz odsypu za reklamę tego oleju? ;)

 

misiek126 półtora roku temu regenerowałem wtrysk za 500 zł (części + robocizna) i nie mam z nim najmniejszych problemów. Latem sprawdzałem wtryski na przelew i ten regenerowany jest najlepszy. Ważne by regenerację zlecić firmie z doświadczeniem.

Jak puszcza uszczelka pod wtryskiwaczem to nie czuć paliwa w kabinie tylko gryzący dym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze u mnie robiło sie mokro od ropy wokół wtrysku i to na gorącym silniku parowało i wpadało w nawiew do kabiny i wszyscy na formu stawiali na te podkładki, ale nie tędy droga. o jaki olej 2T chodzi?

 

Dodano: 23 lis 2012 - 18:56

http://www.bosch.service-omnibus.pl/index.php/wtryski

ja robiłem w tej firmie-PEŁEN PROFESJONALIZM POLECAMMMMMM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aniewa no niestety nie mam nic z tego prócz tzw. spokoju ;)

 

misiek126 2T to oleju do dwutaktów, który m.in. w naszych silnikach (ale w szmelcwagenach też) przynosi poprawę smarowania pompy, niedopuszczjąc do zużywania się łopatek i wytwarzania opiłków. i nie lej od razu MIXOLa tylko lepsze oleje ;)

poczytaj trochę w necie, poguglaj, na jutubie sprawdź...

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój na tej pompie przejechał 165tys wiec na kilka lat mam spokój, fachowiec mówił żebym przypadkiem na taki pomysł nie wpadł z dodawaniem jakiegoś oleju do paliwa bo jak on to stwierdził ze możemy się spotkać jeszcze wcześniej niż gwarancja minie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!