Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz chłopie "pawel_meganeII" namieszałeś bo z tego co czytam na forum u większości użytkowników wskazówka jest na 3 kresce a u Ciebie jak rozumiem między 3 a 4 kreską (przysłania symbol temp.cieczy). Też mi się wydawało że tak powinno być jak w większości aut czyli wskazówka w połowie skali temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem termostat.

Pierwsza fotka przedstawia gdzie się wskazówka zatrzymała, a druga jak podkręciłem ogrzewanie bo widać że delikatnie opadła ale potem w trakcie jazdy jakby znowu się podniosła.

Widocznie ten model tak ma tylko że 200zł za termostat poszło...

post-55469-0-52128600-1360926086_thumb.jpg

post-55469-0-57057500-1360926165_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Koledzy ile kreseczek pokazuje wam na tym słupku od temperatury na desce rozdzielczej jak jest prawidłowa temperatura silnika? Pytam ponieważ zauważyłem że po pierwsze różnie się nagrzewa silnik, tzn. na takiej samej trasie po różnym dystansie zaczyna się podnosić wskazanie. Po drugie niezależnie od dystansu jaki się pokonuje wskaźnik temperatury za każdym razem pokazuje 5 tych kreseczek. Policzyłem że na wyświetlaczu jest ich 9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Pytanie do użytkowników Sceników II - czy rano przy całkowicie zimnym silniku wskaźnik temeperatury powinien wskazywać jedną kreskę na wskaźniku? Dławi mi się rano trochę (1,6 16V) i nie wiem co to może być, po rozgrzaniu jedzie bez problemów, odpala także ładnie i zaczynam podejrzewać czujnik temepratury, ta jedna kreska na całkowicie zimnym silniku mnie zastanawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko się z tą przypadłością pogodzić, może jednak warto coś posprawdzać/powymieniać? Czytałem gdzieś na tym forum że ten model lubi konkretne świece więc może te co mam sa jakieś inne. Czyściłem przepustnicę, wymieniłem cewki bo podały po kolei (4 sztuki w ciągu roku) ale dławienie nadal jest, nic się nie zmienia. Świece także zmieniałem dwa lata temu ale nie wiem niestety na jakie, chyba były to NGK ale symbolu nie pamiętam.

 

Reasumując - na co mogę jeszcze zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam małe pytanko - który z czujników odpowiada za uruchamianie wentylatora na chłodnicy (mechanik powiedził mi, że są dwa - jeden w bloku, drugi przy termostacie)??

Pomimo ciągłej walki z odpalaniem silnika w megance II phI 1.5 dci 82KM mam wrażenie, że silnik przegrzewa się...

Od czasu jak go kupiłem nigdy jeszcze nie słyszałem włączonego wentylatora schładzającego płyn chłodzący.

Podczas kilku ostatnich wypadów do mechaników oraz sprawdzania meganki silnik mam wrażenie był bardzo gorący - jednak wentylator stał (mamy obecnie coś około 30*C).

W dniu dzisiejszym na podłaczonym komputerze mechanik wykonał test wentylatora - załączył się, fakt.

Jednak to było wymuszone komputerem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!