Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stacyjka nie odbija.....


Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno opiszę jak to ogarnę

 

Dodano: 15 sie 2012 - 21:55

A tak teraz wpadło mi do głowy że nie muszę wyciągać stacyjki tylko w kostce pod kierownicą zamienię przewody to chyba prostsze będzie czy się mylę ?

 

Dodano: 15 sie 2012 - 21:56

A tak teraz wpadło mi do głowy że nie muszę wyciągać stacyjki tylko w kostce pod kierownicą zamienię przewody to chyba prostsze będzie czy się mylę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że powinieneś jednak dokonać tej zamiany w kostce przy stacyjce. Problem nie tkwi w tym że prąd idzie tam gdzie nie powinien tylko w tym ze przewody w złej kolejności są ze sobą łączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak teraz wpadło mi do głowy że nie muszę wyciągać stacyjki tylko w kostce pod kierownicą zamienię przewody to chyba prostsze będzie czy się mylę

Jeśli w tej kostce podmienisz pomiędzy sobą tylko te 2 zółte to będzie to samo jakbyś je zamienił przy stacyjce.

Każdy drut ma 2 końce i jest obojętne na których końcach je podmienisz pomiędzy sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zmiana przewodów nie pomogła a wręcz pogorszyła sprawę, ponieważ po przełożeniu przewodów na I stopniu nie działa mi radio i zegarek (kotrolki obok niego działają i zegary oraz centralka LPG) dopiero te dwie rzeczy "budzą się do życia" po przekręceniu na II stopień.

Teraz mam przewody jak były a na I stopniu działa radio, zegarek i kontrolki obok, licznik, dmuchawa, szyby centralka LPG ogólnie wszystko prócz rozruchu auta. I i II to to samo działanie ma u mnie.

Mi już zbrakło pomysłów co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie niestety też dopadł ten problem.. Mam Scenica I PH II z 99 roku, 1.6 16V. Z tego co tu wyczytałem i zrozumiałem, najlepiej kupić używaną stacyjkę, najlepiej z zamkami i wymienić z nowego kluczyka do starego?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem kluczyk i widzę że grot jest wtopiony jakby w obudowę. Jeśli kupię stacyjkę z taką samą obudową kluczyka, wystarczy zmienić "pastylkę" immo i elektronikę od centralnego zamka i generalnie powinno wszystko działać?

I jeszcze jedno pytanko, z tego co widzę po opisach to stacyjkę wystarczy zdemontować, odpiąć i założyć nową? Żadnych komplikacji, żadnego zepsucia całkiem nie powinno być, bo niby dlaczego? Pytam bo mechanicy mają do tego dziwne podejście, że podobno można zepsuć całkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w ph II ale w ph I to odkręca się śrubkę, którą skręcony jest pilot i wystarczy (np kombinerkami) pociągnąć sam grot, trzymając za obudowę i wychodzi... W obudowę wkłada się grot do zakupionej stacyjki, skręca pilot i gotowe...

 

PS. Nie lepiej naprawić tą stacyjkę którą obecnie posiadasz.??

 

Dodano: 17 sie 2012 - 21:55

Tak najlepiej by było

 

Najlepiej naprawić swoją stacyjkę, tak jak ja to zrobiłem

Edytowane przez pawelb5913
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PH II też mam taki z odkręcaną śrubką więc chyba też się tak da. Starą bym naprawił ale jak czytam że się wszystko wysypuje to raczej odpuszczę, bo zegarmistrzem nie jestem.. Najwyżej po założeniu nowej stacyjki może spróbuję odratować starą :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!