Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciągłe stuki w przednim zawieszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Łozyska wymieniłem razem z amortyzatorami.

 

Tak jak kolega nagabicz mowił musze sprawdzić drązek stabilizatora czy sie juz nie wyrobil, jesli to nie bedzie to, to tylko pozostaja mi tuleje wahaczy.

Mam przejechane 110 tys, kolega nagabicz pisal ze u niego ten drazek wyszedl przy ok 200 tys. Wiec nie wiem czy u mnie przy tym przebiegu tez by sie tak drazek wyrobił. Ale coz trzeba to sprawdzic. Jestem umowiony po swietach u mechanika, napewno dam znac.

 

[ Dodano: 2007-12-22, 15:01 ]

Tak, wiec tuleje wahaczy odpadaja, wymieniłem wczoraj i dalej to samo.

 

[ Dodano: 2008-01-05, 10:13 ]

Szukałem drążka stabilizatora i niestety nic nie znalazłem. W inter carsie powiedzieli mi ze moga sprowadzic oryginal z Francji za kwote ponad 400 zł - jak dla mnie to troche za drogo.

 

Czytałem tez ze mozna ten drazek naspawac, chciałem sie dowiedziec co to znaczy i czy mechanik moze cos takiego znaczyc. Mam w domu spawarke tylke nie wiem jak ma wygladac taki naspawany drazek i w ktorym miejscu go naspawac. Jesli ktos juz cos takiego robił to prosze o odpowiedz. Pozdrawiam

 

[ Dodano: 2008-01-30, 19:53 ]

Sorki ze dopiero teraz sie odzywam ale wczesniej nie mialem czasu.

 

Drazek zostal dokladnie sprawdzony i nie jest powybijany i nie trzeba go naspawywac.

 

Co to moze jeszcze pukac???

 

[ Dodano: 2008-01-30, 20:25 ]

A czy mogą tez stukac poduszki pod silnikiem/??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

A odświeżę sobie temat <ok>

Od razu piszę, że przeczytałem o stukaniu co się da :)

Od razu odpisuję, że stukanie może dochodzić też z samego silnik a jeżeli zerwała się jakaś poduszka pod nim.

U mnie też stukanie się pojawiło. Na Stacji Kontr. Poj. wyszło lewe łożysko McPhersona i od razu drążek. Wymieniłem, jest lepiej ale nie idealnie :) Stuki dochodzą teraz chyba z prawego łożyska McP. a dodatkowo czuje stukanie na pedale hamulca.

Hamulce (tarcze + klocki) maja prawie 5 tys. (Lucasy), żadnego bicia przy hamowaniu itp.

Moje pytanie brzmi: czy stukanie + bicie w pedał hamulca ( i troszkę sprzęgła) to może być drążek stabilizatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

u mnie problem jest taki że przy hamowaniu ,skręcaniu lub ruszaniu słychać strzelanie ze sprężyny tak jakby się naciągała.Wymieniłem łożysko oporowe po tej stronie ale nic to nie dalo zmieniłem sprężyny również nic.Możecie mi pomóc??Może ktoś wie co to może być i jak to naprawić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jonjak a byłeś na stacji diagnostycznej żeby poszarpali przodem? Ja byłem i diagnoza była szybka i trafna: drążek i łożysko McPhersona z jednej strony. Od tej pory jest OK.

Należy oczywiście wybrać stację na której pracuje ktoś kto chce znaleźć faktyczną przyczynę awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To może i ja dorzuce się do tego stukania , u mnie te głuche pukniecia słychać przy zmianie biegów najbardziej z lewej strony tak jakby gdzieś blisko kola.Sworznie mam wymienione końcówki drążków rownież. Nie wiem tylko czy mam to pukanie od samego poczatku gdy kupowałem autko bo jeżdziłem z wlaczonym CD i ne zwracałem na to uwagi.Najbardziej słyszalne jest to przy malej predkości na ulicy z dziurami lub nierównosciami.Po drodze ekspresowej nie ma tego problemu.Mechanik sprawdzał mi prawie wszystko, jnedynie gumy mozna jeszcze wymienic bo czesto bywaja dziurawe.Może meganki tak mają?????/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jonjak mógłbyś wrzucić fotkę co to dokładnie za element? :-? jako że zima ustępuje to i ja wziąłem się za zawieszenie. stukało niesamowicie i jak temp na plusie to skrzypiało z lewej strony. wymieniłem dziś lewy sworzeń wahacza i obie gumy na końcówkach drążka. Poprawa bardzo duża. Właściwie wszystko wróciło do normy. Jednak.. przy wolnej jeździe wciąż delikatnie coś czasem postukuje :-? od 2 lat nie wiem co to :-P nie wiem jak teraz bo świeżo po remonciku ale jest jeszcze coś takiego. Czasem jak odpalam silnik to ten maleńki stukot słyszalny podczas jazdy przeradza się w trzask.. :-? Obstawiać w ciemno lewą poduszkę silnika ? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!