Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Schemat dzialania wycieraczek


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Witam, po małej przerwie wymuszonej brakiem czasu wracam do zabawy z wycieraczkami, póki co zrobiłem je na krótko na osobnym przełączniku. Jutro sprawdzę jeszcze sensor deszczu, czy tam wszystko styka, a nóż to będzie to. Ma ktoś może jakieś nowe sugestie?? Pozdrawiam.

 

Dodano: 17 wrz 2013 - 18:58

Otóż we wtyczce która dochodzi do silniczka przednich wycieraczek, są 4 kabelki z tego co widzę na schematach masa powinna być tylko na kabelku nr 1 natomiast u mnie jest także na kabelki nr 4 tam gdzie powinna być wolna praca wycieraczek. Skąd ta masa się tam wzięła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest masa wymuszona przez przekaźnik i służy do zatrzymania wycieraczek w odpowiednim położeniu.

 

P.S. Mi się wydaje kolego, że ty masz problem z BSI - bo i przeciwmgielne ci nie działają i wycieraczki.A obydwoma steruje BSI.

Edytowane przez Nel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczki będą zawsze pasować.Ważne jest aby BSI było od dislu lub benzyny ,oraz poziom wyposażenia - bo mamy N1, N2, N3.Musisz sprawdzić jaki jest u ciebie poziom wyposazenia i taki szukaj, do disla 1,5.Oraz nie są zamienne przed i po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż moja wersja Renault Megane II to Confort authentique 1.5 dCi (80KM) 2003r. no i mam pytanie czy to BSI ma jakieś numery przypisane do danego modelu, poziomu wyposażenia etc. Zrobiłem zdjęcie mojego BSI aby najpierw zweryfikować czy jest takie jakie być powinno bo mam wrażenie, że były to już wymieniane.

 

thumb_hosting_zdjec_1379624595__20130918_130244.jpg

Edytowane przez speedyes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
  • 4 lata później...

Witam

Widzę że dosyć dogłębnie jest tu umówiony temat wycieraczek. Ja mam również problem. U mnie z kolei wycieraczki działają praktycznie cały czas. Jak włączę chwilowy to wrócą do poz. "0" a po jakimś czasie zaczynają powoli z wielkim oporem jechać do góry. Zatrzymają się po kilku centymetrach lub w pionie. Czasami kilka godzin nie podnoszą się. Czasami powoli pracują cały czas. W poz. biegu 1 i 2 pracują normalnie. Podmieniłem silnik na drugi co prawda ze szrotu ale objaw identyczny. Pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka mała uwaga: Mii ma w większości przypadków czujnik deszczu,  który determinuje pracę wycieraczek w trybie "czasowym" , których czułość można regulować pierścieniem na dźwigni wycieraczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie to kolego. W poz. "0" manetki nie działa czujnik deszczu. Nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca ale chyba naprawiłem. Rezystancja między "-" na aku a pinem z czarnym przewodem w kostce silnika tj masą było 11Ohm. Poprawiłem masy przy podłużnicy. Na razie jest ok. Oby nie zapeszyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!