Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

opinia scenic II z aukcji


86karola

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam na takie pierdoły nie zwracam uwagi jak kupuje auto, a argument że radio bez mp3 to mnie roz.... , jak auto jest na granicy liftu to jest często spotykane, że elementy wymienne w jednych są wcześniej w drugich później, w innych markach też tak jest, dach jeśli stały to trzeba się zastanowić czy to nie plus bo większość roku jeździ się z zamkniętym a odpadają typowe problemy z ruchomym, bez esp też można żyć.

Jeśli kolego chcesz kupić ideała i liczysz się wydaniem górnej ceny giełdowej to po prostu szukaj nie malowanego, z udokumentowanym przebiegiem, wcześniej pisał ci ktoś, że przy którejś siedzenia nie widać, czy boczek zniszczony, a siedzenie po miśku 120kg po 100tys. jest do wymiany, a trafiają się ładne po przebiegu 350kkm.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dach jeśli stały to trzeba się zastanowić czy to nie plus bo większość roku jeździ się z zamkniętym a odpadają typowe problemy z ruchomym,

Zdecydowanie popieram takie podejście, sam specjalnie i dość długo takiego szukałem, by przez szklany dach wnętrze było bardziej rozświetlone i bez problemów z uszczelkami, napędami czy odpływami.

I tak mam klimę cały czas włączoną i nawet latem szyby pozamykane.

bez esp też można żyć

Do czasu aż się nie spróbuje auta z tym układem....

Gdybym teraz miał zmieniać, to byłoby to podstawowym kryterium w poszukiwaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam na takie pierdoły nie zwracam uwagi jak kupuje auto, a argument że radio bez mp3 to mnie roz.... , jak auto jest na granicy liftu to jest często spotykane, że elementy wymienne w jednych są wcześniej w drugich później, w innych markach też tak jest, dach jeśli stały to trzeba się zastanowić czy to nie plus bo większość roku jeździ się z zamkniętym a odpadają typowe problemy z ruchomym, bez esp też można żyć.

Jeśli kolego chcesz kupić ideała i liczysz się wydaniem górnej ceny giełdowej to po prostu szukaj nie malowanego, z udokumentowanym przebiegiem, wcześniej pisał ci ktoś, że przy którejś siedzenia nie widać, czy boczek zniszczony, a siedzenie po miśku 120kg po 100tys. jest do wymiany, a trafiają się ładne po przebiegu 350kkm.

 

W ogóle nie rozumiesz działu w jakim się wypowiadasz. NIKT Z NAS nie narzeka, że dany model nie ma ESP, MP3 itp..

My tylko "punktujemy" sprzedawcę, gdzie OSZUKUJE potencjalnego kupującego - opisując wyposażenie, stan itp. - którego w rzeczywistości nie ma. Tylko tyle.

A każdy niech sobie kupuje jaki chce - ale jeżeli godzi się na kupno danego samochodu z ESP, 6-biegową skrzynią biegów, dwustrofową klimatyzacją itp. typowymi ściemami sprzedawców - za cenę gdy tego wyposażenia nie ma - takiego który ma; to my tu jesteśmy od tego by wskazać, że kupuje golasa w cenie lepszego, bo sprzedawcę w opisie poniosła fantazja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę zrozumieć jedną czy dwie drobne nieścisłości w opisie, ale jeżeli sprzedający i zazwyczaj handlarz fantazjuje i de facto oszukuje to nóż mi się w kieszeni otwiera. Kiedyś już napisałem że przy zakupie zasadniczo najlepiej szukać samochodu w jak najbogatszej wersji za relatywnie najlepszą cenę. Oczywiście może się trafić gorzej wyposażony pojazd ale w doskonałym stanie.

 

Co do zarzutu o czepianie się zniszczonych boczków foteli: jeżeli ktoś wrzuca ogłoszenie o samochodzie dziesięcioletnim z przebiegiem ok. 100000 km. lub niższym a boczek i inne elementy wnętrza które złożone do kupy wyglądają jakby stado słoni się tam rozsiadło to raczej brzmi mi na oszusta. Szczególnie jeżeli mam dwa samochody z udokumentowanym przebiegiem i widzę w jakim stanie są te elementy przy użytkowaniu przez niezbyt ciężkie osoby to argument że w Scenikach II użyte są materiały które 350000 km w stanie idealnym raczej nie przetrwają....

 

A tak na marginesie, jak kupujesz cokolwiek to zależy Ci na tym żeby oferowany towar był zgodny z opisem. A często dzięki przyjrzeniu się przez kilka osób jakiemuś ogłoszeniu oszczędzamy komuś wyprawy na oględziny ulepa a taka wyprawa to stracone nerwy, czas i pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam wasze zdanie i też nie rozumiem sprzedającego, który w opisie napisane ma że są różne rzeczy w scenicu a okazuję się, że ich po prostu tam nie ma. Osobiście nie znam się na samochodach, a czytając forum z waszymi wypowiedziami i sugestiami staram się też patrzeć czy dany model ma np guzik do esp itp , także ja dziękuje wam za pomoc ! ;-) Szukam scenica dalej niestety zauważyłam, że na śląskim rynku bo wrzucałam ogłoszenia tylko z tego rejonu ciężko trafić na coś co nie jest jak to nazwał pizza "ulepem" także poszukuje dalej...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby była jasność, kiedy szukałem swojego Granda to najchętniej rozglądałem się za krajowymi (bo takie miałem widzimisię). Mało ich było, ale to co znajdowałem... Przykładowo samochód z 2007 r. jakiejś szyszki z dużej firmy. 2.0 16V Privilage, przebieg 81000 km. ale tak zniszczony wewnątrz (jakieś zacieki na wszystkich fotelach, ślady po rozlaniu jakiegoś szuwaksu w bagażniku, głębokie rysy na plastikach deski rozdzielczej itp) i pooklepywany z wierzchu (popękane zderzaki, jeden pęknięty przedni błotnik, porysowane od wycieraczek szyby), a miał wówczas 3 lata, załamka po prostu. I do tego stał w Renault Warszawa na Puławskiej ;)

 

A swojego znalazłem po wynajmie długoterminowym, więc raczej z założenia nikt by się uszkodzeniami wewnątrz nie przejmował (bo nie będę go przecież odkupywać, weźmie się następny nowy) a wnętrze było świetne. Nie ukrywam że teraz wygląda dużo gorzej, w końcu przejechane 155000 km. i dwójka dzieciaków na pokładzie (jedno od urodzenia jest nim wożone), ale często to co widzę w ogłoszeniach jako 2004 r. idealny od pierwszego właściciela i z przebiegiem 93000 km. wyrywa mi jęk z piersi... Dobra, kończę OT, zasadniczo staram się punktować tylko to co ewidentnie jest nie tak, żeby kogoś uczulić na pewne szczegóły. Zwłaszcza jeżeli ktoś nie jest takim maniakiem samochodów jak ja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chłopaki , znalazłam takie scenici jeszcze :

http://otomoto.pl/renault-scenic-serwisowany-C33496804.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-pb-aso-alu-solar-idealny-oplac-C32273348.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-tylko-104tyskm-oplacony-idealny-C33482591.html

 

Powiedzcie mi bo zaczyna oglądać tez sceniki 1.5 dci średnio miesięcznie robię jakieś 400 km i o głównie po mieście, czy jest sens ładować się w diselka ? z tego co czytałam dośc drogie są części w razie awari dwumasa, wtryski i itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 1:

-wizualnie chyba OK (ale już ledwo na oczy patrzę);

-co potrzebne ma, szkoda że nie klima automatyczna;

-co do ESP trudno stwierdzić;

-uwaga czy nie zakup "na Niemca".

 

Nr 2:

-brak ESP;

-tylna wycieraczka do kontroli: czy tak ustawiona czy "wisi" (czyli ma luz). Jeżeli "wisi" to do wymiany, nowe ramię w ASO to ok. 140 zł. a demontaż to fajna zabawa ;)

-podgrzewana przednia szyba, taaaa, chyba farelką ;)

-klimatronik dwustrefowy, pfffff;

-chyba sie wylał odświeżacz powietrza na środkową konsolę, możliwe że plastik nie do uratowania, mozna znaleźć całą ramkę radia i klimatyzacji na alledrogo, wymiana nie jest jakoś specjalnie trudna z tego co czytałem na forum.

 

Nr 3:

-podłokietnik nieprzesuwany;

-ESP jest (a przynajmniej wyłącznik);

-bogata wersja, no rzeczywiście, klimę ma tyle że ręczną, ABS też bo każdy SII miał, jak na tak bogatą wersję brak schowków na płyty CD w drzwiach ;)

-jakoś bardzo wysoko mu tył ustawili, powinien być trochę niżej, szczególnie że przy 104000 km. raczej nic nie powinno wymagać interwencji, przód w sumie też wysoko;

-nie widać zapalniczki w gnieździe;

-dywaniki były, przy 104000 km. nie powinny nadawać się jeszcze na śmietnik (wiem z autopsji);

-nie wiem czy zakup nie "na Niemca".

 

Do wszystkich trzech przypominam że jazda na takich tablicach może nie być legalna, Optima szerzej kiedyś o tym pisał i myślę że warto te informacje gdzieś podwiesić na widoku żeby uczulić kupujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam ponownie . Nadal poszukuje scenika ;-) niestety nie udało mi się znaleźć nic ciekawego dziś trafiłam na takie ogłoszenie warto pojechać ?

http://otomoto.pl/renault-scenic-samochod-z-gwarancja-vip-rata-449-1-6-C34125168.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezwstydny naturysta... znaczy totalny golas... i to za 19 tys... Jak to porównać z wyceną w IV 2014 do Autocasco mojego na.... 10 000zł przez ubezpieczyciela?

Tylko się cieszyć, bo za kilka miesięcy będę go sprzedawał. Liczyłem, że opchnę go za 12 000. Teraz widzę, że jest się z czego cieszyć jak tu widze takie ceny. Uhuhuh.. 19 tysiaczków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przedmówca powyżej, najskromniejsze wyposażenie i cena zawyżona co najmniej o siedem tysiaków. Powiem od siebie, że kupując swojego scenika to oprócz silnika najważniejszym kryterium było: klimatronic i przesuwany podłokietnik. I tego bym się trzymał. A z gwarancją to różnie bywa, nawet kupując nówkę w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupując teraz każdy kolejny - po doświadczeniach z sceniciem - bezwzględnie muszę mieć Handsfree (różni producenci różnie nazywają), klimatronik, elektryczny hamulec ręczny i ewentualnie ksenony (w nowym będę brał już chyba z full LED)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wyżej wymienionych obowiązkowo jeszcze: tempomat, ESP i elektryczne ogrzewania wnętrza. No i chyba 7 bieg, bo 6 czasami za mało. A co do tego z oferty, nie wygląda źle ale na fotkach większość fajnie wygląda, a w praktyce tak jak tu opisałem:

http://megane.com.pl/topic/57330-zakup-scenic-ii/page__view__findpost__p__402727

Też miał być cud miód i orzeszki.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!