Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujniki ciśnienia w oponach


harc2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Z czego dokładnie zbudowany jest system ciśnienia w oponach Renault np Megane III oprócz samych czujników?

Czy da się do auta bez czujników dokupić je i zostaną wykryte bez żadnej ingerencji tzn czy antena jest wbudowana czy trzeba coś dokupić ewentualnie zmienić chodzi o Megane III 2009/2010 DV130 1,9 DCI ?????

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

 

SORY

Edytowane przez tomakur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę się dowiedzieć, czy da się uruchomić kontrolę ciśnienia w oponach, kupując odpowiednie czujniki ciśnienia same, bez innych elementów, bez większej ingerencji w auto.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jaka jest ostateczna wersja z programowaniem czujników?

Kupiłem oryginalny komplet o oznaczeniu: 407000435R. ASO twierdzi, że należy je zaprogramować (koszt 120zł). Samochód z tego roku z hands free, więc teoretycznie zgodnie z waszymi wypowiedziami powinny zaprogramować się samoczynnie.

 

Dodano: 02 lis 2016 - 20:36

Edit.

Edytowane przez dwykurz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to było tak.

Kupiłem czujniki w intercarsie.

We wrześniu zawiozłem felgi, nowe opony do gumiarza.

Gumiarz mi to zmontował i mówi, że chciał się połączyć z jednym czujnikiem na próbę ale się nie dało, jego komputer nie łapie czy coś, więc gdyby były problemy, mam przyjechać na programowanie, spakowałem koła do bagażnika.

W listopadzie założyłem sobie sam pod domem i wszystko zagrało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak się zastanawiam, po co się odzywają ci, co kłamią? Po to, że chcą coś koniecznie napisać, mimo tego, że nie wiedzą co piszą? Ze złośliwości? Z nudów?

 

Logika jest jedna, ale nie Twoja więc po co się wypowiadasz? Dużo tekstu i o niczym.

 

stare czujniki kiedyś owszem, wymagały aktywacji i zakładania kolorowych gumek

Nowe już tego nie potrzebują, zakładasz na felgę, montujesz i jazda.

 

Kto ma gumki na wentylkach ma stary system. Nowy nie ma znaczenia, które koło gdzie się zamontuje. W tym sezonie oczywiście zamieniłem miejscami koła przód i tył i wszystko jest zgodnie z tą zasadą.

 

 

A po co Ci czujniki, chcesz dodatkowych problemów?

Nie każdy potrzebuje ABSu, wycieraczek i innych. Ja mam czujniki i nie mam żadnych problemów.

Edytowane przez lukas_wrocek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mogę powiedzieć? Dzięki chłopaki! Dziś byłem w ASO złożyć i zmontować koła, poprosiłem tylko o poskładanie wszystkiego i założenie. Po przejechaniu jakiegoś 1km na wyświetlaczu pojawiły się odczyty ciśnienia. Bez żadnego kodowania i podłączania do komputera ;-) 120zł w kieszeni, chyba że czujniki odczytały ciśnienie kół jadących w bagażniku... Choć nie wydaje mi się to możliwe.

 

Samochód z hands free.

 

Dodano: 08 lis 2016 - 07:39

Koła wypakowane z bagażnika, ciśnienie prawidłowo wskazywane na wyświetlaczu. Potwierdzam to co pisali koledzy, nic nie trzeba programować, samochód sam rozpoznaje czujniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

To jeszcze ja coś zapytam znalazłem czujniki używane orginalne w idealnym stanie i rozsądnych pieniążkach do mojej m3 2016r.Po starej m2 mam lux opony 15'' chcę je użyć,felgi 15 też już namierzyłem w dobrej cenie ale moje pytanie to;czy do zamontowania tych czujników potrzebny jest specjalny rodzaj felg czy można je zamontować na zwykłe felgi które nie miały nigdy czujników?

No i w końcu jak to zamontuje na auto to aktywuje się samo po ruszeniu czy trzeba to wzbudzić kompem,zaznaczam że nie mam systemu hans fre.

Proszę o odpowiedź w temacie felg!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo o tym jest opisane podają nr. kat. 407003743R  wiec takich szukam ale dać ponad 800zł za czujniki tak mi powiedzieli w ASO to trochę przesada znalazłem taką aukcję

http://allegro.pl/czujniki-cisnienia-tpms-renault-megane3-407003743r-i7014191805.html

Są też takie z gumowymi końcami ale nikt przy opisie nie podaje,że są  do megane 3. Te z linku są takie same jak posiadam teraz w alusach i własnie nie wiem czy będą się nadawały do stalówek. W obecnych wentylach nie  mogę się dopatrzeć czy mam te kolorowe gumki,jeśli ma ktoś namiar na coś innego to chętnie skorzystam oby tylko pasowały i się same ,,wbiły'' w komputer.

Dzięki a odp.w sprawie felg jedno już wiem,teraz czekam na pomoc w wyborze czujników z wentylami:-)

Zaznaczę,że na drzwiach kierowcy mam naklejkę odnośnie kolorów tych własnie gumek jak mają być zamontowane na aucie,więc trochę tym się sugeruję

Edytowane przez ROBRAT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!