Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

To że w środku masz ciepło, to znaczy, że temperatura wody przekroczyła powiedzmy 60 stopni. Czyli nie wiesz nic. Jedź do jakiegoś mechanika i sprawdź po podłączeniu do jakiegoś urządzenia diagnostycznego. Albo po prostu kup sobie ELMa. To są śmieszne pieniądze - np. taki Vgate iCar3 na Aliexpress kosztuje ok. 35-40 zł. a będziesz wiedział wszystko. Zobacz przy jakiej dokładnie temperaturze cieczy zapali się drugi klocek, albo jaką temperaturę Ci się uda osiągnąć bez jego zapalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zrobię, tylko zastanawiam się co mi to da? o ile w ogóle zobaczę ten drugi kwadracik, termostat wykluczam, czujnik też bo wymieniony komplet nowy marki Vernet, to raczej powinno być ok, pierwszy kwadracik zapala sie myśle prawidłowo, dość szybko a drugiego nie widać i nie widać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, krzysieking napisał:

No tak zrobię, tylko zastanawiam się co mi to da?

Jak się nie zapali w okolicy 73 stopni to będziesz wiedział, że z zegarami jest coś nie teges.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jest prosty zabieg do tego.
Kupuje się termostat z Clio III 1,2 16V z temperatura otwierania 89. Wykręca sie nowy, wstawia w naszą oudowę, po zawodach. Robione testowane na 3 megankach z 1,.5 dci.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć, 

 

u mnie w 1.5 90 KM jest podobny problem. Zapala się w chłodne dni tylko jedna kreska. Sprawdziłem to weryfikując temperaturę z podłączonym komputerem i wychodzi, że temperatura utrzymuje się na poziomie 71 stopni z zapalonym jednym kwadratem. Przy zwiększonych obrotach dochodzi do 74-75, zapala się drugi kwadrat na skali ale od razu jest zbijana, prawdopodobne przez termostat do 71.

Czy nie uważacie, że temperatura jest za niska? Nie powinna oscylowac w granicach 80, dostępne termostaty otwierają się przy 85. Z nawiewu leci ciepłe powietrze i dosyć szybko, po przejechaniu tylko kilku kilometrów. 

Edytowane przez Rc3in
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo i jest na to jedna rada wymiana termostatu , tak jak piszesz silnik jest nie dogrzany  a nie jest to dobre , Ja mierzyłem temperaturę poprzez Torque i było jak piszesz w zakresie 75-85  druga kostka zapalała się bardzo rzadko.

Po wymianie termostatu wszystko jest jak powinno tzn. druga zapala się przy 85 a termostat otwiera przy 93 i nie zdarza sie żeby druga zgasła .

Tak że polecam nie kombinować tylko wymienić termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam kupić termostat do megane III 1.5dCi 110KM. Jakiej firmy kupić?  Dostępne są firmy VERNET, GATES i oryginalne Renault. Ktoś wcześniej na forum napisał, że wymienił i nic nie pomogło, jakiej był firmy, bo nie chciałbym kupić takiego samego i żeby nie było żadnej poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Informacyjnie.

W moim Megane III ph III 1.6 110KM według interfejsu iCar3 i aplikacji Torque pierwszy kwadracik temperatury płynu chłodniczego zapala się przy 50st.C

Screenshot_20190208-182009.thumb.jpg.754fcaa4198df689768306f4d64e7fc2.jpg

a drugi kwadracik temperatury płynu chłodniczego zapala się przy 80st.C.

Screenshot_20190208-183237.thumb.jpg.3e29ca60f2e62aa3a87316f043d0c901.jpg

Jutro będę przeprowadzał kolejne testy by potwierdzić dzisiejsze pomiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!