Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam za offtop, ale patrząc po opisie profilu autora ma 1.6 benzynę... Ten sam silnik który Ja mam w swoim coupe, i tak szczerze jest sens montowanie haka do tak słabego osiołka?. Po mieście jako tako daje radę bo ma krótką skrzynię, ale przy wyprzedzaniu czy wyższych prędkościach ( +150km/h) dostaje zadyszki, i osobiście nie wyobrażam sobie jak miało by to jechać z przyczepką skoro ten silniczek ledwo co daje radę z samą budą. Nie mówię, że jest to jakiś bardzo słaby silnik, niemniej większy sens miał by ten hak w 1.4Tce bądź 1.5Dci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czik3n Podzielam  twoje opinie odnośnie tego silnika, aczkolwiek mnie hak jest potrzebny tylko i wyłącznie do transportu rowerów na platformie :)

Nie cierpię jeździć z rowerami na dachu stąd decyzja o założeniu haka 

pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno mniej jak opór który stawiają rowery na dachu :)

Jak mam 2 rowery to jakby żagiel ciągnąć za sobą :D

A że nowy kompletny hak i dedykowaną wiązkę do auta kupiłem za 350zł to nie było się nad czym zastanawiać tylko brać i na spokojnie wozić rowery na haku :)

BTW nie wyobrażam sobie ciągnąć za sobą przyczepki kempingowej tym autem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, czik3n napisał:

nie wyobrażam sobie jak miało by to jechać z przyczepką skoro ten silniczek ledwo co daje radę z samą budą.

     

Sorki ale kiedyś się malaczami przyczepki ciągnęło i poł polski tak szło objechać. Zresztą gdzie ty się chcesz ścigać jak w polszy max prędość z przyczepką po za terenem zabudowanym na drodze dwujezdniowej to max 80 km/h :D Do tej prędkości ten silnik spokojnie wystarczy. Jak się uprzesz to na 3cim biegu spokojnie do niej dociągniesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zdaje sobie sprawę z tego, że "kiedyś to były czasy, teraz już nie ma czasów". Ten sam 1.6 to w sumie ta sama konstrukcja łopatologiczna co w latach 90 w pierwszych megane, miała wtedy skrzynie 5b, i ludzie jeździli. Niemniej czasy się zmieniają, a apetyt rośnie w miarę jedzenia dlatego jak już mówiłem ten silniczek to już słabiak patrząc na inne samochody :D. Tak czy owak trzeba mu oddać jak go ktoś nie męczy to pali tyle co nie jeden diesel konkurencji, a do targania na haku rowerów się nada, bo jak wspomniał kolega @lordboss  z rowerami na dachu ten silnik nie domaga, nie mówiąc o przyczepkach :), brak turbo daje się we znaki, ale coś za coś :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!