Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w bagażniku, koło koła zapasowego


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Zakładam nowy temat, jest dla M1 i dla M3 GT ale to dość inna buda jak mi się zdaje....

W moim grandtourze koło koła zapasowego zbiera się woda...jakoś wydaje mi się, że nie mi jednemu biorąc pod uwagę kłopoty ze szczelnością meganki :lol: Na pewno nie jest to 3 lampa stop bo ten temat przerabiałem i jest nowa uszczelka z silikonu, wtedy to w ogóle woda się zbierała gdzie indziej. Jak tak jechałem karcherem na myjni nie widziałem żadnego przecieku. Gdzieś cieknie chyba jak dłużej sobie stoi na deszczu.

Bagażnik (tam gdzie dajemy bagaże) jest suchutki. Tylko pod spodem woda się zbiera :blink: Klapa też sucha.

Ktoś ten problem wertował??

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką samą przypadłość. Pod matą w miejscu plastikowej rynny na koło zapasowe, w lewym dolnym rogu i przy burcie tylnej często znajduję wodę.

Myślałem, że dostaje się poprzez zasklepiony uszczelką otwór. Znajduje się koło zawiasu lewego, klapy bagażnika. Za silikonowałem porządnie to miejsce wraz z uszczelką, ale nadal pojawia sie woda.

Sprawdziłem również mocowania lamp tylnych, nie wydaje się mi by tą drogą mogło przeciekać.

Temat nie rozwiązany i na razie brak pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A hak ma kolega?

 

No własnie nie mam. Czekam, aż uceluje z czasem i ładną pogodą, spróbuje dojść do problemu. Może wysusze wszystko, wylepie ręcznikami papierowymi i będe codziennie sprawdzał w którym miejscu plamka się pojawia.....tą wate wygłuszającą wywaliłem bo gnić zaczęłą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiś szczegół - gdzie te wietrzniki maja się znajdować, jak sie do nich dostać ??

Zdjąć zderzak trzeba, wtedy będzie je pięknie widać, przy okazji będzie można sobie sprawdzić korki gumowe w pasie tylnym i przewody które przechodzą przez pas tylny. Tak naprawdę to tam nie zbyt wielu miejsc przez które może cieknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

U mnie we fluence również pojawiła się woda w bagażniku pod kołem zapasowym. Okazało się, że dostawała się poprzez zaczepy tylnej lewej lampy. Tenże błotnik miałem wymieniany w ASO po kolizji. Poczęstowałem je sylikonem i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mam pytanie czy ktoś z kolegów rozwiązał ten problem w Megane III? Ja ostatnio miałem na tej rynnie pod kołem zapasowym tak na środku pod samym kołem. Nie mam tej śruby co mocuje koło (tak mi się wydaje że powinna być bo jest otwór z gwintem) i myślałem że tamtędy dostała się woda. Jednak dziś sprawdziłem z ciekawości i woda znowu jest, ale z brzegu przy zderzaku (patrz załączona fotka, miejsce wody zaznaczyłem na czerwono) i nie mam pojęcia skąd tam się wzięła, może ktoś pomoże? I mam jeszcze jedno pytanie czy koło zapasowowe powinno być zamocowane żeby nie latało specjalną śrubą wkręcaną w podłogę? I czy lewarek powinien być w tym miejscu co u mnie i czy jest on jakoś mocowany czy luzem leży?

 

Dodano: 08 gru 2015 - 22:46

P.S. Odświeżę temat bo wczoraj patrzę a woda znów stoi. Odpada jak pisałem, że woda dostaje się przez otwór na środku gdyż w nim też stała, więc nie wiem czy górą gdzieś po klapie jak pada, czy dołem jakoś od kałuży jak się jeździ.

post-69802-0-55193100-1439835154_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Megane 3 GT koło i lewarek są przykręcane do podłogi.

Jak już pisałem wcześniej, może w innych tematach , woda leje się często przez 3 lampę STOPu.

Możesz mieć też niedokładnie wklejoną szybę na tylnej klapie.

Zobacz to , bo może za chwilę będziesz ją wymieniał i lampki od tablicy rejestracyjne też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zobacz jak podniesiesz klapę do góry czy nie jest mokry plastik ( tapicerka ) na samym dole klapy przy łączeniu z blachą. Jeżeli tam jest mokro po deszczu to na 99 procent przecieka 3 stop i woda spływa z góry wewnątrz tapicerki klapy. Dalej poprzez otwory gdzie znajduje się ucho zamka do dolnej części bagażnika. Zwróć uwagę czy sam zamek klapy nie jest mokry. To też by świadczyło o przecieku 3 stopu. Przerabiałem to samo. Również mokra dolna uszczelka od wewnętrznej strony daje namiar na 3 stop i wilgoć w lampkach podświetlenia tablicy rejestracyjnej.

Edytowane przez roberto197272
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!