Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane - prośba o ocenę


marcinbe

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się jeszcze nad jednym. Pan obywatel właściciel mówi, że wymienił prawy tylny błotnik/nadkole (tam gdzie wlew paliwa). Czy jest opcja żeby wymienić ten element bez wymiany całego boku?

Bo dla mnie to błotnik/nadkole jest jednym elementem razem z pasem nad drzwiami i pod drzwiami.

Jeśli tak zrobił to spoko. Ale myślę czy np nie wspawał kawałka po prostu

 

błotnik wspawuje się cały, jest cięty nad drzwiami i pod drzwiami zalerzy jakie były uszkodzenia,

 

Ale myślę czy np nie wspawał kawałka po prostu

 

czyli tzw reperaturki, ale tak się robi w starych autach,

Kiedy zadałem pytanie czy coś było wspawane w tej części - odpowiedział "Blacharz miał zadanie zrobić jak dla siebie".

 

takie zdanie pewnie padło po to abyś nie drązył tematu bo i tak sie nie znasz

 

Co raczej nie wskazuje żeby wszystko robiono w ASO.

 

nie wszystko można naprawic w aso, ja mam uszkodzony błotnik tył obecnie w mojej megi, wycena naprawy w aso to 11200, naprawa u blacharza wraz z lakierowaniem 800 zł,jak kto myśli gdzie będe naprawiał ?

Edytowane przez robsonvw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No Panowie i Panie :)

 

Moja przygoda z zakupem Meganki zakończyła się wizytą w salonie. Szukałem tam samochodów oddanych po leasingu lub w rozliczenie.

Było to jakoś w okolicach lipca/sierpnia tego roku.

Okazało się, że renault ma wyprzedaż Meganek z rocznika 2015 z silnikami 1.6 110KM.

Na wejściu był przyjemny rabat (swoja droga ile musi kosztować wyprodukowanie samochodu, że takie rabaty dają)

Nie miałem możliwości wyboru niczego w samochodzie.

Od września jestem dumnym i szczęśliwym posiadaczem Renault Megane III 1.6 110KM wersja Limited.

 

Na razie przetoczyłem niecałe 3k km.

Jestem mega zadowolony.

 

Także ten temat można zamknąć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko w temacie rabatów, jak jest wyprzedaż rocznika i jeszcze do tego firma weźmie kilkanaście aut, to takie megane kombi z 1.5 dci można było nabyć poniżej 40 tys netto, co daje razem niecałe 50 tys brutto.

Tak Renault potrafi zejść z cenami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie samochód Megane III Grandtour 1.6 110KM wyszedł nieco ponad 55k. razem z przedłużeniem gwarancji do 5 lat.

A jak wrażenia z jazdy?

Fenomenalne.

Właściwości jezdne, super. Dobrze trzyma się drogi.

Zrobiłem nią tak jak pisałem coś koło 2,5k km w tym zaliczyłem jeden dłuższy wypad do Berlina.

Na razie jestem jeszcze na "dotarciu" wiec nie szalałem na autostradzie.

Jedyny mankament jaki może występować w przyszłości, to hałas przy prędkości 130+. Ale było to omawiane na tym forum więc wiedziałem na co się decyduje.

 

Cały czas uczę się nim jeżdzić. Nie udaje mi się zejść ze średnim spalaniem(w mieście) poniżej 8,5L/100km. Może być to kwestia mojego stylu jazdy(możliwe, że muszę go dostosować do mojej Megi) lub kwestia zakorkowanej Łodzi, a w większości jeżdżę po mieście.

Na wspomnianej wyżej trasie do Berlina wyszło (według wskazań komputera) 7,2 w stronę Berlina i 7,4 w stronę Łodzi (z Berlina do Łodzi jest więcej odcinków pod górkę).

Generalnie wypad do Niemiec nie wyszedłby drogo gdyby nie płatna autostrada ;) (ale to temat na inny wątek)

 

Dużo było wątków o tym, że 1.6 110KM to mało do Grandtour - ja tak nie uważam. Dla mnie mocy jest wystarczająco. Ale to kwestia gustu.

 

Na bazie mojego krótkiego doświadczenia z Megane III Grandtour 1.6 110KM mogę z czystym sumieniem polecić ten model.

Edytowane przez rovrik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że jesteś zadowolony. Niestety moim zdaniem ze spalaniem w mieście nie zejdziesz poniżej 8 a na trasie nie udało mi sie zejść poniżej 7,4 L/100. Samochod ładny, dobrze sie prowadzi ale skrzynia biegów to moim zdaniem nieporozumienie, nie pozwala efektywnie wykorzystać możliwości silnika. O hałasie już wspomniałeś.

W tej chwili jednak zaryzykowałbym i kupił tę Megankę z silnikiem Tce.

A tak tytułem podsumowania, Meganka z tym silnikiem to typowy dupowóz, frajdy z jazdy nie daje ale wozi z punktu a do b i tyle.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój samochód pod koniec grudnia będzie miał rok jak wyjechał z salonu. W tym czasie zrobiłem 30 tyś. km i najniższe spalanie w trasie jakie zanotowałem to było 5,8/100 benzyny, ale jazda w pełnym skupieniu i z wszystkimi zasadami ecodrivingu. W normalnym użytkowaniu bez patrzenia na spalanie na trasie wychodziło 6,9/100 benzyny. W mieście niestety auto paliło mi strasznie dużo, nie mogłem zejść poniżej 11/100, ale to tylko dlatego, że odcinki które pokonywałem nie były dłuższe niż 2-4 km (małe miasto). 4 miesiące temu założyłem LPG i zrobiłem w tym czasie prawie 10 tyś. km. Wnioski, które mi się nasuwają odnośnie tego silnika są takie, że tą jednostkę jest sens kupić tylko do LPG (100 km robię za 15 zł), w każdym innym wypadku lepiej wybrać silnik Tce, który dużo mniej pali, jest bardziej dynamiczny oraz cichszy.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioski, które mi się nasuwają odnośnie tego silnika są takie, że tą jednostkę jest sens kupić tylko do LPG (100 km robię za 15 zł), w każdym innym wypadku lepiej wybrać silnik Tce, który dużo mniej pali, jest bardziej dynamiczny oraz cichszy.

Amen

 

Moje spalanie:

http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/72230

Edytowane przez deku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z ciekawości zapisywałem sobie wszystkie tankowania benzyny (zawsze jeździłem od pełnego zbiornika do rezerwy) i ogólne średnie spalanie z 20 tyś. km wyszło mi 8,0/100 benzyny. Teraz mam gaz i z tego co widzę, według komputera w samochodzie i moich zapisków nadal średnia wychodzi 8,0/100 benzyny a w przypadku LPG całkowite spalanie z 10 tyś. km wychodzi 9,0 LPG/100 (tankowanie do pełna i wyjeżdżone od zera). Moim zdaniem ten silnik nie jest w ogóle ekonomiczny dlatego zdecydowałem się na LPG :) Dodam jeszcze, że zawsze mam klimatyzację na AUTO bo to zapewne też ma wpływ na trochę wyższe spalanie.

 

Spore spalanie całkowite. 100 km za 40 zł to mi już by serce pękło przy moich przebiegach :)

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój samochód pod koniec grudnia będzie miał rok jak wyjechał z salonu. W tym czasie zrobiłem 30 tyś. km i najniższe spalanie w trasie jakie zanotowałem to było 5,8/100 benzyny, ale jazda w pełnym skupieniu i z wszystkimi zasadami ecodrivingu. W normalnym użytkowaniu bez patrzenia na spalanie na trasie wychodziło 6,9/100 benzyny. W mieście niestety auto paliło mi strasznie dużo, nie mogłem zejść poniżej 11/100, ale to tylko dlatego, że odcinki które pokonywałem nie były dłuższe niż 2-4 km (małe miasto). 4 miesiące temu założyłem LPG i zrobiłem w tym czasie prawie 10 tyś. km. Wnioski, które mi się nasuwają odnośnie tego silnika są takie, że tą jednostkę jest sens kupić tylko do LPG (100 km robię za 15 zł), w każdym innym wypadku lepiej wybrać silnik Tce, który dużo mniej pali, jest bardziej dynamiczny oraz cichszy.

 

Pozdrawiam!

Kupiłem ten silnik też z myślą o lpg na którym w poprzednim aucie nastukałem 90 tys. km. Tylko w tej chwili jeżdzę o wiele mniej i z obliczeń wynika, że lpg trochę mi się nie opłaca. Pewnie, że na gazie ma lepsze przyspieszenie, człowiek butuje i nie patrzy na koszty i to jest super uczucie. Nawet najsłabsze auto to wtedy rakieta ;)

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!