Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Miód malina. Ciekawe jakie koszty i co na to diagnosta z policją.

To będzie to:

https://www.philips.com.sg/c-p/12985BWX2/x-treme-ultinon-led-car-headlight-bulb

tutaj przykładowa oferta za 699 zł / szt.

https://nocar.pl/philips-h7-led-12v-25w-px26d.html

na polskiej stronie nie ma h7, są h4

https://www.philips.pl/c-p/12901HPX2/x-tremeultinon-led-zarowka-samochodowa

i zapisy:

Homologacja ECE          NIE

Nie do użytku na drogach publicznych w Europie

Uwaga: w Unii Europejskiej oraz na kilku innych obszarach oświetlenie LED może być stosowane tylko wewnątrz pojazdów oraz wyłącznie do użytku poza drogami publicznymi. Oświetlenie główne, przeciwmgielne i sygnalizacyjne LED nie ma obecnie homologacji ECE i nie jest przeznaczone do użytku na drogach publicznych. W przypadku używania oświetlenia głównego, przeciwmgielnego i sygnalizacyjnego LED na drogach publicznych kierowca może stracić prawo jazdy i ubezpieczenie pojazdu, a także może zostać na niego nałożony mandat. Oświetlenie LED firmy Philips nie jest dostępne we wszystkich krajach. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z przedstawicielem firmy Philips.

 

No ale fajnie było przez chwilę pomarzyć :-)

 

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UE to jednak stan umysłu. Zabronią używać żarówki 50W, ale LEDa nie dopuszczą do użytku w ruchu drogowym :-D (chyba, że są ku temu jakieś bardzo sensowne argumenty, o których nie wiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nadaję pewnie  tylko do soczewek , pewnie za jakiś czas będzie to dozwolone, ale większość januszy będzie to montować w zwykłej lampie i to raczej nie będą to philipsy tylko podróbka z ali / tak samo jak było z xenonami. Tak samo jak w xeonie reflektor powinien być zapewne do tego przystosowany.
Jak dla mnie to nie jest to warte 700zł.

Edytowane przez tomqu86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj filmik z polskiej sieci dystrybucyjnej Philipsa:

https://www.youtube.com/watch?v=CWhwONgjROA

 

Zastanawia mnie po co taka firma wypuszcza coś, co teoretycznie nie nadaje się do użytku i nie jest zgodne z prawem. Pewnie będą się starali o homologację.

Jakby to było legalne to kto wie... to zdjęcie mocno kusi... chociaż mam teraz Tungstamy H7 +90% i też pięknie świecą.

image.thumb.png.42f7c89acd44b3369b2dafa7e29c7ef7.png

Zdjęcie/film na dole jakby sztucznie rozjaśnione. Zwróćcie uwagę, iż DRL świecą jaśniej niż u góry. Chyba, że to tylko moje wrażenie.

 

Ciekawe jak oni to zrobili, że wyjęli reflektor bez wyjmowania trzymającego go "śledzia" i po prostu im wyszedł zamiast wyjechać na szynach?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie :-) Ta żarówka jest nieczynna. Nawet do niej chyba żadna wtyczka nie idzie, a reflektor taki jest sam dla aut z LED'ami i bez nich. Widocznie nie chciało się Renault projektować dwóch różnych reflektorów. Widzę, że masz piękne nowe lampy. Szlag mnie trafia, że tak mnie i kolegów potraktowali ale szczęście, że Tobie się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, pbet napisał:

Zdjęcie/film na dole jakby sztucznie rozjaśnione. Zwróćcie uwagę, iż DRL świecą jaśniej niż u góry. Chyba, że to tylko moje wrażenie.

Też mam takie wrażenie, wg mnie dzienne tak nie jarzą, w momencie gdy robią za postojówki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie raz spotkałem jakąś starą bmw tudzież vw która jechała chyba to na ledach h4 lub h7 za mną, to tak dawała po oczach że musiałem ją pościć przodem, bo nie dało się jechać przed nią,  podejrzewam że były to zrobione przez jakiegoś Janusza mechanika lub koleś sam robił i to za jakieś grosze bo gimbusy w starych rozpadających się bmw lub vw bo nie chcieli by wydawać na oświetlenie ponad 600 zł które by musieli wydębić od rodziców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!