Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

saturnzretun każdy ma swój gust. Jednemu Coupe odpowiada drugiemu nie. Osobiście przed zakupem obecnej MIII mocno rozważałem Coupe. Prawdę powiedziawszy cały czas siedzi mi to gdzieś z tyłu głowy, podobnie jak kabrio. Na wszystko jednak przyjdzie czas.

makgajwer jasne, że nie ma potrzeby, a nawet nie powinno się katować czymś co Ci nie leży. Ja na dzień dzisiejszy rozważam oprócz Renault jeszcze Alfa Romeo. Strasznie mnie kręci. Jednak ze zmianami trochę się wstrzymuję. Wszystko zdeterminuje szkoła córki (czy na miejscu czy poza). Poza tym za jakieś 3-4 latka będę potrzebował samochodu dla 2 osób i tu np. chodzi mi po głowie jakiś roadster albo np. Clio RS. Jakby niektórzy na tym forum ocenili to kryzys wieku średniego no bo przecież mając już "kilka" wiosen, rodzinę etc. powinno się mieć kombi lub vana, najlepiej w dieslu. Przerabiałem ten temat wielokrotnie. Niech sobie myślą i mówią co chcą. Skoro cos mi się podoba i mnie na to stać to czemu z tego rezygnować. Jak na razie nie mogę przekonać się do SUV'a ale ostatecznie "tylko krowa nie zmienia poglądów".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@robpab; @saturnzretun Też zerkałem na Alfę. U mnie dzieci już dorosłe, raczej nikogo nie będę woził z tyłu więc na 100% tylko Coupe. Suv, kombi, vany i tym podobne krowy odpadają tym bardziej, że sporo jeżdzę w mieście a tymi autami poruszanie się w zatłoczonych ulicach to masakra. Mi tam pzrednie duże drzwi nie pzreszkadzają a wręcz ułatwiają wsiadanie. Tam gdzie jest ciasno po prostu nie parkuję a wręcz w Wwie wneriwają mnie takie cebulaki, które wjadą na miejsca parkingowe swoimi krowiastymi autami tak, że po srtronie kierowcy zostaję 10 cm. Ale to mają w d...ie bo on wysiadł. Na takich mam karnego kutasa, którego nalepiam im na szybę :-)

Do tej pory przy kupnie nowego auta brałem pod uwagę funkcjonalność a frajda z jazdy była na dalszym miejscu. Obecnie jest odwrotnie: frajda nr 1 a reszta się nie liczy. Oczywiście budżet też jakiś zkałdam, ale nawet jak będę musiał dopłacić 10 tysięcy to wybiorę auto, którego jazda da mi najwięcej przyjemności.

Lasek i tak nie będę na nie wyrywał więć wygląd za bardzo nie będzie się liczył. Oczywiście nie chcę auta, którym jeździ większość jak np. skoda czy vw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Samochód odebrany dzisiaj, Renault Megane 1.2 TCE 100 KM, biała perła, Premiere Edition. Wrażenia z zakupu w UNI-CAR Bydgoszcz, średnie/kiepskie. Samochód cichy, wygodny, silnika nie słychać. Przyśpiesza dobrze, ale nie jest to demon prędkości, po gwarancji będzie chip. Plastiki dobrej jakości, zawieszenie średnie, ani twarde ani miękkie, coś ala Ford Mondeo. Mi pasuję. Bagażnik ma dosyć duży próg załadunkowy, wkładanie stelażu od wózka jest problematyczne. Radio jest na MP3, pendrive działa bez problemów. Brakuję trochę porządnego wyświetlacza LCD, w C4 proponowali 7 cali w tej cenie. Fotele wygodne, fajna tapicerka, taka trochę pół skóra. Skórzana kierownica wygląda trochę jakby była z papieru, mam nadzieję że nie będzie się przecierać. Generalnie myślę że żona będzie zadowolona :) W razie pytań zapraszam do kontaktu.

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/63ji9b7410d3271b9d

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myśle że 17-tki lepiej by wyglądały, w moim Chevrolecie Cruze mam 17-stki i wyglądają super :) Zobaczymy jak z budżetem, samochód i tak będzie pokonywać max 5-6 tyś rocznie :) Generalnie jeździ się super, jedyne co zauważyłem to że światło mijania w nocy od strony kierowcy inaczej świeci. Tak jakby miało nie oślepiać innych kierowców, albo zła regulacja. Muszę się zapytać w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jaki kolor proponowalibyście dla wersji Intens z felgami 17" ? Czarny kolor, złoty, srebrny, bądź szary ? Czarny najładniejszy chyba, jednak zdecydowanie częściej trzeba odwiedzać myjnię...

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka zatem alternatywa ? Megane IV ma listwy chromowane, na srebrnym kolorze mało widoczne... Z ciekawych kolorów pozostają: szary, złoty, lub srebrny....

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny najładniejszy chyba,

Czarny fajnie wygląda nawoskowany ale strasznie trudno utrzymać w czystości. Mam ciemny i 2 dni po myciu zupełnie nie widać, że był czysty.

Ostatnio 4 godziny stania na ulicy po myciu w Warszawie wystarczyło, że auto całe było zakurzone (osiedle nie jakieś tam tereny fabryczne).

Poza tym strasznie widać wszelkiego rodzaju obtarcia, które przy parkowaniu w mieście są nieuniknione. Od razu po stuknięciach drzwiami widać jasny podkład.

Ja brałbym szary platynowy, beż dune, kóre są najbardziej praktyczne t.j. kurz będzie mniej widoczny lub niebieski Berlin

Edytowane przez makgajwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwilę mam do wyboru 3 kolory, który Waszym zdaniem najładniejszy jest ? Samochód będzie prawdopodobnie zamówiony do produkcji, więc felgi będą 17" (na zdjęciach samochody mają założone 16") - wizualnie lepiej będzie się prezentować...

1) Złoty:

thumb_hosting_zdjec_1464356190__1.jpg

 

2) Srebrny:

thumb_hosting_zdjec_1464356309__2.jpg

 

3) Szary:

thumb_hosting_zdjec_1464356350__3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, czwarta generacja a jeszcze nie potrafią pomalować zderzaków w odcieniu reszty karoserii.

Na ciemnych lakierach ten efekt jest mniej widoczny.

A jaki kolor wybrać? Rzecz osobistych preferencji, własnego gustu. Dla mnie z natury, pytanie o to obcych ludzi, jest pozbawione sensu. Jednemu czarny, drugiemu srebrny a trzeciemu złote felgi :lol: się podobają.

Wybierz dokładnie taki, jaki się Tobie, twojej rodzinie, podoba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!